środa, lutego 22, 2017

RELAKS ZMYSŁÓW POD PRYSZNICEM | ŻEL POD PRYSZNIC AZJATYCKI LOTOS | ŻEL Z OLEJKIEM POD PRYSZNIC MANGO&JAŚMIN | LIRENE

Po całodziennym dniu spędzonym w biegu jedyne o czym marzę na koniec dnia to relaksujący prysznic. Jestem fanką lekkich i świeżych zapachów - nie lubię mocno perfumowanych i ciężkich, ponieważ zamiast mnie odprężać, sprawiają że czuję się jeszcze gorzej zmęczona niż przed zażyciem prysznica.
Do tej pory, jeśli chodzi o produkty pod prysznic, kierowałam się ku Nivea lub Dove. Jednak tym razem postawiłam na coś nowego i skusiłam się na dwa produkty od marki Lirene:
O tym czy produkty przypadły mi do gustu i jak się sprawdziły przeczytacie już poniżej :)

ŻEL POD PRYSZNIC AZJATYCKI LOTOS ORAZ  ŻEL Z OLEJKIEM POD PRYSZNIC MANGO&JAŚMIN  LIRENE

FLOWER COLLECTION AZJATYCKI LOTOS PERŁOWY ŻEL POD PRYSZNIC LIRENE

ŻEL POD PRYSZNIC AZJATYCKI LOTOS

Co obiecuje nam producent ?
Rozkosz dla skóry oraz egzotyczną podróż dla zmysłów zapewnią kosmetyki Lirene Flower Collection. Zawarty w żelu ekstrakt z azjatyckiego kwiatu lotosu, o właściwościach wygładzających i nawilżających, pozostawia skórę aksamitnie gładką i miękką oraz długotrwale chroni przed przesuszeniem. Żel wzbogacono w substancje stopniowo i delikatnie złuszczające, dzięki temu kosmetyk skutecznie oczyszcza i odświeża naskórek, sprawiając, że dzień po dniu skóra staje się gładsza i bardziej miękka w dotyku. Wyciąg z bawełny pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie skóry oraz pozostawia przyjemną w odczuciu, jedwabistą warstwę ochronną. Poczuj nawilżającą moc żelu i świeżość azjatyckiego lotosa!

Weryfikacja obietnic
ŻEL POD PRYSZNIC AZJATYCKI LOTOS ORAZ  ŻEL Z OLEJKIEM POD PRYSZNIC MANGO&JAŚMIN  LIRENE

Produkt zamknięty jest w wygodną tubę, która bez problemu otwiera się pod prysznicem. Z łatwością można wydobyć z niego odpowiednią ilość produktu. 
Design opakowania jest naprawdę przyjemny i przyciąga wzrok. Z przyjemnością patrzę na nie w łazience, ponieważ chociaż trochę przywołuje mi wiosnę, na którą nadal czekam :)
Produkt ma przyjemną, perłowo-kremową konsystencję, która łatwo się pieni. Wystarczy już niewielka ilość żelu, żeby umyć całe ciało, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Po jego użyciu skóra jest oczyszczona i przyjemnie nawilżona, a przepiękny zapach, który towarzyszy mi w trakcie prysznica nadal utrzymuje się na skórze. 
Decydując się na ten żel nie miałam pojęcia, że ma on za zadanie także złuszczać naszą skórę. Do tej pory miałam problemem z drobnymi plamkami na przedramionach, które w trakcie używania tego produktu zniknęły - super ! ♥
Jak wiecie, nie przepadam za smarowaniem się balsamami, więc żel pod prysznic musi mi zapewnić odpowiednie nawilżenie - Lirene sprawdza się w tej roli genialnie. Stosowany regularnie nie przesusza mi skóry, a wręcz przeciwnie - sprawia, że jest nawilżona i pełna blasku !

MANGO & JAŚMIN ŻEL Z OLEJKIEM POD PRYSZNIC LIRENE

ŻEL Z OLEJKIEM POD PRYSZNIC MANGO&JAŚMIN  LIRENE

Co obiecuje nam producent ?
Żel zawiera cenny olejek z mango o silnym działaniu zmiękczającym i nawilżającym. Olejek wygładza naskórek oraz wzmacnia jego barierę ochronną. Nawilża oraz hamuje utratę wody, chroniąc skórę przed wysuszeniem. Żel skutecznie oczyszcza skórę całego ciała oraz pozostawia piękny, długo utrzymujący się zapach. Krystaliczna formuła żelu łączy się harmonijnie z odświeżającym aromatem owoców cytrusowych z delikatną nutą jaśminu, sprawiając, że prysznic staje się przyjemnością.

Weryfikacja obietnic
ŻEL Z OLEJKIEM POD PRYSZNIC MANGO&JAŚMIN  LIRENE

Od jakiegoś czasu bardzo popularne są różnego rodzaju olejki pod prysznic. Ja niestety nie przepadam za tłustymi konsystencjami, wręcz mnie obrzydzają. Dlatego, gdy natrafiłam na ten produkt, od razu mnie zaciekawił, ponieważ jest to żel, ale z olejkiem ! Czyli dostaję produkt w formie żelowej, takiej jaką lubię najbardziej, a dodatkowo zawiera w sobie olejek, który nie jest tłusty. Super ! 
Zdecydowałam się na wersję mango i jaśmin, która pachnie przepięknie i świeżo. Zapach utrzymuje się długo na skórze.
Sam produkt jest bardzo gęsty, a co za tym idzie niezmiernie wydajny. Wystarczy jego naprawdę niewielka ilość, żeby umyć całe ciało. Bardzo dobrze się pieni i idealnie oczyszcza skórę, pozostawiając ją pachnącą i nawilżoną. 
Zawartość olejku sprawia, że nawilżenie skóry (w moim przypadku) utrzymuje się jeszcze rankiem, co uważam za ogromny plus. 

PODSUMOWANIE

ŻEL POD PRYSZNIC AZJATYCKI LOTOS ORAZ  ŻEL Z OLEJKIEM POD PRYSZNIC MANGO&JAŚMIN  LIRENE

Jak widzicie, w mojej łazience zapanowała już wiosna na całego. Staram się otaczać produktami, które nie tylko przepięknie pachną, ale przyciągają wzrok swoim designem.
Żele od Lirene wpisują się w to idealnie - bardzo ładnie pachną i mają urocze opakowania.
Są dodatkowo bardzo wydajne, dzięki czemu mogę się cieszyć nimi dłużej niż żelami innych marek :)

Jakie są Wasze ulubione żele pod prysznic ? 


10 komentarzy:

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia