czwartek, kwietnia 27, 2017

NIVEA HAIRMILK | NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW | WŁOSY NORMALNE

Od kiedy pamiętam w moim domu zawsze znajdował się co najmniej jeden produkt Nivea. Gdy tylko usłyszałam o rewolucyjnych, mlecznych kosmetykach do włosów od razu zapragnęłam je przetestować.
Regeneracyjne produkty Nivea Hairmilk z naturalnymi proteinami mleka dostosowane są do 3 struktur włosów:
- normalnych (grubość włosów: 0,06-0,07 mm)
- cienkich (grubość włosów: 0,04-0,05 mm)
- grubych (grubość włosów: > 0,08 mm).
Dzięki tym kosmetykom włosy mają być zregenerowane bez obciążenia a my, kobiety, mamy się cieszyć pełnią życia :)
Czy tak jest naprawdę ? Przekonajmy się !

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

TROCHĘ HISTORII

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Od zawsze mleko odżywiało i było stosowane w pielęgnacji skóry i włosów.

Napój olimpijskich i rzymskich bogów – ambrozja – był mieszanką mleka z miodem i innymi cennymi składnikami. Według mitów zapewniał nieśmiertelność. XVI-wieczne fashionistki myły twarz mlekiem, żeby mieć gładką i promienną cerę. Każda współczesna kobieta zna historie o mlecznych, upiększających kąpielach Kleopatry czy koktajlach z mleka i jajka, które pomagały zadbać o urodę Marilyn Monroe

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Lata badań naukowych przyniosły spektakularną zmianę w podejściu do mlecznej pielęgnacji. Naukowcy Beiersdorf opracowując formułę linii NIVEA Hairmilk, zastosowali  czyste proteiny z mleka,  podane w nowoczesnej formie: wolne od zanieczyszczeń, zawierające wszystkie najważniejsze białka mleka w optymalnej konfiguracji oraz rozpuszczalne w wodzie o temperaturze ludzkiego ciała (około 37oC) i dzięki temu łatwo przyswajalne przez włosy. Co więcej, badania  potwierdzają, że w odpowiednich warunkach –  rozpuszczone w wodzie o pH 4, czyli współgrającym z pH skóry człowieka – mają jeszcze lepsze właściwości odżywcze i pielęgnacyjne. 

Naturalne proteiny mleka mają wyjątkowe właściwości odżywcze dla włosów:
Zapobiegają uszkodzeniom i rozdwajaniu się końcówek
Intensywnie regenerują i wzmacniają włosy
Zwiększają wytrzymałość włosów na rozciąganie
Zwiększają połysk
Ułatwiają rozczesywanie
Tworzą film ochronny, który uszczelnia i wygładza włosy
Poprawiają sprężystość
Nawilżają i zapobiegają nadmiernej utracie wody

NIVEA HAIRMILK MLECZNY SZAMPON WŁOSY SUCHE I NORMALNE, STRUKTURA WŁOSÓW: NORMALNA

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Co obiecuje nam producent ?
NIVEA® Mleczny szampon pielęgnujący do włosów o strukturze normalnej Hairmilk zapewnia skuteczną regenerację włosów, bez ich obciążania, wyraźnie poprawiając ich kondycję, a tym samym – wygląd. Formuła mlecznego szamponu delikatnie oczyszcza włosy i wzmacnia je od wewnątrz. Najważniejszym składnikiem szamponu są uzyskane w naturalny sposób proteiny mleka – to one sprawiają, że włosy są mocniejsze, wyraźnie odżywione i bardziej miękkie w dotyku. Proteiny mleka jako substancje aktywne w bardzo efektywny sposób poprawiają kondycję włosów - mają zdolność wypełniania ubytków w strukturze włosa i dzięki temu chronią go przed dalszym zniszczeniem. Zawarty w szamponie Eucerit® zamyka strukturę włosów, chroniąc Twoje suche i zniszczone włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Dla zapewnienia optymalnego efektu, stosuj razem z NIVEA® Mleczną odżywką pielęgnującą do włosów o strukturze normalnej Hairmilk.
  • Formuła z naturalnymi proteinami mleka
  • Wzmacnia włosy od wewnątrz
  • Sprawia, że włosy są gładkie i lśniące
  • Zawiera Eucerit®
  • Regeneruje suche i zniszczone włosy bez ich obciążania
Weryfikacja obietnic

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Jak pewnie wiecie, moja skóra głowy nie należy do najłatwiejszych "w obsłudze". Wiele rzeczy jej szkodzi, powoduje zaczerwienienie, świąd i łupież. Dlatego staram się bardzo ostrożnie dobierać szampony, którymi ją myję, a już na pewno drogeryjne produkty tego typu omijam szerokim łukiem. Do tej pory używałam szamponów z Biovaxu (klik!, klik!), albo mojej jabłkowej perełki od Eco Plant (klik!). Szampony te delikatnie, ale skutecznie oczyszczały mi włosy i skórę głowy, nie powodowały podrażnień ani łupieżu. 
Jednak z racji tego, że uwielbiam testować nowe produkty, postanowiłam wypróbować nowość od Nivea, nawet jeśli miałabym to przypłacić podrażnieniem i innymi nieprzyjemnościami. 

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Szampon zamknięty jest w wygodnej butelce o łatwym zamknięciu, które bez problemu otworzymy nawet mokrymi rękami. Po wydobyciu z niej produktu ukazuje nam się średnio gęsty szampon o mlecznym kolorze i przepięknym, mleczno-niveowym zapachu. 
Już niewielka ilość sprawia, że mamy głowę pełną otulającej piany, dzięki czemu szampon jest bardzo wydajny. Z reguły staram się unikać nieprzezroczystych szamponów, ponieważ boję się obciążenia. Zazwyczaj po zastosowaniu takiego szamponu włosy już w trakcie wysychania sprawiały wrażenie, jakby potrzebowały kolejnego mycia. 
Na szczęście Nivea nic takiego nie robi. Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Z łatwością spłukuje się z włosów, pozostawiając je gładkie i gotowe na kolejne kroki pielęgnacji. Czasami nawet zdarzało mi się nie nałożyć odżywki, a włosy były nawilżone i pełne blasku.
Nie przyśpiesza przetłuszczania, a co dla mnie najważniejsze (!) nie podrażnia mojej wrażliwej skóry głowy. Dla mnie wystarcza jedno mycie, żeby sprawdzić, czy będę mogła w przyszłości używać szamponu - gdy po umyciu skóra głowy jest czerwona jest to dyskwalifikacja dla szamponu. Na szczęście Nivea nic takiego nie uczynił, a wręcz przeciwnie - załagodził podrażnienia spowodowane innym szamponem. 

NIVEA HAIRMILK MLECZNA ODŻYWKA WŁOSY SUCHE I NORMALNE, STRUKTURA WŁOSÓW: NORMALNE

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Co obiecuje nam producent ?
NIVEA® Mleczna odżywka pielęgnująca do włosów o strukturze normalnej Hairmilk z naturalnymi proteinami mleka pielęgnuje każdy kosmyk włosów, bez ich obciążania. Włosy zyskują wspaniały wygląd i zupełnie nowe życie. Formuła mlecznej odżywki zawiera proteiny mleka oraz Eucerit, dzięki czemu intensywnie regeneruje włosy i wzmacnia je od wewnątrz. Składniki zawarte w odżywce wypełniają ubytki w strukturze włosa i dzięki temu chronią Twoje suche i zniszczone włosy przed dalszym zniszczeniem. Dla zapewnienia optymalnego efektu, stosuj razem z NIVEA® Mlecznym szamponem pielęgnującym do włosów o strukturze normalnej Hairmilk.
  • Formuła z naturalnymi proteinami mleka ułatwia rozczesywanie
  • Wzmacnia włosy od wewnątrz
  • Sprawia, że włosy są lśniące i sprężyste
  • Zawiera Eucerit®
  • Regeneruje suche i zniszczone włosy bez ich obciążania

Weryfikacja obietnic

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Dawno już nie miałam żadnej odżywki z Nivea. Ostatnią, którą posiadałam w swojej kolekcji miała jeszcze stare opakowanie, z którego tragicznie wydobywało się produkt, gdy zbliżał się już ku końcowi. Na szczęście Nivea wzięło sobie do serca skargi klientek i zmieniło opakowania - z tego uroczego, granatowego pudełeczka z łatwością możemy teraz wydobyć produkt nie łamiąc sobie paznokci.

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Odżywka jest bardzo treściwa. Ma gęstą konsystencję, która nie spływa z włosów. Jeśli chodzi o zapach to pachnie tak samo jak szampon, czyli klasyczną Niveą połączoną z mleczną nutą.
Zazwyczaj używam sporo odżywki - tutaj to jest absolutnie niepotrzebne. Przy pierwszym użyciu tak właśnie zrobiłam i był to błąd ;) 
Teraz już nauczona swoją pomyłką nakładam naprawdę niewielką ilość a odżywka działa cuda. Idealnie nawilża włosy, wygładza je i nadaje blasku. Ułatwia rozczesywanie - dzięki niej nie mam już problemów z kołtunami. Włosy są elastyczne, zregenerowane i odżywione, a ja w końcu mogę się cieszyć miękkimi i przepięknie pachnącymi kosmykami :)

NIVEA HAIRMILK MLECZNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW W SPRAYU 7+ WŁOSY SUCHE I NORMALNE, STRUKTURA WŁOSÓW: NORMALNE

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Co obiecuje nam producent ?
NIVEA® Ekspresowa odżywka regenerująca do włosów o normalnej strukturze Hairmilk z naturalnymi proteinami mleka pielęgnuje i odbudowuje każdy kosmyk włosów, bez ich obciążania. Włosy zyskują wspaniały wygląd i zupełnie nowe życie. Odżywka głęboko pielęgnuje włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Formuła mlecznej odżywki zawiera proteiny mleka oraz Eucerit® , dzięki czemu włosy natychmiast odzyskują blask i stają się bardziej sprężyste. Odżywka chroni przed uszkodzeniami termicznymi, zwiększa objętość włosów i zapobiega ich łamaniu się.
  • Natychmiastowa regeneracja, bez obciążania włosów
  • Włosy ekpresowo stają się sprężyste i piękne
  • Zapobiega uszkodzeniom termicznym i łamaniu się włosów
  • Zawiera Eucerit®
  • Formuła dopasowana do struktury włosów
Weryfikacja obietnic

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Rzadko używam odżywek w sprayu. Głównie decyduję się na produkty do spłukiwania, a jedynym nakładanym przeze mnie produktem bez spłukiwania jest balsam/olejek na końcówki. Pewnie zastanawiacie się dlaczego ? Dlatego, że takie produkty zawsze (!) obciążały mi włosy. 
W związku z tym z rezerwą podeszłam do mgiełki z Nivea. Na początku postanowiłam zastosować ją zamiast odżywki bez spłukiwania, dopiero potem dołączyłam ją do pielęgnacji szampon+odżywka do spłukiwania.
W pierwszym wariancie odżywka sprawdziła się dobrze, jednak włosom brakowało trochę nawilżenia, które daje odżywka do spłukiwania. Jeśli nie macie problematycznych włosów, taki duet może być dla Was wystarczający - dla jednak nie był. Włosy były nawilżone, ale jednak czegoś im brakowało, dlatego zdecydowałam się ją dołączyć jako trzeci krok w pielęgnacji.
Po zastosowaniu szamponu i odżywki i delikatnym osuszeniu włosów ręcznikiem spsikałam pasma mgiełką i zabrałam się za ich rozczesywanie i...NIEBO ! Tak, jak włosy rozczesują się po tym produkcie (oczywiście w połączeniu z szamponem i odżywką do spłukiwania) nie rozczesywały mi się nigdy ! Grzebień gładko sunie po pasmach - nie ma mowy o żadnych kołtunach ♥
Mgiełka chroni również włosy przed uszkodzeniami termicznymi, dzięki czemu możemy suszyć nasze włosy, bez konieczności używania dodatkowego, termoochronnego produktu. 
A co z obciążeniem ? Brak ! ♥ 
Włosy są miękkie, sprężyste, nawilżone, odżywione i pełne blasku, czyli takie, jak lubię najbardziej :)

PODSUMOWANIE

NIVEA HAIRMILK - NOWOŚĆ DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE - SZAMPON, ODŻYWKA I MGIEŁKA DO WŁOSÓW

Linia Nivea Hairmilk powstała zgodnie z zasadą „Weź z natury to, co najlepsze, dodaj do tego najwyższą technologię i stwórz wyjątkowe rozwiązanie".  Łączy ona w sobie maksimum regenerujących właściwości protein mlecznych z łagodną, pielęgnacyjną formułą przeznaczoną dla różnych struktur włosów. 
Przepiękny design, tradycyjny zapach z nutką mleka oraz cudowne właściwości pielęgnacyjne sprawiają, że nowość od Nivea na długo zagości w mojej łazience (już rozglądam się za większym opakowaniem szamponu). Dzięki tym produktom moje włosy są nawilżone, odżywione i pełne blasku bez żadnego obciążenia :)

Słyszałyście o nowości Nivea ? A może miałyście już okazję testować te produkty ? 

6 komentarzy:

  1. Kosmetyki Nivea jakoś mnie nie przyciągały gdyż miałam kiedyś lakier do włosów z tej marki po którym moje włosy były przetłuszczone dlatego nie kupowałam żadnych innych, ale ostatnio skusiłam się na odżywkę do włosów która całkiem dobrze się sprawdza. Może wypróbuję i te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o lakiery to nigdy ich nie stosowałam, ale miałam piankę i byłam bardzo zadowolona :)
      Polecam wypróbować :)

      Usuń
  2. Słyszałam o tej linii, ale nie miałam okazji testować. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wysłałam zgłoszenie do nich, ale chyba się nie załapałam :P
    Produkty tak czy inaczej mnie zainteresowały i możliwe, że maskę wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :(
      Ale naprawdę fajna seria - godna wypróbowania :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia