piątek, marca 31, 2017

SUDIO SWEDEN VASA BLA | RECENZJA PO MIESIĄCU UŻYWANIA | KOD RABATOWY -15%

Jakiś czas temu na blogu mogliście przeczytać moje pierwsze wrażenia na temat szwedzkich słuchawek od Sudio VASA BLÅ. Obiecałam Wam wtedy, że gdy tylko przetestuję je bardzo dokładnie na pewno wrócę do Was z obszerniejszą recenzją wskazującą wszystkie zalety i wady tych słuchawek.
I właśnie dzisiaj, po prawie miesiącu intensywnych testów przyszła pora na taką recenzję. Mam nadzieję, że jesteście na to gotowi, a jeśli już teraz jesteście zakochani w tych słuchawkach mam dla Was niespodziankę - na hasło kosmetycznastronazycia15 możecie zakupić dowolnie przez Was wybrane słuchawki na stronie Sudio Sweden z aż 15% zniżką!
A tymczasem zapraszam na recenzję :)

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

SUDIO SWEDEN VASA BLA

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Zacznę od tego, że bardzo podoba mi się wygląd słuchawek. Jak to kobieta – przy wyborze słuchawek kierowałam się głównie tym, aby pasowały do mojego telefonu, więc wybrałam kolor czarny z metalowymi elementami w kolorze różowego złota. Jednak wygląd to nie wszystko ;)

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Za największe zaletę VASA BLÅ uważam wygodę ich użytkowania. Podejrzewam, że prawie każdy, kto choć raz wypróbuje słuchawek bezprzewodowych nie będzie chciał wrócić do tych z kablem. Brak wiszących przewodów to nie tylko wygoda użytkowania, ale również bardziej estetyczny wygląd. Dotychczas zawsze upychałam kable gdzieś pod kurtkę, szalik lub sweter. Teraz kiedy mam rozpuszczone włosy, to praktyczne nie widać, że mam w uszach słuchawki.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Dodatkowo można je sobie przypiąć do ubrania za pomocą dołączonego klipsa. A co najważniejsze - w końcu nie mam problemów z rozplątywaniem kabli - wyciągam słuchawki z etui i od razu mogę cieszyć z ich użytkowania.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Jakoś dźwięku jest wprost I-D-E-A-L-N-A! ♥
Muzyka brzmi czysto i bardzo wyraźnie. Słuchawki idealnie trzymają się w uszach. Ściśle przylegają do wnętrza ucha, dzięki czemu czuję się odseparowana od zewnętrznych dźwięków. Ogromny plus za to, że do słuchawek dołączonych jest kilka par gumek, które można sobie idealnie dopasować do wielkości otworów w uszach. Zazwyczaj mam problem z doborem odpowiedniego rozmiaru gumek - większość jest dla mnie po prostu za duża i słuchawki wypadały mi z uszu. Tutaj postawiłam na najmniejszy rozmiar i w końcu słuchawki tkwią tam, gdzie powinny :)

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Słuchawki towarzyszą mi codziennie - na spacerze, w drodze na uczelnię, a nawet przy wykonywaniu domowych prac. Muzyki mogę słuchać wykonując praktycznie każdą czynność w domu i nie muszę martwić się o to, że podczas mycia okien czy odkurzania telefon wypadnie mi z kieszeni spodni. Warto zaznaczyć, ze kieszenie przy spodniach damskich są duże mniejsze niż przy męskich, więc przeważnie telefon się w nich po prostu nie mieści.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Po prostu nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, dlatego VASA BLÅ, które są lekkie jak piórko są dla mnie idealnym rozwiązaniem.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Bezprzewodowe słuchawki, które są królem tego wpisu - od pierwszych dźwięków, które z nich popłynęły - skradły moje serce. Wcześniej nie miałam styczności z taką głębią oraz genialną jakością muzyki, którą doświadczam niemal codziennie od ponad miesiąca.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Bardzo podoba mi się etui dołączone do słuchawek. Po każdym użyciu chowam je do niego i mam pewność, że przez przypadek nie uszkodzę słuchawek wrzuconych luzem do torebki.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Kolejna zaleta VASA BLÅ to fakt, że w praktyce słuchawki działają trochę dłużej niż obiecane przez producenta 8 godzin, a ich obsługa jest niezwykle prosta :)

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Sterowanie procesem odtwarzania za pomocą pilota wymaga nieco przyzwyczajenia - krótkie przyciśnięcia przycisków + i - powodują regulację głośności, a długie - przełączanie utworu. Środkowy przycisk odtwarzanie/pauza służy również do odbierania i kończenia połączenia.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

DŹWIĘK

Sterownik oraz wzmacniacz w słuchawkach VASA BLÅ, zostały precyzyjnie dopracowane. Połączenie to pozwala oddzielić dźwięk każdego instrumentu dając przy tym doświadczenia muzyczne jak w prawdziwym studiu. W tak małych słuchawkach kryje się ogromna przestrzeń dźwięku najwyższej jakości.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Odtwarzany bas jest wyraźny, pulsujący, ale jednocześnie nie należy do tych wybrzmiewających aż po najniższe rejestry. Taki charakter dźwięku, w kategoriach popularnych, można nazwać miękkim i ocieplonym.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Wokale oraz tony wysokie są obecne w muzycznym przekazie i po dłuższym przyzwyczajeniu się słuchu do takiej reprodukcji dźwięku okażą się wystarczające, za to w porównaniu z dokanałowymi słuchawkami przewodowymi są jednak znacznie bardziej oszczędne i subtelne.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Ciche słuchanie w drodze z wykorzystaniem VASA BLÅ jest bardzo realne, gdyż słuchawki przyzwoicie tłumią pasywnie hałasy płynące z otoczenia. Ważne jest jednak staranne dobranie silikonowych elementów uszczelniających - nieszczelna aplikacja oznacza bowiem nie tylko mniejszą stabilność słuchawek w uchu oraz większą ilość hałasu docierającego z otoczenia, ale też znaczne osłabienie obecności tonów niskich w muzycznym przekazie.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Jakość rozmowy prowadzonej za pomocą VASA BLÅ jest bardzo dobra - zarówno po mojej stronie, jak i mojego rozmówcy nie było problemów ze zrozumieniem mowy. Korzystanie z wbudowanego w kablowy pilot mikrofonu nie wymagało też ode mnie istotnego zwiększania siły głosu.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

DESIGN

Szczerze: nie widziałam piękniejszych słuchawek bezprzewodowych! Marka Sudio Sweden zadbała o każdy, nawet najmniejszy szczegół, począwszy od opakowania, po maleńkie detale z aluminium i materiału kompozytowego. Etui wykonane zostało ze skóry.  Większość detali jest wykonana ręcznie. Słuchawki dostępne są również w kolorze białym, czarnym i niebieskim. Sudio pomyślało o wszystkim!

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Dodatkowo, dzięki złotemu klipsowi, dołączonemu do zamówienia, możemy łatwo przypiąć nasze słuchawki do odzieży, alby mieć pewność, że nie zsuną nam się w trakcie większego wysiłku.
Telefon można odłożyć spokojnie w jedno miejsce, ponieważ nie ma potrzeby ciągłego trzymania go przy sobie - jest to o wiele bardziej komfortowe rozwiązanie od niekończącego się poczucia, że urządzenie niedługo wypadnie z kieszeni. Pod kątem użyteczności i wygody stosowania Sudio całkowicie zaspokoiło moje oczekiwania, a i nawet je przewyższyło!

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Tym, co zdecydowanie wyróżnia na plus słuchawki VASA BLÅ, jest ich bardzo mała masa - 14 gramów z przewodowym pilotem, elektroniką i akumulatorem to tyle co nic. Symetryczne rozmieszczenie akumulatora i pilota sterującego sprawia zaś, iż przewód łączący obie słuchawki pewnie i równo spoczywa na karku. Dość stabilnie trzymają się również w uszach niewielkie i lekkie obudowy przetworników.


Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych mam sporo pracy w domu - sprzątanie, segregowanie rzeczy i w każdej tej czynności VASA BLÅ mi towarzyszą :)
Myślę, że każdy z nas ucieszyłby się z takiego wielkanocnego prezentu ♥ Ja już mam swoje słuchawki - teraz pora na Was ! Sprawcie komuś bliskiemu miłą niespodziankę i sprezentujcie mu takie eksluzywne i nowoczesne słuchawki z okazji Wielkanocy :)
Wykorzystując kod rabatowy (kosmetycznastronazycia15) już dzisiaj możecie zamówić jeden z wybranych przez Was modeli słuchawek na stronie Sudio Sweden.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Podsumowując, jestem naprawdę zadowolona z bezprzewodowych słuchawek. Są idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy nie lubią bawić się w niepotrzebne rozplątywanie kabli przed użyciem, jak i w jego trakcie. Myślę, że bardzo ułatwiają życie, sprawiając, że słuchanie muzyki staje się prawdziwą przyjemnością.

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Miałam Wam również przedstawić ich wady, jednak żadnych nie znalazłam! Jest to produkt idealny, który w 100% spełnia moje wszystkie oczekiwania, jakie przed nimi postawiłam.
Zdecydowanie polecam VASA BLÅ - każdy powinien ich spróbować!

Sudio Sweden Vasa Bla Black Rose Gold

Słuchawki Sudio Sweden VASA BLÅ to ostatnio mój ulubiony gadżet. Towarzyszy mi codziennie, praktycznie w każdej czynności. 
Nie ważą praktycznie nic, więc mogę je ze sobą zabierać wszędzie, gdzie potrzebuję, a małe rozmiary sprawiają, że nie zajmują dużo miejsca w torbie :)

Używacie bezprzewodowych słuchawek ? A może jesteście fanami tradycyjnych, "kablowych" słuchawek ?

6 komentarzy:

  1. Fajne słuchawki. Widziałam je już na blogach oraz YouTube :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również je posiadam i ubóstwiam :)
    Dźwięk jest piękny - poza tym sprawdzają się genialnie na siłownię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja to po słuchawki raczej nie sięgam - muzyki słucham przeważnie w samochodzie, a jeżdżę zazwyczaj sama :D W domu również nikomu muzyką nie przeszkadzam. Mimo wszystko muszę stwierdzić, że to naprawdę fajny gadżet. Jestem pewna, że mojemu bratu bardzo by się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super - gorąco polecam :)
      Myślę, że Twój brat byłby z nich zadowolony :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia