sobota, lutego 25, 2017

PLANY NA MARZEC | W CO UBRANY JEST MÓJ TELEFON | ETUO.PL + ZNIŻKA DLA WAS !

Jakiś czas temu na blogu zapadła cisza. Posty pojawiały się rzadko, a czasami nawet wcale. Niestety było to spowodowane problemami rodzinnymi oraz osobistymi.
Nowy rok nie rozpoczął się dla mnie łaskawie, a potem już było tylko gorzej. Aktualnie niektóre sprawy powoli ulegają polepszeniu, część jednak nadal tkwi w "martwym punkcie" i staram się jak najszybciej sobie z nimi poradzić.
Dlatego dzisiaj zapraszam Was na post, w którym podzielę się z Wami moimi planami na marzec oraz pokażę Wam w co ostatnio ubrany jest mój telefon :)

etuo.pl etui na telefon samsung galaxy s7 edge

PLANY NA MARZEC 2017

  • Głównym punktem na mojej liście zadań na marzec jest ostateczne rozprawienie się z sesją egzaminacyjną. 
Najpierw pojawiły się problemy rodzinne i osobiste, potem choroba - skończyło się to niestety przełożeniem praktycznie wszystkich egzaminów. 
Gdy w końcu "moja" sesja zaczęła się zbliżać dopadł mnie okropny ból zęba - taki, że nie mogłam normalnie funkcjonować. Niestety jeden egzamin z przedłużonej sesji musiałam napisać właśnie w takim stanie - mam nadzieję, że udało mi się go zaliczyć, bo byłam w takim stanie, że nawet nie pamiętam co tam napisałam.
  • Jak wiecie, moją ogromną pasją jest fotografia. W związku z tym zamierzam wybrać się z aparatem na poszukiwanie wiosny. Mam nadzieję, że już wtedy do nas dotrze :)
  • Regularnie publikować posty ! Teoretycznie posty mam już rozplanowane na cały miesiąc i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem posty będą pojawiać się dwa razy w tygodniu, czyli w środy i soboty.
  • Trochę odpocząć. Domyślam się, że będzie to trudne, ale liczę na to, że jakoś uda mi się pogodzić uczelnię z odrobiną odpoczynku :)

etuo.pl etui na telefon samsung galaxy s7 edge

ETUO.PL

Na początku stycznia zdecydowałam się na wymianę telefonu na nowszy model. Wybór padł na Samsunga Galaxy S7 edge. 
Jak wiadomo, wymiana telefonu wiąże się z koniecznością zakupu etui :) 
Przeszukując sieć natrafiłam na sklep etuo.pl. Sklep ten ma w swojej ofercie ogromną ilość etui na większość modeli telefonów dostępnych na naszym rynku. 
Ogrom wzorów tak mnie zachwycił, że na stronie spędziłam dobrych kilka godzin, zanim znalazłam wymarzone etui. Dodatkowo mamy możliwość wykonania swojego, własnego personalizowanego etui. 
Ja zdecydowałam się na dwa wzory: przepiękny, łowicki i niezwykle kolorowy oraz aztecki wilk. Oba etui są silikonowe, bardzo dobrze dopasowują się do telefonu - są idealne ♥
Przesyłka była naprawdę ekspresowa a produkty zapakowane były z dbałością o szczegóły i personalizację - mała karteczka z imieniem to niby nic takiego, ale jakoś przyjemniej otwiera się paczuszkę i widzi właśnie taką karteczkę z własnym imieniem - od razu wiemy, że ktoś przy pakowaniu naprawdę starał się, żeby zamówione produkty naprawdę sprawiły nam przyjemność.  

A teraz niespodzianka ! Mam dla Was -10% na wszystkie produkty w sklepie etuo.pl - instaznizka
Kod jest ważny bezterminowo ! 

etuo.pl etui na telefon samsung galaxy s7 edge

A jakie Wy macie plany na marzec ? Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku ? :)

8 komentarzy:

  1. ladne etui. ja poki co musze zyc bez telefonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Twoje egzaminy! :) Etui bardzo mi się podobają, szczególnie to z motywem wilka :) Chyba muszę zajrzeć na stronę Etuo.pl :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne Etui :) Trafiają w mój gust w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, że w marcu uda Ci się osiągnąc wszystkie swoje cele! Szczególnie, jeśli chodzi o sesję, wiem jakie to uciążliwe... Ale trzymam kciuki :)

    Piękne te case'y, też szukam nowego ubranka na swój telefon :)
    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :D

      Racja :D
      To koniecznie zajrzyj na etuo.pl :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia