środa, lutego 15, 2017

FLUID DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KOLORU SKÓRY | LIRENE PERFECT TONE | 100 IVORY

Rzadko na moim blogu pojawiają się recenzje produktów do makijażu, ponieważ z reguły trzymam się jednych, sprawdzonych kosmetyków i nie eksperymentuję w tej kwestii.
Niedawno pisałam Wam, że mój ulubiony od lat podkład został wycofany z rynku i szukam czegoś nowego, równie niezawodnego. Swoje kroki postanowiłam skierować ku marce Lirene. Firma ta ma w swojej ofercie kilka gam podkładów, z czego zdecydowałam się na Perfect Tone.
O tym jak się u mnie sprawdził i czy zostanie ze mną na dłużej możecie przeczytać poniżej :)

FLUID DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KOLORU SKÓRY - LIRENE PERFECT TONE 100 IVORY

FLUID LIRENE PERFECT TONE 100 IVORY

FLUID DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KOLORU SKÓRY - LIRENE PERFECT TONE 100 IVORY

Co obiecuje nam producent ?
Innowacyjne pigmenty „soft focus” dopasowują się do naturalnego odcienia skóry, jednocześnie dodając jej blasku, świeżości i subtelnego połysku. Fluid delikatnie kryje, nie zmienia koloru w czasie, zapewniając przy tym lekkie odczucie na skórze. Zawarty w formule kwas hialuronowy dodatkowo chroni skórę przed utratą wilgoci.

Weryfikacja obietnic

FLUID DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KOLORU SKÓRY - LIRENE PERFECT TONE 100 IVORY

Produkt przychodzi do nas zapakowany w solidne, szklane opakowanie. Ogromnym plusem jest pompka, która pozwala nam dozować idealną ilość produktu. Stylistyka opakowania bardzo przypadła mi do gustu - jest prosta, ale zarazem czymś przyciąga mój wzrok.

Mam dość jasną cerę i bardzo trudno jest mi dobrać odpowiedni odcień fluidu. Nie wiedzieć dlaczego większość podkładów wypuszczanych na polski rynek ma dość ciemny odcień, a przecież większość Polek ma jasną cerę. Dlatego ogromną nadzieję pokładałam w najjaśniejszym kolorze Perfect Tone, czyli 100 Ivory. 
Zazwyczaj testuję odcień na ręce i tak też było tym razem. W opakowaniu produkt jest naprawdę jasny, ale po wydobyciu z buteleczki jest niestety ciemniejszy. Z uczuciem lekkiego strachu zaczęłam rozprowadzać go na ręce i ku mojemu zdumieniu podkład zaczął dopasowywać się do skóry ! Po prostu WOW ! Do tej pory miałam do czynienia z takim efektem w trakcie stosowania azjatyckich kremów BB, a tutaj polski produkt i dokładnie ten sam skutek - świetnie ! ♥

FLUID DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KOLORU SKÓRY - LIRENE PERFECT TONE 100 IVORY

Zazwyczaj wybieram podkłady matujące, ponieważ mam cerę mieszaną i zależy mi na tym, żeby cera była zmatowiona w trakcie noszenia całodziennego makijażu. Perfect Tone delikatnie rozświetla twarz, nadaje jej blasku, ale pomimo tego nie sprawia, że moja strefa T bardziej się przetłuszcza. Myślę więc, że produkt ten bardzo dobrze sprawdzi się zarówno na cerze normalnej, jak i mieszanej - takiej jak moja. Skóra pokryta produktem wygląda zdrowo i świeżo.

FLUID DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KOLORU SKÓRY - LIRENE PERFECT TONE 100 IVORY

Fluid delikatnie kryje, ładnie ujednolica koloryt cery, a obecność kwasu hialuronowego sprawia, że cera, nawet po całodziennym noszeniu makijażu, jest nawilżona i nie przesuszona. 
Perfect Tone nie podkreśla suchych skórek, a jego formuła jest delikatna i nie odczuwalna na skórze. 
Zazwyczaj makijaż noszę około 10-12h, więc jest to naprawdę duży sprawdzian dla podkładu. Szczególnie zależy mi na tym, żeby w tym czasie podkład przede wszystkim utrzymał się na skórze i nie zmienił swojego koloru. Lirene robi to wszystko, a nawet więcej ! Nawet po 12h cera wygląda na wypoczętą i rozświetloną ♥
Od teraz jest to mój ulubiony podkład i na pewno zostanie ze mną na dłużej ! :)

A jaki jest Wasz ulubiony podkład ? A może nie stosujecie w ogóle podkładów i stawiacie i na naturalność ? Dajcie znać ! 

8 komentarzy:

  1. Tego podkładu nie testowałam, ale aktualnie sprawdzam słynny podkład z pipetką od Catrice HD i jestem mile zaskoczona ;) No a tak poza tym to kocham mineralne podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie właśnie kusi i zastanawiam się nad jego wypróbowaniem :)

      Usuń
  2. Tak jak Ty, jestem raczej typem rutynowca jeśli chodzi o podkłady i korektory, lubię używać sprawdzonych produktów. Ale tak przedstawiłaś Lirene, że jestem ogromnie ciekawa! Chciałabym wypróbować nawet w formie testu :) Super post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam :)
      Dobry, polski produkt w przystępnej cenie :)

      Usuń
  3. Ja wolę mineralne jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia