wtorek, kwietnia 04, 2017

WŁOSOWE ZAKUPY NA ORGANICZNEWLOSY.PL

Jakiś czas temu jedna z Was poleciła mi w komentarzu sklep organicznewlosy.pl. Mając sporo zapasów do pielęgnacji włosów jakoś o tym zapomniałam. Ostatnio jednak miałam ochotę na małe, włosowe zakupy, więc odwiedziłam ten sklepik i przepadłam ♥
Mają naprawdę duży wybór kosmetyków :) Możecie tam znaleźć wszystkie (!) kosmetyki marki Insight (i to zarówno do pielęgnacji włosów, jak i ciała) oraz O-Way. Wszystkie produkty są naturalne, więc jeśli tak jak ja lubicie naturalną pielęgnację to ten sklep jest właśnie dla Was :)

Insight Dry Hair Antioxidant szampon maska organicznewlosy



Jeśli chodzi o markę Insight to do tej pory miałam możliwość wypróbowania ich dwóch produktów:
- szamponu przeciwłupieżowego oraz
- szamponu do włosów przetłuszczających się.
Oba produkty świetnie się u mnie sprawdziły, a wersja przeciwłupieżowa ciągle gości w mojej łazience.

Przeglądając zawartość sklepu zdecydowałam się na cztery produkty:
- szampon odżywczy Insight Dry Hair
- maskę odżywczą Insight Dry Hair
- szampon odmładzający Insight Antioxidant
- maskę odmładzającą Insight Antioxidant

Insight Dry Hair Antioxidant szampon maska organicznewlosy

Zdecydowałam się na same maseczki (nie dobierałam odżywek), ponieważ ostatnio stawiam w swojej pielęgnacji włosów na głębokie odżywienie i masek używam przy każdym myciu.
Kiedyś bałam się takiej pielęgnacji myśląc, że stosowanie masek przy każdym myciu obciąży mi włosy i sprawi, że będą się szybciej przetłuszczać, jednak byłam w błędzie. Dobrze dobrana maska absolutnie nie obciąża włosów, a wręcz przeciwnie - sprawia, że są odżywione, nawilżone i przepięknie wyglądają.

Jak widzicie wybrałam produkty z dwóch linii:
- Dry Hair i
- Antioxidant

Linia Dry Hair przeznaczona jest dla włosów suchych i matowych w celu ich odżywienia bez obciążenia. Produkty te rewitalizują cienkie i kruche włosy, nadając im objętość i elastyczność. W tej linii zawarte są ekstrakty z owsa, olej kokosowy, masło illipe oraz olej ze słodkich migdałów. 


Insight Dry Hair Antioxidant szampon maska organicznewlosy

Linia Antioxidant stworzona została dla włosów narażonych zarówno na warunki atmosferyczne, obciążenia mechaniczne, zanieczyszczenia i sztuczne barwniki. Zawiera organiczny ekstrakt z marchwi bogaty w beta-karoten , który chroni włosy przed działaniem wolnych rodników.


Insight Dry Hair Antioxidant szampon maska organicznewlosy

Oczywiście po dotarciu przesyłki nie mogłam się oprzeć i od razu zaczęłam wąchać moje nowe nabytki ;)
Obie linie pachną przepięknie ♥ Dry Hair to słodki, dość ciężki zapach, ale jednak ma w sobie to coś, co sprawia, że bardzo mi się podoba.
Antioxidant ma świeży, naturalny zapach, który świetnie sprawdzi się podczas nadchodzących, ciepłych dni :)

Wracając do sklepu jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Przyznam szczerze, że dopóki nie przeczytałam komentarza o tym sklepie to nigdy o nim nie słyszałam a to był wielki błąd !
Bogaty asortyment, błyskawiczna i spersonalizowana obsługa oraz ekspresowa przesyłka sprawia, że chcę wrócić do tego sklepu po następne produkty :)
Sklep oferuje również darmową wysyłkę (przy zakupach za co najmniej 109 zł) oraz często ma różne oferty specjalne lub promocje, dlatego warto obserwować ich fanpage na Facebooku (klik!) , żeby być ze wszystkim na bieżąco ;)

Już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę testować nowe produkty :)

A Wy znacie sklep organicznewlosy.pl ? 

21 komentarzy:

  1. Nie znam sklepu ani produktów, pójdę go zaraz obadać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio mam fazę na organiczne kosmetyki, więc na pewno przyjrzę im się bliżej :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kosmetyki Insight widziałam u siebie stacjonarnie w galerii :D Będę musiała im się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłam się skupić na czytaniu, bo... Ten koc/poduszka?! Cudo! Skąd masz? :D A co do włosowych produktów, to jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D
      To kocyk z http://www.woolkacompany.com/ :)
      Ja tak samo - zabieram się za testy :)

      Usuń
  5. A nie znam tego sklepu ale chętnie tam zajrzę w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze produktów Insight, ale często o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę super :)
      Do tej pory się nie zawiodłam i mam nadzieję, że te kosmetyki również skradną moje serce :)

      Usuń
  7. Nigdy nie zaglądałam do tego sklepu, ale jestem ciekawa jak się spiszą te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie mało znany sklep a szkoda, bo mają naprawdę bogaty asortyment :)

      Usuń
  8. Nie znam tej marki i jakoś mnie do niej nie ciągnęło :D
    W planach mam tyle innych, naturalnych, do wypróbowania, że już nie wiem za co się złapać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest najgorsze, że tyle jest teraz nowości, że aż nie wiadomo co kupić :D

      Usuń
  9. Polecam Ci sklep alledrogeria ja tam zawsze muszę się powstrzymywać aby nie zbankrutować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa. uwielbiam te kosmetyki i zawsze kupuję je na organicznewlosy.pl :) są cudowne. moje włosy je uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia