wtorek, maja 16, 2017

MAKEUP REVOLUTION | RENAISSANCE | NIGHT | FLAWLESS 3 RESURRECTION | SUN KISS | CAMOUFLAGE CORRECTOR

Makeup Revolution już od dawna jest moją ulubioną marką produkującą kosmetyki do makijażu. Każdy ich nowy produkt zaskakuje mnie nie tylko bardzo dobrą jakością, ale przepięknym designem opakowań, które od razu przyciągają mój wzrok. Tak też było i tym razem, gdy na fanpage'u marki (klik!) ujrzałam ich nowe produkty. Od razu o nich zamarzyłam i gdyby nie to, że aktualnie cierpię na chroniczny brak czasu na pewno skusiłabym się na ich zakup. I okazałoby się to niepotrzebne ;)
Makeup Revolution zaskoczyło mnie tą przeuroczą przesyłką, której zawartość zamierzam Wam właśnie przedstawić :)

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE - NIGHT - FLAWLESS 3 RESURRECTION -  CAMOUFLAGE CORRECTOR

PALETA CIENI MAKEUP REVOLUTION RENAISSANCE PALETTE NIGHT

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE - NIGHT

No same powiedzcie czy to nie jest coś przeuroczego? Czarny kartonik kryje w sobie malutkie opakowanie w kształcie małej, czarnej kopertówki z dodatkami w kolorze rose gold. Po jego otwarciu naszym oczom ukazuje się paletka pięciu cieni (jeden matowy, cztery satynowe) w odcieniach brązu i miedzi oraz duże lusterko. 

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE - NIGHT

Uwielbiam takie kolory cieni, ponieważ mogę z nich wykonać zarówno dzienny makijaż, jak i jego mocniejszą, wieczorową wersję.
Do zestawu dołączony jest aksamitny woreczek oraz dwustronny pędzelek. 

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE - NIGHT

Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i mają przyjemną, lekko kremową konsystencję. Pierwsze wrażenia jak najbardziej na plus - makijaż wykonany tą paletką wytrzymał ponad 8 godzin, nic się nie osypało, a cienie nie straciły na intensywności :)

POMADKI MAKEUP REVOLUTION RENAISSANCE

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE POMADKI

W paczuszce znalazłam aż 4 kolory szminek z nowej linii Renaissance: Breathe, Restore, Prime i Awaken (kolory od lewej). 
Mamy tutaj zarówno dwa jasne kolory - idealne nudziaki - jak i dwa ciemniejsze kolory - czerwień i ciemny nude. Jasnych kolorów używam w codziennym makijażu, natomiast ciemniejsze kolory są idealne na wieczór. 
Pomadki są bardzo kremowe i mają błyszczące wykończenie. Nie przesuszają ust. Utrzymują się na nich do 3 godzin, bez jedzenia i picia. Bardzo łatwo się aplikują i nie wymagają użycia konturówki. 

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE POMADKI

Aktualnie jestem na etapie przekonywania się do noszenia ciemniejszych pomadek na co dzień, jednak musi jeszcze upłynąć trochę czasu zanim bez problemu zdecyduję się na ciemną pomadkę do dziennego makijażu. 
Zdradźcie mi jak u Was przebiegał ten proces - od razu zaakceptowałyście się w ciemniejszym wydaniu, czy musiało minąć trochę czasu zanim się przyzwyczaiłyście do swojej nowej wersji ? :)

KREMOWY BRONZER MAKEUP REVOLUTION BRONZE KISS GLOW SKIN KISS

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE  SUN KISS

Do tej pory nie miałam jeszcze do czynienia z kremowymi bronzerami. Jest to mój pierwszy produkt tego typu i muszę Wam powiedzieć, że jestem naprawdę zaskoczona. 
Sun Kiss ma opakowanie w kolorze rose gold oraz wyposażony jest w duże lustro. Bronzer ma ciepły odcień ze złotymi drobinkami, dlatego idealnie nadaje się na nadchodzące lato. Delikatnie ociepla naszą skórę, dodając jej delikatnej opalenizny i blasku. 

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE SUN KISS

Aplikuje się z łatwością - nie tworzy plam, a rozświetlenie nie jest nachalne. W lecie staram się ograniczać ilość nakładanych na twarz produktów, więc bronzer połączony z rozświetleniem jest dla mnie idealnym rozwiązaniem, ponieważ nie muszę już nakładać rozświetlacza i dodatkowo obciążać skóry.

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE SUN KISS

Bronzer utrzymuje się naprawdę długo. Miałam go ponad 11 godzin na twarzy i ciągle był na swoim miejscu. Jest to mój pierwszy bronzer, któremu mogę zaufać bez ograniczeń i wiem, że mnie nie zawiedzie. 

PALETA CIENI MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS 3 RESURRECTION

MAKEUP REVOLUTION - FLAWLESS 3 RESURRECTION

Kartonik, w którym przychodzi do nas zapakowana paleta ma niezwykle energetyczny, mocno różowy kolor. Przyznam szczerze, że była to pierwsza rzecz, którą wyciągnęłam z paczki, bo od razu przyciągnęła mój wzrok. 

MAKEUP REVOLUTION - FLAWLESS 3 RESURRECTION

Po wyjęciu palety z opakowania ukazało mi się błyszczące opakowanie w kolorze rose. Kryje ono w sobie aż 32 cienie oraz duże lustro.
Jest to połączenie cieni matowych i błyszczących, jednak z przewagą tych pierwszych co bardzo mi się podoba. W swojej kolekcji mam już kilka palet, głównie z cieniami błyszczącymi, więc Resurrection będzie miłą odmianą od błysku. 

MAKEUP REVOLUTION - FLAWLESS 3 RESURRECTION

Flawless 3 Resurrection to "odrodzenie" słynnej Flawless 3. Uważam, że ta wersja je nawet lepsza niż oryginał. Zawiera w sobie zarówno jasne, jak i ciemne cienie o bardzo przyjemnej i łatwo się blendującej konsystencji. 
W palecie znajdziemy duży przekrój kolorystyczny: od  jasnych kolorów w odcieniach cappuccino, poprzez kolory miedziane, złote, aż do jasnych brązów i ciemnych róży. 

MAKEUP REVOLUTION - FLAWLESS 3 RESURRECTION

Błyszczące cienie delikatnie się osypują, jednak nie jest to dla mnie dużym problemem, ponieważ zazwyczaj i tak najpierw wykonuję makijaż oka, a dopiero potem zajmuję się resztą twarzy. 
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i bardzo trwałe. Potrafią się utrzymać nawet 9 godzin (na bazie). 
Paletą można wykonać zarówno dzienne, delikatne i rozświetlające makijaże w odcieniach beży, miedzi lub złota, jak i ciemniejsze, w kolorach brązowych oraz ciemno-różowych. Cienie idealnie nadają się do wykonywania smoky eye. 

KREMOWE KAMUFLAŻE MAKEUP REVOLUTION CAMOUFLAGE CORRECTOR

MAKEUP REVOLUTION  CAMOUFLAGE CORRECTOR

Paleta kamuflaży przychodzi do nas zapakowana w kartonik we wzorze moro, który osobiście jest jednym z moich ulubionych. Kryje w sobie paletę o beżowym odcieniu i matowej strukturze. 
Zawiera w sobie aż 8 odcieni kamuflaży oraz duże lustro. 

MAKEUP REVOLUTION  CAMOUFLAGE CORRECTOR

Korektory są niezwykle kremowe. Nadają się do aplikowania zarówno palcami, jak i pędzlem. Ich zadaniem jest tuszowanie niedoskonałości, przebarwień i cieni. Mają bardzo dobre krycie i naprawdę długo się utrzymują. 

MAKEUP REVOLUTION CAMOUFLAGE CORRECTOR

Każdy kolor ma określone zadanie:
  • różowy - rozjaśnia skórę
  • lawenda - neutralizuje żółte odcienie
  • zielony - neutralizuje zaczerwienienia
  • pomarańczowy - neutralizuje niebieskie odcienie
  • brzoskwiniowy - pomaga zrównoważyć niewielkie przebarwienia
  • biały - rozjaśnia i rozświetla skórę
  • kremowy - neutralizuje fioletowe odcienie i cienie np.: pod oczami
  • brązowy - wyrównuje koloryt skóry.
Muszę się Wam przyznać do tego, że byłam sceptycznie nastawiona do nakładania takich kolorów na moją twarz. Bałam się, że będę wyglądać jak tęcza ;)
Ku mojemu zaskoczeniu kamuflaże naprawdę wypełniają swoje zadania. Zazwyczaj korzystam z koloru zielonego (mam problemu z zaczerwienieniami na policzkach) oraz kremowego (nakładam go na cienie pod oczami) i jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak potrafią zakryć moje największe problemy z cerą. 
Z powodu kremowej konsystencji utrzymują się bardzo długo na skórze. Od teraz koniec z drogeryjnymi korektorami - ta paleta, to mój ulubieniec ♥

PODSUMOWANIE

Nowe produkty Makeup Revolution oprócz przepięknych opakowań, cechują się bardzo ładnymi kolorami i ciekawymi konsystencjami produktów. 
Paleta Renaissance Night jest idealna na wyjazdy - nie zajmuje dużo miejsca, a mogę nią wykonać kilkanaście wersji makijażu. Kremowy bronzer świetnie nada się na nadchodzące letnie dni, a jego uzupełnieniem będą pomadki w błyszczących opakowaniach w kolorze rose gold.
Flawless 3 Resurrection to ostatnio moja ulubiona paleta, którą praktycznie codziennie wykonuję swój makijaż., a paleta kamuflaży pomaga mi się uporać z drobnymi niedoskonałościami cery.

MAKEUP REVOLUTION -  RENAISSANCE - NIGHT - FLAWLESS 3 RESURRECTION -  CAMOUFLAGE CORRECTOR - SUN KISS
Podkładka - felt label (klik!)

Lubicie kosmetyki Makeup Revolution ? A może macie wśród nich swoich ulubieńców ?


10 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że podobają mi się te nowe produkty MUR :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc skusiłabym się na wszystkie kosmetyki.:d
    Jednak najbardziej ciekawa jestem paletki cieni.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wszystkie bardzo przypadły do gustu i codziennie ich teraz używam :)

      Usuń
  3. Ale świetne te kosmetyki, tak ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są naprawdę rewelacyjni :) Mam jedną ich paletkę i chyba mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj inne :)
      Oczywiście, cienie satynowe i brokatowe się trochę osypują, ale wynagradzają to dobrą pigmentacją i bogatą paletą kolorów :)

      Usuń
  5. gdzie można kupić paletę resurrection?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. na Cocolita :)
      https://www.cocolita.pl/cienie-do-powiek/makeup-revolution-paleta-32-cieni-flawless-3-resurrection

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia