niedziela, czerwca 25, 2017

IL SALONE MILANO | THE LEGENDARY COLLECTION | KOSMETYKI DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Il Salone Milano to linia kosmetyków należąca do firmy Alfaparf Milano (sprawdź tutaj). Są to pierwsze kosmetyki profesjonalne do stosowania w salonie i w domu. Wśród nich wyodrębnione są 3 linie:
- do włosów normalnych i suchych
- do włosów suchych i zniszczonych oraz
- do włosów farbowanych.
Od dłuższego czasu nie farbowałam już włosów, jednak przed Wielkanocą zauważyłam pierwsze oznaki siwizny, więc postanowiłam skorzystać z drobnej pomocy i pofarbowałam włosy. Zazwyczaj nie zmieniam wtedy swojej pielęgnacji. Z reguły też nie decyduję się nigdy na produkty przeznaczone do włosów farbowanych, ponieważ zwyczajnie nie wierzę w ich działanie. Jednak tym razem, dzięki Alfaparf Milano dostałam możliwość przetestowania właśnie takich kosmetyków i postanowiłam z niej skorzystać. O tym co znalazło się w takim zestawie i jak sprawdziły się u mnie te produkty możecie przeczytać poniżej :)

IL SALONE MILANO - THE LEGENDARY COLLECTION - KOSMETYKI DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

IL SALONE MILANO THE LEGENDARY COLLECTION SZAMPON DO WŁOSÓW FARBOWANYCH MAGNIFICENT

IL SALONE MILANO - THE LEGENDARY COLLECTION - KOSMETYKI DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Szampon dostępny jest w dwóch pojemnościach: 500 ml oraz 1 litr. W moim zestawie znalazło się opakowanie litrowe, które wyposażone jest w wygodną pompkę. Jego cena waha się w okolicach 45 zł.
W składzie produktu znajduje się ekstrakt z ziaren ryżu, który w skuteczny sposób chroni przed uszkodzeniami. Szampon ma żelową, lekką konsystencję o perłowym kolorze. Pięknie pachnie – jest to lekko mleczny, bardzo słodki zapach. Szampon nie pieni się bardzo mocno, ale dobrze oczyszcza włosy i nie ma konieczności powtórnego mycia. Mam wrażenie, że szampon nigdy się nie skończy;) 
Efekty? Włosy są miękkie, nie są mocno poplątane, mocno błyszczą, są elastyczne. Nie mam problemów z nadmiernym przetłuszczaniem się włosów, myję je 2 razy w tygodniu i przez cały ten czas są świeże, pięknie pachną i są pełne blasku. Zauważyłam poprawę nawilżenia włosów i ich elastyczności, przypominają gładką taflę. 
A co najważniejsze w moim przypadku - szampon w ogóle nie podrażnił mojej wrażliwej skóry głowy :)

IL SALONE MILANO THE LEGENDARY COLLECTION MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH MEMORABLE MASK

IL SALONE MILANO - THE LEGENDARY COLLECTION - KOSMETYKI DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Maska, tak samo jak szampon, również dostępna jest w dwóch pojemnościach: 250 ml oraz 500 ml. W moim przypadku jest to 250 ml zamknięte w bardzo wygodnej tubie, którą bez problemu możemy otworzyć nawet mokrymi rękami pod prysznicem. Uważam, że takie rozwiązanie (tuba) w przypadku maski jest bardziej wygodne i na pewno zdecydowanie bardziej higieniczne niż słoik. 

IL SALONE MILANO - THE LEGENDARY COLLECTION - KOSMETYKI DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Jest to profesjonalna maska do farbowanych włosów. Zapewnia uzyskanie głębokiego i intensywnego koloru. Została wzbogacona ekstraktem z ryżu, który chroni nasze włosy. Zawiera filtry UV, które spełniają funkcję bariery ochronnej, pomagając w przedłużeniu intensywności  koloru, by pozostał świetlisty, jak pierwszego dnia.

Maska do włosów to podstawa mojej pielęgnacji włosów. Maska  musi nawilżać, wygładzać, nabłyszczać i do tego nie obciążać moich włosów.  Ta maska robi to wszystko! Dodatkowo ma wspaniały zapach – równie słodki i mleczny jak szampon. 
Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku, a do tego nie są absolutnie obciążone. Konsystencja kosmetyku jest gęsta, dobrze się nakłada na mokre włosy i nie spływa z nich. Wystarczy, że kosmetyk będzie na naszych włosach 3-5 minut. Jednak czasami spłukuję ją zdecydowanie szybciej i efekty również są widoczne :)

IL SALONE MILANO THE LEGENDARY COLLECTION ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH SPRAY LEAVE-IN


IL SALONE MILANO - THE LEGENDARY COLLECTION - KOSMETYKI DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Odżywka bez spłukiwania dostępna jest w jednej pojemności - 200 ml. Wyposażona jest w wygodny atomizer, który rozpyla delikatną mgiełkę produktu.
Jest to odżywka do codziennego stosowania w pielęgnacji włosów farbowanych. Dzięki zastosowaniu naturalnych składników zapewnia bezpieczną pielęgnację. Zawiera ekstrakt z ziaren ryżu, który ma doskonałe właściwości antyoksydacyjne. Chroni przed rozwojem i szkodliwym działaniem wolnych rodników, które uszkadzają strukturę włosa. Dodatkowo zapobiegają także powstawaniu ubytków w wyniku nadmiernej ekspozycji na promienie UV.


IL SALONE MILANO - THE LEGENDARY COLLECTION - KOSMETYKI DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Odżywka ma postać sprayu, który aplikujemy na wilgotne, umyte włosy i nie spłukujemy. Do tej pory używałam jedynie olejków lub silikonowych ser na końce włosów. Miałam wrażenie, że takie odżywki bez spłukiwania jedynie obkleją i obciążą moje cienkie włosy. Ta odżywka tego nie robi. Ma bardzo lekką formułę, która świetnie nabłyszcza włosy oraz uelastycznia je. Do tego wspaniale pachnie, a zapach ten utrzymuje się długo na włosach. Uwielbiam tę odżywkę! 
Czasami stosuję ją też na suche włosy - w celu wygładzenia i dodania dodatkowe blasku. W tej roli również sprawdza się genialnie. Absolutnie nie przetłuszcza włosów, ani ich nie obciąża. 

PODSUMOWANIE



Wszystkie kosmetyki zapakowane są w bardzo ładne, eleganckie opakowania. Butelki, tuby i słoiki wykonane są z beżowego plastiku ze złotymi dodatkami. Uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki, a cała linia do włosów farbowanych ma mleczny, lekko słodki zapach. 
Kosmetyki te są teraz łatwo dostępne w dużych sieciowych drogeriach jak Rossmann, Hebe etc. Ja jestem zachwycona - dzięki tym produktom zamieniłam domowe zacisze w salon fryzjerski :)

Znacie kosmetyki Il Salone Milano ?

6 komentarzy:

  1. Nie widziałam ich nigdy wcześniej, ale wyglądają bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią odwiedzę stronę i zapoznam się z ich ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam te kosmetyki, choć u mnie były w innej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ! :)
      Ja czaję się jeszcze na inną wersję maseczki do włosów ;)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia