czwartek, maja 04, 2017

RESIBO | KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 | TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Na markę Resibo natrafiłam kiedyś przez przypadek, przeglądając Internet. Postanowiłam wtedy dowiedzieć się o nich czegoś więcej oraz poznać ich historię.
Resibo jest polską marką kosmetyków, które powstają na bazie naturalnych surowców. Ich produkty są tworzone z myślą o środowisku i szacunku do niego. Każdy z nich jest wegański, biodegradowalny i w ponad 96% naturalny.
Z racji tego, że bardzo lubię naturalne kosmetyki od razu wiedziałam, że ja i Resibo bardzo się polubimy. Moim pierwszym produktem był krem pod oczy (klik!), którym byłam zachwycona :) Dlatego teraz zdecydowałam się na dwa nowe produkty:
- kojący balsam do ust-perfektor 3w1
- tonik-mgiełka nawilżająca
O tym jak się u mnie sprawdziły możecie przeczytać poniżej :)

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

RESIBO KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Co obiecuje nam producent ?
Kojący balsam do ust. Perfector 3 w 1 jest wyjątkową kompozycją naturalnych składników, których zadaniem jest ochrona, nawilżenie, a także odżywienie i regeneracja wrażliwej, wymagającej skóry ust. Natychmiast koi wrażliwą skórę ust, łagodzi wszelkie podrażnienia, zapobiega powstawaniu suchych skórek, działając jednocześnie jak opatrunek. Dzięki zastosowaniu ekstraktu z kiełków żółtej gorczycy, które zawierają izotiocyjaniny – substancje chroniące młodą roślinę przed czynnikami zewnętrznymi – balsam uwydatnia naturalną czerwień ust i delikatnie je wypełnia, poprawiając kontur, kształt i kolor. Efekt to wygładzone, nawilżone, pełniejsze i bardziej soczyste usta. Z kolei zastosowanie ACTICIRE® – unikatowej kombinacji naturalnych, roślinnych wosków z kwiatów mimozy oraz z jojoby i słonecznika, nawilża i odżywia skórę warg, pozostawiając na niej lekki, nietłusty film, chroniący przed utratą wody. Słodycz stewii sprawia, że częściej sięgamy do kieszeni po balsam, tym samym regularnie dbając o wrażliwą skórę ust. Co ważne, roślina ta chroni również przed próchnicą. W połączeniu ze świeżością aromatu mango daje to prawdziwą przyjemność stosowania.

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Skład
Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Hydrogenated Vegetable Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Aqua, Citrus Aurantium Dulcis Peel Wax, Jojoba Esters/Helianthus Annuus Seed Wax/Acacia Decurrens Flower Wax/Polyglycerin-3, Tocopherol, Brassica Alba Sprout Extract, Stevia Rebaudiana Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Aroma, Limonene, Linalool

Weryfikacja obietnic

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Moje usta należą do bardzo problematycznych. Wystarczy, że na kilka dni o nich zapomnę a one odwdzięczają mi się ogromnym przesuszeniem, suchymi skórkami i pęknięciami. Oczywiście swoją sytuację pogarszam wtedy skubaniem suchych skórek, co absolutnie nie poprawia ich stanu, a wręcz przeciwnie - pogarsza, sprawiając, że usta dłużej się goją. 
W swojej kolekcji miałam już naprawdę sporo balsamów, a nawet mogę zaryzykować twierdzenie, że prawie wszystkie dostępne w drogeriach i aptekach. Oczywiście, nie mogę zaprzeczyć, że większość z nich spełniała swoją rolę - nawilżała usta, ale było to nawilżenie krótkotrwałe. Zazwyczaj już po 1-2h od wchłonięcia się balsamu powracało nieprzyjemne przesuszenie i suche skórki. 
Mając już tak duże "balsamowe" doświadczenie z dużą rezerwą podeszłam do nowości Resibo. 

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Balsam zapakowany jest w miękką tubkę z przepięknym wzorkiem. Ma standardowy, plastikowy aplikator, przez który wydobywamy produkt i nakładamy na usta. Aplikacja jest niezwykle wygodna i higieniczna - nie przepadam za balsamami w słoiczku, ponieważ nie mogę ich stosować nigdzie poza domem. Tutaj nie ma takiego problemu. Balsam mogę mieć zawsze ze sobą i nakładać go bez obaw o czające się wszędzie bakterie ;)
A teraz najważniejsze, czyli działanie
Już niewielka ilość balsamu wystarczy do tego, aby pokryć całe usta. Obawiałam się tego, że nałożony na podrażnione usta może spowodować pieczenie lub inne, nieprzyjemne skutki, natomiast nic takiego się nie stało. Balsam złagodził podrażnienia w mgnieniu oka, a dodatkowo zlikwidował suche skórki i nie przyczyniał się do powstawania nowych. 
Zawartość gorczycy w składzie sprawia, że nasze usta są pełniejsze i mają przepiękny, wzmocniony kolor, który wygląda niezwykle apetycznie. 

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Dla mnie najważniejsze w balsamie do ust, żeby po wchłonięciu dalej działał. Na szczęście Resibo jest pierwszym takim produktem, z którym miałam do czynienia, który właśnie tak robi ! Skóra ust jest pokryta delikatnym i nietłustym filmem, który chroni usta przed utratą wody. Dzięki temu nie muszę ciągle pamiętać o tym, żeby nakładać produkt na usta - Resibo dba o moje usta nawet wtedy, gdy ja o nich nie pamiętam ♥ 
Balsam jest przepyszny ♥ Bardzo mocno wyczuwam w nim mango, a dzięki temu, że zawiera w sobie stewię nie obawiam się go stosować nawet na noc, ponieważ wiem, że oprócz tego, że balsam dba o moje usta, to nie szkodzi też moim zębom.


RESIBO TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Co obiecuje nam producent ?
Tonik stanowi istotny element codziennej pielęgnacji, przywraca skórze odpowiedni odczyn ph, który pozwala jej w naturalny sposób się bronić. Nasz produkt jest wielofunkcyjny. Zawiera wodę różaną, która poprzez poprawę ogólnego krążenia redukuje obrzęki i zmniejsza spękane naczynka. Kolejnym składnikiem toniku jest woda pomarańczowa, pozyskiwana z kwiatów gorzkiej pomarańczy. Bardzo aromatyczne kwiaty, które dopiero rozpoczęły proces zakwitania lub ich pączki, zbierane są pod koniec marca. Z kilograma można otrzymać ok. 0,5-1g olejku neroli, co warunkuje jego wysoką cenę. Woda pomarańczowa działa oczyszczająco i antyseptycznie, zawiera również przeciwutleniacze. Działanie nawilżające toniku gwarantują kwas hialuronowy oraz wyciąg z korzenia rabarbaru.

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Skład
Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Citrus Aurantium Amara Flower Water, Propanediol, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Rheum Rhaponticum Root Extract, Cucurbita Pepo Seed Extract, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Weryfikacja obietnic

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Tonik do twarzy to niezbędny element w mojej pielęgnacji. Używam go w różnych sytuacjach: po demakijażu i oczyszczeniu twarzy żelem, w trakcie dnia - w celu odświeżenia, rano - żeby obudzić skórę i przygotować ją na poranną pielęgnację, w lecie - dla ochłody. 
Zazwyczaj wybieram taki, który ma dobry skład i wyposażony jest w atomizer w sprayu. Taki aplikator to niezwykła wygoda - produkt możemy nakładać bezpośrednio na twarz, bez potrzeby wykorzystywania wacików. W przypadku produktu naturalnego takie stosowanie produktu jest nawet wskazane, ponieważ nie tracimy wtedy cennych substancji odżywczych. Lądują one bezpośrednio na naszej skórze, odżywiając ją i nawilżając. 

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Tonik z Resibo jest zamknięty w poręcznej buteleczce wyposażonej w atomizer w sprayu, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Stosuję go zarówno na dzień, jak i na noc i sprawdza się idealnie. Świetnie odświeża skórę, łagodzi podrażnienia i delikatnie ją rozświetla. W porannej pielęgnacji działa na mnie pobudzająco, sprawia, że od razu zyskuję energię do działania. Wieczorem natomiast, przywraca skórze równowagę po całodziennej gonitwie. 
Od jakiegoś czasu moja skóra ma tendencję do zaczerwienień, szczególnie w obrębie policzków. Czasami jest to spowodowane stresem, czasami temperaturą, a czasami sama nie jestem w stanie zlokalizować źródła problemu. Sięgam wtedy po ten tonik, psikam na zaczerwienione miejsca, a skóra po kilku minutach wraca do normalnego stanu ! Jest to pierwszy produkt, który czyni takie cuda na mojej twarzy :)

PODSUMOWANIE

RESIBO - KOJĄCY BALSAM DO UST-PERFEKTOR 3W1 ORAZ TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA

Resibo jak zwykle mnie nie zawiodło ♥ 
Tonik towarzyszy mi w porannej i wieczornej pielęgnacji sprawiając, że moja skóra odzyskuje zdrowy i promienny wygląd. W trakcie upałów planują ją stosować jako odświeżającą mgiełkę w trakcie dnia. Powinna sprawdzić się w tej roli idealnie.
Balsam stał się moim ulubieńcem. Przepięknie nawilża i regeneruje usta, likwiduje podrażnienia oraz suche skórki. Oprócz pielęgnacji zapewnia ustom delikatny kolor, dzięki czemu możemy zrezygnować z pomadki. W końcu moje usta zbierają komplementy, a ja pozbyłam się suchych skórek i nawyku niezdrowego skubania :)

Znacie markę Resibo ? A może macie wśród ich produktów swoich ulubieńców ? 



10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam produktów tej marki, ale bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne :)
      To już moje kolejne i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Nie znam tych produktów, ale balsam do ust wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam jesszcze, ale Resibo kusi mnie kilkoma produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z reguły mam suche i spierzchnięte usta, czy to zima czy lato po prostu zawsze :( Ten balsam z resibo po twojej recenzji zmienił moje nastawienie do jakichkolwiek kosmetyków do ust. Świetnie nawilża i jak na razie usta są miękkie w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda z mgiełką nie miałam jeszcze styczności ale balsam do ust wypróbowałam i świetnie się u mnie sprawdził. Odkąd go używam, niezależnie od pogody usta mam zawsze ładnie nawilżone, soczyście wyglądające i mają piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia