wtorek, maja 23, 2017

MARMAMAX | INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

Na markę marmaMAX natrafiłam przypadkiem, przeglądając Instagrama. Zaciekawiona opakowaniem o ciekawej stylistyce postanowiłam poszukać trochę informacji na ich temat.

marmaMAX to produkt, który dokonuje rewolucji w świecie fryzjerstwa. Połączenie francuskiego rybiego kolagenu NatiCol z ekstraktem z Reishi (Ganoderma Lucidum) sprawiło, że możliwe jest przywrócenie kondycji nawet bardzo zniszczonym włosom. 
marmaMAX to jedyny produkt fryzjerski, oparty na medycznym zastosowaniu preparatu. Kolagen marmaMAX wyprodukowany jest z naturalnych składników, co umożliwia stosowanie preparatu miejscowo lub doustnie, w formie suplementacji. 

Jak dla mnie brzmi niezwykle intrygująco i ciekawie. Produkt, który można stosować zarówno zewnętrznie, jak i wewnętrznie ? Dla mnie bomba !
Już teraz zapraszam Was na moje pierwsze wrażenia dotyczące kuracji oraz na zdjęcia po zastosowaniu odżywiającego zabiegu na włosy :)

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

MARMAMAX - KOLAGENOTERAPIA - BIOLOGICZNA REGENERACJA WŁOSÓW

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

CZYM JEST MARMAMAX ?

Jest to innowacyjny preparat, który stosujemy w celu trwałej poprawy kondycji włosów. Zawarty w preparacie kolagen działa regenerująco, a Ganoderma sprawia, że jego cząsteczki mogą przeniknąć do włosa w maksymalnej ilości. 
marmaMAX możemy stosować zarówno doustnie, jak i zewnętrznie - w postaci maski nakładanej na włosy. Jest to wyjątkowa metoda odbudowująca strukturę włosa. 
W przypadku suplementacji doustnej molekuły kolagenu dzięki Reishi przez układ krwionośny przedostają się do cebulek włosów, dzięki czemu są one odżywione, lepiej rosną oraz pięknie wyglądają. 

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

REISHI ?

Dzięki Ganodermie składniki preparatu mogą bardzo szybko i w maksymalnej ilości przedostać się do krwioobiegu, a następnie do cebulek włosowych, co wpływa na ich prawidłowy wzrost i wygląd. 
Gdy preparat stosujemy zewnętrznie Reishi pozwala kolagenowi wniknąć w głąb włosa w celu uzupełnienia ubytków w jego strukturze. W połączeniu z maską sprawia, że Ganoderma nasila jej działanie, dzięki czemu we włos wnika więcej substancji odżywczych. 

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

KTO POWINIEN STOSOWAĆ KOLAGEN

Powinny go stosować osoby, które marzą o zdrowych i lśniących. Jeśli Wasze włosy są zniszczone wieloletnimi, inwazyjnymi zabiegami (farbowanie, prostowanie, kręcenie), puszą się lub wypadają to również powinniście rozważyć zastosowanie marmaMAX.
Również osoby mające problemy z łupieżem oraz łysieniem plackowatym lub czołowym mogą skorzystać z tego preparatu. Regularne stosowanie kolagenu ma nam zapewnić poprawę gęstości i elastyczności włosów, opóźnienie procesu łysienia oraz pozbycie się łupieżu. 

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

ZASTOSOWANIE


marmaMAX to pierwszy medyczny system regeneracji biologicznej włosów i skóry głowy, który możemy stosować na dwa sposoby:
  • zewnętrznie: dodajemy 6 kapsułek marmaMAX do wybranej maski i zostawiamy na włosach przez co najmniej 6 minut. Możemy też stosować go jako płukankę - do 1l wody wsypujemy 2 kapsułki marmaMAX
  • wewnętrznie: przyjmujemy kapsułki doustnie w dawce 3 razy po 2 kapsułki na dobę. Ten sposób możemy stosować w celu przyśpieszenia kuracji zewnętrznej lub samodzielnie. 
MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

REZULTATY KURACJI MARMAMAX

Pełna kuracja wzmacniająca trwa 6 tygodni, natomiast lecznicza przy łysieniu plackowatym 6+ miesięcy. Jeśli chcemy osiągnąć najlepsze rezultaty producent zaleca suplementację doustną oraz zabiegi zewnętrzne.
marmaMAX może być stosowany do każdego rodzaju włosów. Nie podrażnia skóry głowy, ani nie powoduje uczuleń. Jest w 100% naturalny, a jego receptura została opracowana przez farmakologa od kilkunastu lat zajmującego się wpływem kolagenu i Reishi na organizm człowieka.

Jeśli chodzi o mnie to zdecydowałam się na zabiegi zewnętrzne. Ostatnio moją ulubioną maską do włosów jest Biovax Mango&Opuntia Oil (klik!) i to właśnie do niej postanowiłam dodawać marmaMAX. Na początku obawiałam się tego, że pierwsze efekty zobaczę dopiero po zakończeniu całej kuracji i że cały proces będzie żmudnym etapem dochodzenia do pięknych i zdrowych włosów. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam znaczącą poprawę stanu moich włosów, a po zakończeniu całej kuracji moje włosy odzyskały dawny blask i miękkość.

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

Maskę razem z marmaMAX nakładałam od nasady aż po same końce, żeby preparat mógł działać zarówno na moje włosy, jak i skórę głowy. Jak wiecie zmagam się z łupieżem, który okresowo powraca, więc w preparacie marmaMAX pokładałam duże nadzieje. 
Po pierwszym użyciu moje włosy były bardzo gładkie oraz miękkie w dotyku. Zyskały większą objętość oraz elastyczność. Dużym zaskoczeniem był brak jakiegokolwiek obciążenia. marmaMAX nie przyśpieszył również przetłuszczania włosów.

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

Po zakończeniu całej kuracji włosy są sypkie, nawilżone i odżywione. Z łatwością mogę je rozczesać, nawet po użyciu samego szamponu, co w moim przypadku było znacznie utrudnione nawet po użyciu odżywki. Kiedyś moje włosy miały tendencję do kołtunienia, a gdy były rozpuszczone nieestetycznie zbijały się w strąki. Wyglądało to bardzo źle, dlatego zazwyczaj rezygnowałam z rozpuszczonych włosów i wiązałam je w kucyk lub w warkocz. Dzięki marmaMAX mogę codziennie chodzić w rozpuszczonych włosach, a one są miękkie i nie plączą się. 
Jeśli chodzi o łupież to już w połowie kuracji został on całkowicie zlikwidowany ♥ Do tej pory nie mogły sobie z nim poradzić żadne szampony, ani inne specyfiki. 
Włosy zyskały niezwykłą objętość i blask. Są sypkie, gładkie i zregenerowane. 

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

Jedno opakowanie, które zawiera 60 kapsułek kosztuje 275 zł. Jednak warto zaznaczyć, że istnieje możliwość zakupu zestawu testowego w kwocie 35 zł, dzięki czemu możemy sprawdzić jak preparat spisze się na naszych włosach. 
Produkty marmaMAX możecie nabyć na stronie www.marmamax.pl (klik!)

MARMAMAX - INNOWACYJNY SPOSÓB NA WZMOCNIENIE WŁOSÓW

Ja jestem pod wrażeniem tego, jak marmaMAX sprawdził się na moich włosach. W końcu są miękkie, odżywione, nie strączkują się oraz nie plączą - są idealne ♥

Używałyście już produktu marmaMAX ? A może znacie inne, rewolucyjne preparaty na wzmocnienie włosów ? 


6 komentarzy:

  1. Fajny produkt. Przydałby mi się taki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, szczególnie, że można zamówić próbki na stronie :)

      Usuń
  2. Też jestem zadowolona z tej kuracji :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie to wygląda, nie powiem :) Szkoda tylko, że wewnętrznie trzeba spożywać aż tyle kapsułek :) Ja aktualnie zwiększyłam "podaż" kolagenu ze względu na kolana, więc mam nadzieję, że i włosy na tym zyskają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :(
      Dlatego ja się zdecydowałam tylko kurację w formie maski do włosów ;)
      Myślę, że tak :) Dużo osób chwali sobie właśnie kolagen, który podobno genialnie wpływa na włosy :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia