wtorek, czerwca 06, 2017

CHWILA DLA MNIE | NIVEA | OLEJEK W BALSAMIE | KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA

Jak wiecie od jakiegoś czasu należę do grona Przyjaciółek Nivea. W ramach klubu przesyłane są nam różne produkty do testów. Tym razem w moje ręce wpadł Olejek w balsamie Kwiat wiśni i Olejek jojoba (klik!). Byłam przeszczęśliwa, ponieważ uwielbiam zapach kwiatów wiśni i od teraz mógł mi on towarzyszyć na co dzień :)

NIVEA - OLEJEK W BALSAMIE - KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA

NIVEA OLEJEK W BALSAMIE KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA

NIVEA - OLEJEK W BALSAMIE - KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA


Co obiecuje nam producent ?

Olejek w Balsamie NIVEA® Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba zapewnia Twojej skórze pielęgnację, o jakiej marzyłaś. Ten rozpieszczający zmysły, szybko wchłaniający się balsam zawiera drogocenny olejek jojoba, a jego formuła pozostawi Twoją skórę głęboko nawilżoną przez wiele godzin. Lekka konsystencja balsamu nie pozostawia kłopotliwej, lepkiej warstwy i sprawia, że Twoja sucha skóra zyskuje naturalny, gładki, promienny wygląd. Zmysłowy, delikatny zapach kwiatu wiśni obudzi Twoje zmysły. Stosuj do codziennej pielęgnacji i ciesz się gładką, nawilżoną skórą. Produkt przebadany dermatologicznie.
  • Zawiera cenny olejek jojoba
  • Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie
  • Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy
  • Przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej i normalnej
  • Zapewnia skórze gładki i promienny wygląd
NIVEA - OLEJEK W BALSAMIE - KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA
Poduszka - puchpuchhandmade (klik!)

Skład
Aqua, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate SE, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Dimethicone, Carbomer, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Hydroxide, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Linalool, Limonene, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum

Weryfikacja obietnic

NIVEA - OLEJEK W BALSAMIE - KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA

Na początku zacznę od przepięknego zapachu. Kocham kwiatowe, świeże zapachy i właśnie taki jest balsam od Nivea - delikatny, długo utrzymuje się na skórze i nie przyprawia mnie o mdłości. 
Konsystencja balsamu jest lekka i lejąca, dlatego bez problemu możemy go wydobyć z opakowania. Bardzo się szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Jest to balsam idealny na nadchodzące lato.  
NIVEA - OLEJEK W BALSAMIE - KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA
Bransoletka - Ugryź (klik!)

Na początku bałam się obecności wysoko w składzie alkoholu denaturowego. Jak wiecie jest to alkohol, który może wysuszać naszą skórę. Na szczęście w moim przypadku tak się nie stało. Skóra była dobrze nawilżona, jednak nie jest to nawilżenie długotrwałe. Aby nasze ciało było nawilżone musimy go stosować zarówno rano, jak i wieczorem. Mi to absolutnie nie przeszkadza, ponieważ zapach tego produktu jest wprost uzależniający i najchętniej smarowałabym się nim cały czas. 


NIVEA - OLEJEK W BALSAMIE - KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA

Myślę, że produkt bardzo dobrze spisze się w przypadku skóry normalnej. Jeśli jednak Wasza skóra jest sucha lub bardzo sucha to myślę, że produkt ten może być niewystarczający. 
U mnie balsam spisał się naprawdę dobrze. Szybko się wchłania, przepięknie pachnie i zostawia skórę nawilżoną przez kilka godzin. Ma lekką konsystencję, dzięki czemu bez obaw mogę go używać nawet w trakcie największych upałów. 

NIVEA - OLEJEK W BALSAMIE - KWIAT WIŚNI I OLEJEK JOJOBA

Słyszałyście już o olejkach w balsamie od Nivea? 



10 komentarzy:

  1. Mam w planach jego zakup, strasznie mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat za zapachem kwiatów wiśni nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, szkoda :(
      Ale wiem, że Nivea ma też inne wersje zapachowe tego balsamu, więc może się skusisz :)

      Usuń
  3. Chciałam się na nie skusić, ale alkohol denat. na stosunkowo wysokim miejscu w składzie to zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go dostałam, bo sama pewnie też bym się nie skusiła ;)
      Na szczęście krzywdy mi nie zrobił :)

      Usuń
  4. Jeszcze o tym nie słyszałam, ale z wielką chęcią przetestowałabym ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mam suchej skóry, więc ten balsam byłby dla mnie dobry.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia