czwartek, kwietnia 20, 2017

LIFERIA | KOSMETYKI Z CAŁEGO ŚWIATA | EDYCJA MARCOWA | SO PRETTY

Do tej pory nie miałam jeszcze nigdy okazji do testowania żadnego pudełka subskrypcyjnego a tutaj nagle niespodzianka - marcowe pudełeczko dotarło do mnie zaraz po świętach sprawiając mi ogromną przyjemność. Taki mały, trochę spóźniony świąteczny prezent :)
Liferia to box, który zawiera w sobie kosmetyki z całego świata. Możemy w nim znaleźć zarówno kosmetyki polskiego pochodzenia, jak i zagranicznych marek, bardzo często niedostępnych na polskim rynku.
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam co znalazło się w marcowej edycji pudełka Liferia. Na końcu będę też miała dla Was specjalny kod na zakup pudełka :)

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY

LIFERIA BOX - EDYCJA MARCOWA

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY

Pudełko Liferia to box kosmetyczny w którym co miesiąc ma się znaleźć pięć kosmetyków pochodzących z różnych krajów. Box kosztuje 59 złotych i możecie zamówić go na stronie → Liferia.pl. W pudełku znajdziemy produkty pełnowymiarowe oraz miniaturki o dużej pojemności, dzięki temu możemy dokładnie je przetestować. 


LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY

Pudełeczko od razu przyciąga wzrok niezwykle intensywnym, fuksjowym kolorem. 
Samo pudełko jest malutkie - nie wygląda jakby miało się zmieścić w nim aż 5 kosmetyków o dużej pojemności. W środku kryją się kosmetyki przewiązane intensywnie różową wstążką. Zanim wyjmiemy kosmetyki w nasze ręce wpada lista kosmetyków, które są w środku i krótki liścik od zespołu Liferia.  

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY

Marcowa, wiosenna edycja Liferii zorganizowana jest pod hasłem: So pretty! 

Znajdziemy w niej dwa pełnowymiarowe kosmetyki, dwie miniaturki i uroczą, różową pęsetę do regulacji brwi!

Apple&Bears - Honey&Hemp Gel Douche (produkt miniaturowy 50 ml./22 zł.)

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY żel pod prysznic Apple&Bears Honey&Hemp

Marka Apple&Bears jest mi kompletnie nieznana. Pochodzi z Wielkiej Brytanii i jest marką luksusową. 
W pudełeczku znajdujemy miniaturę żelu pod prysznic dostępnego w kilku wariantach zapachowych. Cena standardowego opakowania wynosi 75 zł. Liferia oferuje nam miniaturkę o pojemności 50 ml, która jest idealna na podróż. 
Oprócz tego, że jest to kosmetyk luksusowy, to ma naprawdę doskonały skład, a produkt pozbawiony jest szkodliwych substancji. Marka bardzo mnie zaciekawiła i mam ochotę wypróbować ich inne produkty :)
W moim pudełeczku znalazła się wersja miodowa z konopią, która pachnie przepięknie ♥ Jeśli chodzi o pierwsze wrażenia, to mogę powiedzieć, że żel jest niezwykle gęsty, więc liczę na to, że będzie wydajny i starczy mi na długo :)

AHAVA - Essential Day Moisturizer (produkt miniaturowy 15 ml./40 zł.)

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY AHAVA krem nawilżający do twarzy

O marce AHAVA słyszałam już naprawdę wiele dobrego, ale niestety do tej pory nie miałam okazji przetestować żadnego ich produktu. Z pomocą przyszło mi pudełeczko Liferia i przeurocza miniaturka nawilżającego kremu do twarzy. 
Przeznaczony jest on do skóry normalnej w kierunku suchej. Cena pełnowartościowego kremu wynosi aż 180 zł, więc cieszę się, że mogę go dla Was wypróbować. Miniaturka jest naprawdę spora, więc myślę, że będę mogła go dla Was rzetelnie przetestować i zdać relację z efektów :)

PRODUKTY PEŁNOWYMIAROWE

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY

Naturalis - Tonik wiesiołkowy (produkt pełnowymiarowy 11 zł./200 ml.)

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY Naturalis tonik wiesiołkowy

Kolejny produkt to tonik naszej rodzimej marki Naturalis. Do tej pory ani razu o niej nie słyszałam. W pudełeczku znalazła się pełnowymiarowa wersja wiesiołkowego toniku, który niestety jeśli chodzi o skład to nie jest to produkt w pełni naturalny - a szkoda, bo na pierwszy rzut oka sprawia takie wrażenie. 
Jeśli nie macie cery wrażliwej lub skłonnej do alergii to możecie go wypróbować. Ja nie wiem jeszcze czy zdecyduję się go wypróbować. Jeśli nie, to podaruję go komuś, kto na pewno zrobi z niego pożytek :)

Balneokosmetyki - Płyn micelarny do demakijażu do cery wrażliwej i normalnej (produkt pełnowymiarowy (29 zł./250 ml.)

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY Balneokosmetyki płyn micelarny do demakijażu cery wrażliwej i normalnej

Jeśli chodzi o markę Balneokosmetyki to słyszałam o niej wiele dobrego i sama też miałam okazję używać ich kilku produktów, a szczególnie do gustu przypadł mi ich malinowy krem do rąk, który pachnie obłędnie ♥
Gdy tylko otwarłam pudełko i zobaczyłam ich produkt, i to na dodatek pełnowymiarowy, niezmiernie się ucieszyłam. 
Płyn micelarny przeznaczony jest do skóry wrażliwej i normalnej i, oczywiście nie mogłam się powstrzymać przed jego otwarciem i powąchaniem - pachnie przepięknie ♥ Już nie mogę się doczekać, jak zacznę go używać :)

The Vintage Cosmetics Company - Slanted Tweezers (produkt pełnowartościowy 40zł./szt.)

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY The vintage Cosmetics company pęseta do brwi slanted tweezers

Ostatnio szukałam dobrej pęsety do depilacji brwi, ale jakoś nie było mi po drodze do drogerii. Dlatego zastanawiam się czy Liferia czyta w moich myślach ;)
Gdy tylko zobaczyłam takie urocze cudeńko od razu wiedziałam, że będzie to miłość od pierwszego użycia ♥ Czyż ona nie wygląda uroczo ? :)

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY The vintage Cosmetics company pęseta do brwi slanted tweezers

Prosto z Wielkiej Brytanii przyjechały do nas pęsetki do brwi marki The Vintage Cosmetics Company (szczerze mówiąc nigdy o niej nie słyszałam) w dwóch wersjach - mi trafiła się różowa w przepięknym kwiecistym opakowaniu, które idealnie wprost wygląda na zdjęciach. 
Pęseta nie jest tania, a w Internecie marka The Vintage Cosmetics Company jest bardzo ceniona wśród Brytyjek.

LIFERIA - EDYCJA MARCOWA - SO PRETTY The vintage Cosmetics company pęseta do brwi slanted tweezers

PODSUMOWANIE

Tak jak pisałam na początku jest to moje pierwsze pudełko tego typu i od razu sukces - jestem praktycznie w pełni zadowolona z wszystkich produktów (oprócz tonika). O niektórych markach nie słyszałam, niektóre znam i cenię, więc będzie to naprawdę przyjemny miesiąc z testowaniem nowych produktów :)
Jeśli i Wy chcecie przetestować przedstawione przeze mnie kosmetyki to zapraszam do zakupu pudełka - jeszcze dzisiaj do północy (!) z kodem fotografkaa_march możecie otrzymać gratisowy kosmetyk (pomadkę Pierre Rene lub mgiełkę do włosów Beaver). Kod musicie wpisać w polu dodatkowym przy zamówieniu - prawda, że proste ? :)

Dajcie znać co sądzicie o marcowej Liferii ! Miłego dnia ! :)


8 komentarzy:

  1. Ciekawa zawartość, Liferia nie zawodzi widać ;) Niedługo i ja przyjrzę się bliżej zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liferia to jedyne pudełko, które mnie kusi :) Zawartość bardzo mi się podoba! Tonik wiesiołkowy bardzo mnie zainteresował, mimo że piszesz, że nie jest do końca naturalny. Pęseta przeurocza, fajnie też że są dwie miniatury produktów z wyższej półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wśród pudełek ma najlepszą zawartość :)

      Usuń
  3. Całkiem ciekawe! Czekam na jakąś edycję w arabskich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie produkty z tym pudełeczku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia