wtorek, maja 02, 2017

CO TOWARZYSZY MI W TRAKCIE MAJÓWKI | NATURALNIE Z PUDEŁKA | MARZEC 2017

Aktualnie trwa długi, majowy weekend. Dla mnie niestety jest on dość pracowity, dlatego nigdzie nie wyjeżdżam, tylko staram się łapać krótkie chwile odpoczynku w domowym zaciszu. Żeby umilić sobie ten czas zabrałam się za testowanie kosmetyków z marcowego pudełeczka "Naturalnie z pudełka" (klik!).
Każde takie pudełeczko to co najmniej 4 pełnowymiarowe produkty, które nie zawierają w składzie parafiny, PEGów, pochodnych ropy i innych sztucznych składników. Zawartość do końca pozostaje niespodzianką - co znajduje się w środku, dowiadujemy się, gdy otwieramy pudełko.
Ciekawi co znalazłam w marcowym "Naturalnie z pudełka" ?

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

NATURALNIE Z PUDEŁKA - EDYCJA MARZEC 2017

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

W kartoniku, na uroczym sianku znajdziemy same naturalne cudowności. Na dodatek dołączony jest list, dzięki któremu możemy poznać właściwości produktów zawartych w pudełku oraz ich cenę.

NATURALNY BŁYSZCZYK DO UST - FELICEA / wartość produktu: 24 zł

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

Wegański błyszczyk to przyjemny akcent dodany do pudełeczka z okazji Dnia Kobiet. Delikatnie barwi usta, dodatkowo je nawilżając i odżywiając. Występuje aż w 7 wersjach kolorystycznych - mi trafił się przepiękny czerwono-malinowy odcień, który dodaje ustom efektu nadgryzionych ust, który uwielbiam.
Błyszczyk nie zostawia tłustego filmu. Zjada się równomiernie. Nie jest lepki, czego nienawidzę w błyszczykach. Nałożony jedną warstwą nadaje ustom delikatny kolor i połysk, kolejna warstwa wzmacnia kolor. 

PEELING DO CIAŁA ZAKAZANY OWOC- HONEY THERAPY / wartość produktu: 45 zł

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

Honey Therapy to polska firma, której wieloletnie doświadczenie w branży pszczelarskiej pozwoliło wykorzystywać działanie produktów pszczelich w kosmetyce. 
Wykorzystują oni jedynie naturalne surowce m.in.: miód, pyłek, mleczko pszczele, propolis, oleje z roślin, sól jodowo-bromową. 
Każdy ich kosmetyk to starannie opracowana formuła o wyjątkowych kompozycjach zapachowych. Do ich produkcji używają również surowców z certyfikatem ECO-CERT.

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

Zakazany owoc to odświeżający peeling solny z dodatkiem drobinek pyłku pszczelego. W składzie możemy znaleźć same dobre składniki:
- pyłek pszczeli - wzmacnia zdrowie oraz korzystnie wpływa na wygląd skóry. W jego składzie znajdują się wszystkie witaminy z grupy B oraz witaminy C, D, E, K, beta-karoten oraz mikro- i makroelementy, enzymy, nienasycone kwasy tłuszczowe, białka i 22 aminokwasy.
- olej z migdałów - zawiera ogromną ilość naturalnych substancji odżywczych, takich jak proteiny, sole mineralne oraz witaminy A, E, D i z grupy B. Witaminy A i E, które pozytywnie wpływają na jędrność i elastyczność skóry, opóźniając procesy starzenia. Witamina D chroni skórę od negatywnych czynników zewnętrznych, zaś witaminy z grupy B zapobiegają odwodnieniu komórek. Olej migdałowy zawiera również duże ilości kwasu linolowego i oleinowego, które zmiękczają naskórek i wzmacniają lipidową barierę ochronną skóry.
- masło shea -  bogaty w kwasy tłuszczowe zarówno nasycone jak i nienasycone, zawiera  naturalną alantoinę, która koi podrażnienia, regeneruje, pomaga zlikwidować przebarwienia, polecana jest osobom o skórze wrażliwej. Shea to również zbiorowisko wielu witamin: E, zapobiegającej poparzeniom i podrażnieniom, chroniącej skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, prowitaminy A (retinolu), która ma działanie odbudowujące i regeneracyjne, a ponadto pobudzające skórę do wytwarzania większej ilości kolagenu, co wspomaga przeciwdziałanie starzeniu się skóry.
- olej jojoba - doskonale wchłaniany przez skórę, wzmacnia warstwę cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry. Stosowany przy każdym typie skóry, a szczególnie polecany przy zapaleniach, łupieżu, poparzeniu słonecznym i trądziku. Zapobiega powstawaniu rozstępów (pojawiających się np. w czasie ciąży)
- wosk pszczeli -  stosowany jest jako składnik m. in. kremów, maści i mydeł, balsamów, pomadek do ust. Występuje w formie płatkowanej, naturalnej lub bielonej. Dodawany do kremów i balsamów sprawia, że łatwiej się rozprowadzają i pozostawiają ochronny filtr na skórze.
(źródło: Honey Therapy)

Peeling pachnie obłędnie ! ♥ Jest to niezwykle odświeżający i przyjemny zapach - idealny na wiosnę i zbliżające się lato. 
Dzięki zawartości aż dwóch substancji złuszczających - soli jodowo-bromowej oraz pyłku pszczelego - idealnie złuszcza zewnętrzne warstwy naskórka. Skóra jest wygładzona, a dodatkowo nawilżona i zregenerowana. Po raz pierwszy moja skóra nie jest po peelingu zaczerwieniona i podrażniona, ale ukojona, a ochronny filtr UV z masła shea chroni ją przed wpływem czynników zewnętrznych. 
Skóra jest dogłębnie odżywiona i zmiękczona, a piękny zapach utrzymuje się jeszcze przez kilka godzin. 

DROP OF ESSENCE - BIO PERFUMY / wartość produktu: 31,60 zł

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

Drop of essence to naturalne perfumy w olejku. Zawierają tylko dwa składniki - olej arganowy oraz naturalną esencję zapachową. 
Już kilka kropel nałożonych na nadgarstki, szyję, dekolt, kart lub zgięcia łokci wystarczą, aby cieszyć się przepięknym zapachem. Świetnie zastępują tradycyjne perfumy. Zapach utrzymuje się kilka godzin. 

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

W moim pudełeczku znalazła się wersja Ylang Ylang, która jest niezwykle świeża i od razu przypadła mi do gustu.
Nie ukrywam, że na początku byłam sceptycznie nastawiona do perfum w olejku. Bałam się, że taki produkt może pobrudzić mi ubrania. Na szczęście nic takiego się nie dzieje. Olejek dość szybko się wchłania, pozostawiając na skórze przepiękny zapach, który wyczuwam nawet po kilku godzinach. Nawet kilka moich koleżanek pytało się czym tak ładnie pachnę i nie mogły uwierzyć, że są to naturalne perfumy i to na dodatek w olejku ;)

KREM DO RĄK - LE CAFE DE BEAUTE / wartość produktu: 9,90 zł

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

Firma Le Cafe De Beaute to rosyjska firma, która zajmuje się produkcją naturalnych kosmetyków. Krem ma bardzo dobry skład, ma niską ceną, bardzo dobrze się wchłania i nawilża skórę dłoni. W swoim składzie nie ma silikonów, parabenów ani szkodliwych konserwantów. 

Ma przepiękny, delikatny zapach, który pozostaje na dłoniach jeszcze długo po wchłonięciu. Efekt nawilżenia nie jest chwilowy, a krem nie pozostawia tłustej warstwy. Bardzo szybko się wchłania, dzięki czemu mogę go bez problemu nałożyć w trakcie dnia, nie obawiając się, że zostawię tłuste ślady na wszystkim dookoła. 
Do tej pory miałam problemy z suchymi skórkami przy paznokciach - przy regularnym stosowaniu tego kremu ten problem zniknął :)

PRÓBKA PODKŁADU MINERALNEGO - NEAUTY  

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

Do tej pory jeszcze nigdy nie używałam podkładu mineralnego. Z jednej strony bałam się ich formuły, z drugiej strony nie wiedziałam jak je aplikować i czy utrzymają się na mojej skórze. Dlatego niezmiernie się ucieszyłam, gdy w marcowym pudełeczku dostałam możliwość przetestowania właśnie takiego podkładu. Próbka jest naprawdę spora - wystarczy na kilkanaście użyć, dzięki czemu możemy dokładnie przetestować produkt. 

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

Aplikacja podkładu jest niezwykle łatwa. Używamy do tego pędzla tzw.flat top. Wysypujemy odrobinę podkładu na wieczko, zanurzamy w nim pędzel, otrząsamy go z nadmiaru kosmetyku i przystępujemy do nakładania go na twarz. 
W moim pudełeczku znalazł się kolor neutral medium light - dość jasny podkład o neutralnych tonach. Byłam pod wrażeniem jak podkład świetnie stapia się ze skórą. 
Nie mam większych problemów ze skórą twarzy - od podkładu wymagam wyrównania kolorytu i zmatowienia strefy T. Na szczęście to wszystko zapewnia mi właśnie ten podkład. Utrzymuje się na skórze ponad 8h, co jest naprawdę dobrym wynikiem. 
Jestem z niego naprawdę zadowolona i rozważam zakup pełnego opakowania. 

PODSUMOWANIE 

NATURALNIE Z PUDEŁKA - MARZEC 2017

Marcowa edycja "Naturalnie z pudełka" bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Trafiłam w nim na produkty, na które pewnie nigdy bym się sama nie zdecydowała.
W końcu miałam możliwość przetestowania podkładu mineralnego i taki makijaż bardzo przypadł mi do gustu. Naturalne perfumy to moja nowa miłość, a peeling z pyłkiem pszczelim sprawił, że moja skóra w końcu jest nawilżona i pozbawiona suchych miejsc. Krem do rąk towarzyszy mi w codziennej pielęgnacji, a makijaż dopełnia wegański błyszczyk.
Jeśli tak jak ja lubicie naturalne kosmetyki gorąco polecam Wam wypróbować "Naturalnie z pudełka" :)

Znacie "Naturalnie z pudełka" ? A może inny, subskrypcyjny box jest Waszym ulubionym ?



4 komentarze:

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia