sobota, marca 04, 2017

NOWOŚCI W PIELĘGNACJI TWARZY | DERMEDIC | HYDRAIN 3 | KREM-ŻEL DO TWARZY | PŁYN MICELARNY

Od jakiegoś czasu poszukiwałam dobrze zmywającego i nie podrażniającego oczu płynu micelarnego oraz dobrze nawilżającego kremu do twarzy. Ostatnio moje cera lubiła kaprysić, więc swoje kroki skierowałam do apteki, ażeby tam poszukać rozwiązania swoich problemów.
Po zapoznaniu się z ofertą różnych marek zdecydowałam się na firmę Dermedic oraz ich ostatnio dość sławne produkty z linii Hydrain 3.
Wybór padł na:
Zazwyczaj, gdy moja skóra postanawia się zbuntować, przesuszać lub robić mi inne, nieprzyjemne niespodzianki staram się sięgać po produkty apteczne, ponieważ wtedy jakoś bardziej ufam im, niż drogeryjnym markom. 
Jesteście ciekawi czy Dermedic stanął na wysokości zadania i rozwiązał wszystkie moje problemy ?
Zapraszam do przeczytania recenzji :)

DERMEDIC - HYDRAIN 3- KREM-ŻEL DO TWARZY - PŁYN MICELARNY

PŁYN MICERALNY H2O DERMEDIC HYDRAIN 3

DERMEDIC - HYDRAIN 3- KREM-ŻEL DO TWARZY - PŁYN MICELARNY

Co obiecuje nam producent ?
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry
  • Nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze
  • Nie podrażnia oczu
  • Przebadany okulistycznie
  • Hypoalergiczny
Po więcej informacji zapraszam: klik !

Weryfikacja obietnic

DERMEDIC - HYDRAIN 3- KREM-ŻEL DO TWARZY - PŁYN MICELARNY

Dla mnie podstawą codziennej pielęgnacji twarzy jest dokładny demakijaż. Zazwyczaj wykonuję go w kilku krokach, zaczynając oczywiście od płynu micelarnego.
W ostatnim czasie przez moją łazienkę przewinęła się duża ilość tego typu produktów, niestety żaden z nich się nie sprawdził. Oczywiście zmywały makijaż, jednak niemiłosiernie piekły mnie w oczy, co moim zdaniem dyskwalifikuje taki płyn.
Dlatego szukając nowego płynu micelarnego szukałam przede wszystkim takiego, który będzie delikatny do moich wrażliwych oczu.
Produkt Dermedic przeznaczony jest dla skóry suchej i bardzo suchej a także odwodnionej. W okresie zimowym moja skóra ma tendencję do przesuszania się, miejscami tworząc naprawdę suche miejsca. 

DERMEDIC - HYDRAIN 3- KREM-ŻEL DO TWARZY - PŁYN MICELARNY

Płyn skutecznie zmywa makijaż, nie powodując podrażnień a dodatkowo nawilżając skórę. Nie pozostawia tłustego czy też lepkiego filmu na skórze, czego nienawidzę. Lubię, gdy skóra po użyciu płynu jest oczyszczona, odświeżona i przygotowana na dalsze etapy pielęgnacji.
A czy produkt Dermedic spełnił moje oczekiwania w kwestii niepodrażniania oczu ? TAK !
W końcu znalazłam płyn, którym bez problemu mogę zmywać makijaż oka, nie obawiając się podrażnienia czy też pieczenia :)

KREM-ŻEL ULTRANAWILŻAJĄCY DERMEDIC HYDRAIN 3

DERMEDIC - HYDRAIN 3- KREM-ŻEL DO TWARZY - PŁYN MICELARNY

Co obiecuje nam producent ?
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, AqualareTM, Mocznik-UREA, Gliceryna, Dub Diol, Betaina, Phytosqualan – Skwalan, Witamina E
  • Zapewnia intensywne, dogłębne i długotrwałe nawilżenie odczuwalne przez 48 godzin po zastosowaniu
  • Uzupełnia niedobory wody w skórze i ogranicza jej transepidermalną utratę (TEWL)
  • Wzmacnia i regeneruje skórę
  • Do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia
  • Lekka, nietłusta, kremowo-żelowa konsystencja
  • Doskonały pod makijaż
  • Nie zatyka porów
Weryfikacja obietnic
DERMEDIC - HYDRAIN 3- KREM-ŻEL DO TWARZY - PŁYN MICELARNY

Kolejnym etapem, po oczyszczeniu twarzy żelem, jest jej nawilżenie. Tutaj również postawiłam na produkt marki Dermedic - mianowicie ultranawilżający krem-żel Hydrain 3. 
Producent zapewnia nas o odczuciu dogłębnego odżywienia aż do 48h, co niestety jest mi trudno stwierdzić. Mogę jednak powiedzieć, że krem stosowany regularnie sprawia, że skóra jest przepięknie nawilżona i ujędrniona. 

DERMEDIC - HYDRAIN 3- KREM-ŻEL DO TWARZY - PŁYN MICELARNY

Już po kilku pierwszych użyciach suche miejsca zniknęły, a ich miejsca zajęła gładka i dogłębnie odżywiona skóra. 
Pomimo tego, że krem jest bardzo nawilżający, ma lekką konsystencję oraz wchłania się naprawdę szybko, dzięki czemu nadaje się do stosowania zarówno na noc, jak i na dzień, pod makijaż. 
Moja skóra ma tendencję do zatykania porów po zastosowaniu różnego rodzaju produktów - w tym przypadku nic takiego nie występuje :)

PODSUMOWANIE

DERMEDIC - HYDRAIN 3- KREM-ŻEL DO TWARZY - PŁYN MICELARNY

Zarówno płyn micelarny, jak i krem-żel spełniły w 100% moje oczekiwania i stawiane przed nimi zadania.
Płyn micelarny oprócz tego, że świetnie radzi sobie ze zmywaniem makijażu, nie podrażnia mojej wrażliwej twarzy i oczu. Dodatkowo nawilża skórę i nie pozostawia tłustego filmu.
Krem-żel dogłębnie nawilża i odżywia skórę, sprawiając że wygląda na zdrową i wypoczętą. 
Moja twarz dzięki marce Dermedic powróciła do stanu sprzed zimy i mogę dzięki jej produktom poświęcić minimum czasu na pielęgnację, a osiągnąć maksimum efektów :)

Znacie markę Dermedic ? A może znacie inne, apteczne marki, które świetnie radzą sobie z problematyczną skórą ? 





10 komentarzy:

  1. Ten żel mnie zaciekawił. Z Dermedic miałam krem tolerans czy jakoś tak, też godny polecenia - trochę mnie uratował po oparzeniu słonecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze chyba nic nie używałam z Dermedic :) Najwyższa pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z Dermedic, ale chętnie wypróbowałabym produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, ciekawe produkty , jakoś ich dawniej się wystrzegałam ale może czas się przemóc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz czegoś co pomoże w rozwiązaniu problemów ze skórą Dermedic jest idealny :)

      Usuń
  5. Z tej firmy miałam tylko serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim dużo dobrego i chyba się na niego skuszę :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia