sobota, maja 06, 2017

LIFERIA | KWIECIEŃ | HELLO SUNSHINE | ZAWARTOŚĆ PUDEŁECZKA

Nie wiem jak Wam, ale ostatnio czas pędzi dla mnie nieubłagalnie. Nie tak dawno było Boże Narodzenie, a tutaj już po majówce. Nie mogę w to uwierzyć - gdzie uciekły te wszystkie miesiące?
Przede mną teraz bardzo pracowity okres na studiach, a mianowicie: zaliczenia, a potem sesja ! Zaczynam się już tym trochę stresować, więc mam nadzieję, że mi wybaczycie, jeśli posty będą się czasami pojawiać rzadziej niż 2 lub 3 razy w tygodniu.
I właśnie tak siedząc kilka dni nad kodeksem pracy zawitał do mnie listonosz z kwietniowym pudełkiem Liferia (klik!). Oczywiście powinnam się pilnie uczyć, ale nie mogłam się powstrzymać przed otwarciem pudełka i zapoznaniem się z jego zawartością.
Jesteście ciekawe co znajduje się w środku ?

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE


Kwietniowe pudełko Liferia powstało pod hasłem Hello Sunshine. Znajdują się w nim aż 4 pełnowymiarowe produkty i jedna miniaturka.
Stylistyka kojarzy mi się z wiosną i latem, a zawartość ma nas przygotować właśnie do tego okresu.

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE

NSPA - SERUM ROZŚWIETLAJĄCE (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 50 ML/ OK.30 ZŁ

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE

Serum może być zastosowane jako krem, baza, rozświetlacz, ale świetnie spisze się także w połączeniu z podkładem czy kremem BB. Dzięki zawartej w produkcie witaminie E, żenszeniowi i olejkowi neroli skóra jest nawilżona, rozświetlona i wygląda na wypoczętą.

NSPA to firma brytyjska, o której do tej pory nie słyszałam. Po wyjęciu z pudełka serum bardzo mnie zaciekawiło - ładne opakowanie, pompka (coś co lubię) i prosty design. 
Jednak z powodu wrażliwej skóry muszę pilnować składów kosmetyków, więc i tutaj mój wzrok powędrował ku niemu i niestety - spore rozczarowanie. W składzie znajdziemy nie tylko silikony, ale również pochodne formaldehydu. Dodatkowo w opakowaniu można zobaczyć złote drobinki, które zapewne mają działać rozświetlająco. 
Oczywiście nie skreślam go na starcie, jednak trochę się zawiodłam. Postaram się go wypróbować - a nuż będzie dobry - ale jeśli już zdecyduję się go używać, to raczej pod makijaż, jako coś, co rozświetli mi twarz.

BIO OLEO COSMETICS - OLEJEK ROLL-ON (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 15 ML/ 60 ZŁ)

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE

Wmasuj bezpośrednio w skórę twarzy albo nałóż na opuszki palców i użyj do włosów lub skórek wokół paznokci.
W pudełku znajduje się jeden z 3 olejków:
1) Olej arganowy - posiada bardzo wysoką liczbę naturalnych antyoksydantów, chroniących organizm przed wolnymi rodnikami. Zawiera także liczne związki o działaniu regeneracyjnym i promieniochronnym,
2) Olej awokado - idealny dla suchej i przemęczonej nieregularnym trybem życia i stresem. chroni przed promieniowaniem słonecznym,
3) Olej ze słodkich migdałów - może być stosowany do skóry wrażliwej, suchej oraz do pielęgnacji małych dzieci. Ma silne właściwości nawilżające i wygładzające oraz łatwo się wchłania.

W moim pudełeczku znalazła się wersja olejku ze słodkich migdałów. Ostatnio olejki odgrywają dużą rolę w pielęgnacji mojej twarzy, więc bardzo się ucieszyłam mając możliwość przetestowania kolejnego z nich. 
Zamierzam go stosować w pielęgnacji skóry twarzy oraz do regeneracji skórek wokół paznokci.

EARTHNICITY - BRONZER MINERALNY SUNKISSED (PRODUKT MINIATUROWY 0,5 G / OK. 13 ZŁ)

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE

Bardzo trwały i mocno napigmentowany puder brązujący, dzięki któremu skóra wygląda jak muśnięta słońcem. Idealnie nadaje się do konturowania twarzy dzięki neutralnemu niewpadającemu w pomarańczowe tony odcieniu. Może być stosowany jako cień do powiek.

Ostatnio rozpoczęłam powoli swoją przygodę z kosmetyki mineralnymi, a pudełko Liferia dało mi możliwość dalej ją zgłębiać.
Bronzer ma bardzo ładny, neutralny kolor - idealny dla mnie. Nie lubię ciepłych odcieni bronzerów, bo nie wyglądają ładnie na mojej skórze. Dodatkowo zawiera w sobie rozświetlające drobinki, dzięki czemu będzie idealnym produktem na lato. Wtedy zamiast rozświetlacza można wykorzystać tylko ten bronzer :)

NEAUTY MINERALS - RÓŻ MINERALNY RHUBARB WINE (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 2 G/ 20 ZŁ)

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE

Ten mineralny róż nie ma w składzie konserwantów, barwników chemicznych ani substancji zapachowych, dlatego jest idealny nawet dla wrażliwej skóry. Zawarty w kosmetyku tlenek cynku posiada właściwości antybakteryjne oraz lecznicze, a także chroni przed promieniowaniem UV. Chłodny odcień średniego różu o matowym wykończeniu będzie pasować zarówno do bardzo jasnej, jak i opalonej skóry.

Róż ma przepiękny kolor ♥ Od razu się w nim zakochałam. Przepięknie stapia się ze skórą, nie tworzy plam, a dodatkowo ma matowe wykończenie, które, w przypadku róży, uwielbiam.
Jestem ciekawa jak będzie z trwałością produktu, jednak pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. 

COSNATURE - NATURALNY ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA Z OLEJKIEM Z DZIKIEJ RÓŻY (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 250 ML / OK. 21 ZŁ)

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE

Odżywczy balsam do ciała zawiera bogaty w dobroczynne składniki olej z nasion dzikiej róży, masło shea i olej bambusu. Balsam wspaniale odżywia i nawilża nawet mocno suchą skórę oraz sprawia, że staje się zauważalnie gładsza. Świetnie się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustej skóry.

Uwielbiam balsamy do ciała o naturalnym składzie. Moja skóra źle reaguje na parafinę w składzie takich produktów, dlatego unikam jej jak ognia.
Tutaj w przystępnej cenie mamy balsam o bardzo dobrym składzie i bardzo ładnym, delikatnym zapachu. 

PODSUMOWANIE

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE

I tak oto prezentuje się cała zawartość kwietniowego pudełka :)
Wszystkie produkty, oprócz serum rozświetlające, z chęcią wypróbuję i jeśli jakiś z nich przypadnie mi do gustu na pewno dam Wam znać. 
Jeśli również chcielibyście wypróbować te kosmetyki to zachęcam do zakupu pudełeczka na stronie Liferia.pl (klik!), a z kodem: fotografkaa_april możecie liczyć na dodatkowy, szósty kosmetyk: miniaturkę żelu pod prysznic marki Apple&Bears :)

LIFERIA - KWIECIEŃ - HELLO SUNSHINE

Znacie Liferię ? Dajcie znać co sądzicie o kwietniowym pudełeczku :)



6 komentarzy:

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia