sobota, lutego 04, 2017

NOWOŚCI W MOJEJ ŁAZIENCE | PACZKA OD LIRENE

Kilka dni temu na moim Instagramie mogliście zobaczyć, że odwiedził mnie kurier z uroczą przesyłką od marki Lirene. Obiecałam Wam wtedy, że za kilka dni pokażę Wam co się w niej znajdowało ;)
I oto dzisiaj nadszedł ten dzień, kiedy ujawnię Wam zawartość paczuszki :)
Zapraszam ! :)

lirene nowości



lirene nowości

Jak widzicie paczka jest dość zróżnicowana pod względem zawartości. Znalazłam w niej zarówno produkty do oczyszczania, jak i pielęgnacji twarzy, ale także produkty do pielęgnacji ciała i stóp, a nawet jeden produkt z kolorówki. 
Marka Lirene od dawna jest w moim domu. Ich kosmetyków używam zarówno ja, jak i moja mama już od dobrych kilku lat, dlatego zawartość paczuszki niezmiernie mnie ucieszyła, że będę mogła wypróbować nowości tej firmy :)

lirene nowości

Na pewno każda z Was zna tą markę. Jak widzicie produktów do testów mam sporo, więc napiszcie w komentarzach co mam najpierw dla Was przetestować :) 
Czekam na Wasze komentarze :)

lirene nowości

Znacie przedstawione produkty ? A może macie jakiś swoich ulubieńców tej marki ? 



12 komentarzy:

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia