czwartek, maja 25, 2017

DERMA ECO WOMAN | NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Derma to dziecko firmy 4organic (klik!). Jest to jedyna w pełni hipoalergiczna linia kosmetyków. Producent postanowił zadbać o klientów oferując im bezpieczeństwo, które znalazło uznanie w międzynarodowych certyfikatach:
- EcoCert
- Asthma Allergy Denmark
- Nordic EcoLabel
- Allergy Certified.
Certyfikaty mają głównie dwa cele: po pierwsze, ułatwiają nabywcom szybką ocenę producenta i jego kompetencji, a po drugie sprawiają, że konsument może uniknąć pułapek marketingowych i chwytów reklamowych. Dzięki temu, że kosmetyki Derma posiadają międzynarodowe certyfikaty mamy pewność, że są one organiczne, hipoalergiczne oraz bez szkodliwych substancji.
Moja skóra czasami sprawia mi problemy, więc podeszłam do tych kosmetyków z ogromnymi nadziejami na poprawę jej stanu.
Czy spełniły moje oczekiwania ?

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI


DERMA PŁYN DO DEMAKIJAŻU

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI
Bransoletka - Ugryź (klik!)

Co obiecuje nam producent ?
W delikatny sposób oczyszcza skórę twarzy, łagodnie usuwa tusz do rzęs, makijaż i inne zanieczyszczenia. Receptura oparta na organicznych składnikach, jak wyciąg z aloesu, który odblokowuje komórki skóry, oczyszcza i  przywraca skórze odpowiedni poziom nawilżenia, czyniąc ją miękką i gładką.
Płyn pozbawiony jest perfum, barwników i parabenów, tym samym minimalizując ryzyko wystąpienia reakcji  alergicznych oraz nadwrażliwości.

Skład
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Propanediol, Glycerin, Saccharide Isomerate, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Benzoate

Weryfikacja obietnic

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Podstawową czynnością, którą wykonuję zawsze po powrocie do domu jest zmycie makijażu, dlatego płyny micelarne zużywają się u mnie naprawdę szybko. Zazwyczaj szukam czegoś w jak największej pojemności i w przystępnej cenie. Oprócz pojemności podstawowym kryterium, którym zawsze kieruję się przy wyborze płynu jest to, żeby nie podrażniał moich wrażliwych oczu. 
Produkt marki Derma zamknięty jest w przezroczyste opakowanie o prostej stylistyce. Jest czymś całkiem innym od produktów tego typu w drogerii i dlatego od razu przyciąga wzrok - kwadratowe opakowanie, wrzosowa kolorystyka ♥ 

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Z łatwością możemy wydobyć na wacik potrzebną ilość produktu, który nie posiada zapachu, ani co najważniejsze dla mnie nie podrażnia moich oczu. 
Bardzo dobrze zmywa makijaż i nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy. Dodatkowo po zmyciu makijażu moja skóra w końcu nie jest zaczerwiona, ale oczyszczona i ukojona. 

DERMA TONIK DO TWARZY

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Co obiecuje nam producent ?
Łagodna pielęgnacja skóry twarzy, która w skuteczny, a zarazem delikatny sposób usuwa pozostałości zanieczyszczeń i zamyka pory, pozostawiając ją czystą, odświeżoną oraz gotową do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Organiczny aloes utrzymuje równowagę nawilżenia, koi i usuwa zaczerwienienia. Skóra pozostaje czysta, miękka i zadbana. To łagodny kosmetyk pozbawiony zapachu, barwników i parabenów, tym samym minimalizując ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych oraz nadwrażliwości.

Skład
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycerin, Alcohol, Sodium PCA, Coco-Glucoside, Citric Acid, Sodium Benzoate

Weryfikacja obietnic

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Kiedyś rzadko używałam toników. Twierdziłam, że jest to zbędny składnik w mojej pielęgnacji. Jednak od pewnego czasu doceniam ten etap pielęgnacji i pomaga mi w tym właśnie tonik Derma. W opakowaniu niczym nie różni się od płynu do zmywania makijażu. Po jego wydobyciu na wacik, również nie zauważycie różnic, ponieważ tonik nie pachnie. 
Tonik przywraca równowagę mojej skórze, oczyszcza ją z zanieczyszczeń, a stosowany rano przepięknie odświeża skórę oraz ją łagodzi. Po tonik sięgam również w trakcie dnia, gdy nie mam na sobie makijażu - świetnie radzi sobie z zaczerwienieniami na moich policzkach. 
Skóra po jego użyciu jest nawilżona, ukojona i oczyszczona. 

DERMA KREM DO RĄK

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Co obiecuje nam producent ?
Przyjazny dla alergików krem do rąk przeznaczony do pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej. Zawiera aloes i masło Shea, które dostarczają składników odżywczych, nadając dłoniom zadbany wygląd. Olejek migdałowy długotrwale nawilża, chroniąc przed nadmierną utratą wody i nadając skórze wyjątkową elastyczność.
Lekka konsystencja sprawia, że krem łatwo się rozprowadza i szybko wchłania  w skórę, dając przyjemne uczucie nawilżonej, miękkiej skóry.
Krem nie zawiera substancji zapachowych, parabenów ani barwników, które mogłyby być przyczyną alergii – powstaje na bazie naturalnych składników roślinnych, które podlegają ścisłej kontroli jakości.

Skład
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycerin, Stearic Acid,Cocos Nucifera Oil, Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Tocopherol,Sorbitol, Lanolin, Citric Acid, Sodium Dehydroacetate 

Weryfikacja obietnic

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Rzadko używam kremów do rąk, ponieważ nie mam większych problemów ze skórą w tym obszarze. Nie lubię też, gdy zostawiam wszędzie tłuste ślady swoich rąk. 
Ostatnio jednak zauważyłam, że skóra moich rąk zaczęła się przesuszać, a największe problemy zaczęłam mieć ze skórkami wokół paznokci. Postanowiłam zastosować krem Derma, skupiając się własnie na okolicy wokół paznokci. 
Krem nie posiada żadnego zapachu, więc jeśli lubicie, gdy Wasze dłonie pachną jeszcze długo po użyciu kremu to ten krem nie jest dla Was. Ale ja, ponad zapach produktu, zawsze przekładam jego działanie. I tak też jest w tym przypadku. 
Po analizie składu byłam przekonana, że krem długo nie będzie się wchłaniał. Na szczęście moje przekonanie okazało się błędne. Krem bardzo szybko się wchłania i pozostawia dłonie nawilżone, ale nie tłuste, czego nienawidzę. Nałożony grubszą warstwą na noc, sprawia, że po przebudzeniu budzę się z aksamitną i bardzo nawilżoną skórą dłoni. Suche skórki wokół moich paznokci zniknęły, a ja w końcu mogę cieszyć się pięknymi i zadbanymi dłońmi. 

DERMA OLEJEK DO CIAŁA

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Co obiecuje nam producent?
Oliwka do ciała Derma Eco Woman to niezwykle odżywcza, certyfikowana, organiczna
i hipoalergiczna oliwka z organicznym olejkiem jojoba, olejkiem migdałowym i olejkiem z pestek moreli dostarcza skórze nawilżenia i głębokiego odżywienia. Bogactwo witaminy E sprawia, że skóra zachowuje swoją jędrność i elastyczność.
Niezastąpiona, gdy skóra potrzebuje dodatkowej wilgoci i odżywienia. Szybko się wchłania
pozostawiając skórę gładką, delikatną i wspaniale zadbaną. Całkowicie bezpieczna i zdrowa pielęgnacja. To najczystszy luksus i inwestycja w zdrowie.
Derma Eco Woman olejek do ciała to pierwszy olejek do ciała posiadający aż CZTERY certyfikacje niezależnych organizacji: Duńskiego Stowarzyszenia Asthma Allergy, AllergyCertified, Nordic Ecolabel. oraz Ecocert, który potwierdza, iż jest to produkt organiczny. Oliwka jest wolna od perfum, parabenów oraz barwników, tym samym
minimalizując ryzyko reakcji alergicznych i nadwrażliwości. 

Skład
Caprylic/Capric Triglyceride, Olus Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Tocopherol

Weryfikacja obietnic

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Oliwka do ciała Derma jest produktem wielozadaniowym. Możemy stosować ją zarówno do pielęgnacji ciała, jak i włosów. Świetnie sprawdza się jako mocne nawilżenie po kąpieli. Nałożona na wilgotną skórę, sprawiła, że pozbyłam się wszystkich suchych miejsc na ciele, z którymi miałam ostatnio spory problem. Nie podrażniła mojej skóry, ani nie wywołała żadnych reakcji alergicznych.
Wchłania się naprawdę szybko i nie musicie obawiać się o tłuste ubrania po jej użyciu. Skóra po jej użyciu jest nawilżona i ujędrniona. 

DERMA ECO WOMAN - NATURALNE I CERTYFIKOWANE KOSMETYKI

Oliwki używam również do pielęgnacji włosów. Nakładam niewielką ilość na mokre włosy, a po wyschnięciu mogę cieszyć się wygładzonymi i nawilżonymi włosami. Absolutnie nie przyśpiesza ich przetłuszczania, ani nie powoduje obciążenia. 

Lubie naturalne kosmetyki ? A może znacie inne, ekologiczne marki ?


8 komentarzy:

  1. Firmę chyba kojarzę, ale niestety nie testowałam produktów.
    Opakowania mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania mają prześliczne - proste, ale przyciągające wzrok :)

      Usuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale mają fajne składy ;) Olejek bardzo kuszący bo uwielbiam olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynałam od kremu do twarzy, jest wprost rewelacyjny! Po 4 miesiącach znikają nierówności, niektóre zmarszczki, które zaczynają się tworzyć wokół oczu i ust, skóra jest ewidentnie "nakarmiona" !!
    Tu mają wszystko, co potrzeba: http://www.multishop24.pl/category/kosmetyki-dla-kobiet-derma

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam naturalne kosmetyki i w planach mam całkowicie przerzucić się na taką pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że Derma ma naprawdę dobre kosmetyki i zastanawiam się nad szamponem do włosów tej marki :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia