czwartek, kwietnia 06, 2017

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH | ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO | PRZYJACIÓŁKI NIVEA

Znacie Przyjaciółki NIVEA? Są to blogerki i vlogerki internetowe, które mogą wspólnie testować nowości NIVEA, inspirować się oraz docierać do prawie pół miliona użytkowniczek Klubu NIVEA. Razem współtworzą świat pielęgnacji i dzielą się poradami.
Od jakiegoś czasu również należę do tego grona. Jest mi niezmiernie miło przedstawić Wam dzisiaj recenzję pierwszych produktów, które otrzymałam do testów - dwóch antypespirantów dla niej i dla niego o przepięknym, świeżym zapachu :)

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH - ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO - PRZYJACIÓŁKI NIVEA

NIVEA ANTYPERSPIRANT INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH - ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO - PRZYJACIÓŁKI NIVEA

Co obiecuje nam producent ?
NIVEA® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White to produkt opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Antyperspirant ma nowy, orzeźwiający zapach i nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Czarne bluzki i sukienki pozostają czarne, a białe – białe, bez przebarwień i smug. Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. To antyperspirant, który jest delikatny, a jednocześnie bardzo skuteczny. Został opracowany we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Tekstylnym Hohenstein.
  • Ochrona białych ubrań przed żółtymi plamami i czarnych ubrań przed białymi plamami
  • Nowy świeży zapach
  • 48-godzinna ochrona antyperspirantu
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie
  • Nie zawiera alkoholu etylowego

Weryfikacja obietnic

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH - ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO - PRZYJACIÓŁKI NIVEA

Jeśli chodzi o antypespiranty to od lat jestem wierna marce Rexona. Rzadko używam produktów innych firm. Jednak nie ukrywam, że gdy słyszę o jakiejś nowości to chętnie bym ją przetestowała. Tym razem na przeciw moim oczekiwaniom wyszła marka Nivea i ich nowy produkt Invisible Black&White Fresh. 

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH - ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO - PRZYJACIÓŁKI NIVEA

Antyperspirant wyposażony jest w wygodny atomizer z blokadą, który rozpyla delikatną mgiełkę produktu, który ma przepiękny i świeży zapach. Jestem ogromną miłośniczką takich zapachów, a moim ulubionym zapachem jest zapach świeżego prania ♥ 
Antyperspirant szybko wysycha, dzięki czemu od razu mogę założyć ubranie i nie muszę tracić rano cennego czasu. 
Bardzo dobrze chroni skórę przed potem. Nawet po kilku godzinach mogę czuć się pewnie i świeżo.
Nie podrażnia skóry. 
Oprócz ochrony naszej skóry, antyperspirant bardzo dobrze chroni nasze ubrania - w czasie jego stosowania nie zauważyłam żółtych plam na białych ubraniach i białych na czarnych. Jest to ogromny plus, ponieważ nie raz antyperspirant zniszczył mi bluzkę i nie chciałabym powtórki.
Nivea zapewnia mi komfort i wygodę przez cały dzień, a oprócz ochrony skóry dba o moje ubrania :)

NIVEA MEN ANTYPERSPIRANT INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH - ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO - PRZYJACIÓŁKI NIVEA

Co obiecuje nam producent ?
NIVEA Men ® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White to produkt opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Antyperspirant ma nowy, orzeźwiający zapach i nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Przebarwienia i smugi pod pachami to już przeszłość! Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. Został opracowany we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Tekstylnym Hohenstein.
  • Ochrona białych i czarnych ubrań przed plamami
  • Nowy świeży zapach
  • Długotrwałe uczucie świeżości
  • 48-godzinna ochrona przed poceniem
  • Nie zawiera alkoholu etylowego

Weryfikacja obietnic

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH - ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO - PRZYJACIÓŁKI NIVEA

Nivea jest pierwszą marką, która przysyłając mi produkt do testów pomyślała też o moim mężczyźnie. Był bardzo zaskoczony, gdy przekazałam mu produkt do testów, ponieważ zawsze to tylko ja dostawałam coś do wypróbowania. Dając mu go poprosiłam, żeby podzielił się z Wami recenzją :)

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH - ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO - PRZYJACIÓŁKI NIVEA


Nivea jest moją ulubioną marką antyperspirantów - od lat decyduję się na ich produkty. Nowy Invisible Black&White Fresh pachnie świeżo, ale męsko. Bardzo dobrze chroni przed potem. Nawet po intensywnych ćwiczeniach na siłowni czuję się świeżo i komfortowo. 
Zazwyczaj wybieram ciemne kolory ubrań, dlatego bardzo zależy mi na tym, żeby antyperspirant nie zniszczył mi ubrań. Ufam marce Nivea, która tym razem też mnie nie zawiodła. W trakcie używania Nivea Fresh żadne ubranie nie doznało najmniejszego uszczerbku. 

PODSUMOWANIE

NIVEA INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH - ANTYPERSPIRANTY DLA NIEJ I DLA NIEGO - PRZYJACIÓŁKI NIVEA

Zarówno ja, jak i mój mężczyzna jesteśmy zadowoleni z nowych antyperspirantów Nivea Insivisible Black&White Fresh. Oba zapachy są przepiękne, świeże i idealnie wpasowują się w tą porę roku. Chronią naszą skórę przed potem, nie niszczą ubrań i zapewniają nam komfort i wygodę przez cały dzień.

Używacie antyperspirantów Nivea ? Znacie ich nowe produkty ?

8 komentarzy:

  1. Ja odkąd przerzuciłam się na naturalny antyperspirant z ałunem nie wiem co to podrażnienia pod pachami :) Mam również świadomość, że to lepiej dla całego organizmu :)
    Gotowe, drogeryjne antyperspiranty z aluminium odstawiłam całkowicie i w ogóle mnie do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie używałam naturalnych antyperspirantów :)
      Ale też z drugiej strony nie mam żadnych podrażnień od tych drogeryjnych, więc w sumie.. :D

      Usuń
  2. aż jestem ciekawa czy faktycznie są takie skuteczne. Do tej pory Nivea w kwestii ochrony była dla mnie za słaba;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam niestety problem z antyperspirantami gdyż używałam już kilku i każdy słabo działał :/ Tych nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam taki problem z Nivea, ale w tym przypadku na szczęście go nie było :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia