czwartek, czerwca 01, 2017

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE | KURACJA WZMACNIAJĄCA | SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

Uwielbiam testować produkty do włosów. Mogę nawet powiedzieć, że mam na tym punkcie małą obsesję. Jeśli aktualnie cierpiałybyście na brak szamponu/odżywki/maski/olejku do włosów to zapraszam do mojej łazienki - na pewno znajdziecie coś dla siebie ;)
Dlatego ogromnie ucieszyłam się, gdy portal ofeminin.pl (klik!) dał mi możliwość przetestowania nowości od Loreal Paris - Botanical Fresh Care. W paczce znalazłam dwa kosmetyki z linii wzmacniającej:
- szampon pielęgnacyjny do osłabionych i delikatnych włosów oraz
- eliksir wzmacniający bez spłukiwania do osłabionych i delikatnych włosów.
Od razu zabrałam się do testów i właśnie dzisiaj chcę Wam przedstawić moje pierwsze wrażenia na ich temat.

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE - KURACJA WZMACNIAJĄCA - SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

LOREAL PARIS BOTANICAL FRESH CARE SZAMPON DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE - KURACJA WZMACNIAJĄCA - SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW
Tulipany - _7style_ (klik!)
Co obiecuje nam producent?
Kompozycja botanicznych esencji z nasion kolendry, soi i olejku kokosowego, połączona w unikalnej formule, przywraca witalność i wzmacnia włosy zniszczone lub osłabione. Pełna zmysłowego i orzeźwiającego aromatu.

  • Wzmacnia i przywraca witalność włosom zniszczonym lub osłabionym
  • 3 olejki roślinne: olejek z kolendry, olejek sojowy i olejek kokosowy
  • Produkt bez silikonów, parabenów i barwników
  • Opakowanie wykonane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu
  • Zmysłowy i kwiatowy aromat
Wzbogacony w olejek z kolendry, znany ze swoich właściwości wzmacniających. Olejek z nasion kolendry pomaga ożywić i wzmocnić włókna.

Weryfikacja obietnic

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE - KURACJA WZMACNIAJĄCA - SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

Szampon już na starcie zdobył u mnie ogromnego plusa - ma pompkę ! ♥ 
Jeśli czytacie mnie regularnie to na pewno wiecie, że uwielbiam pompki w kosmetykach i najlepiej wyposażyłabym każdy z nich właśnie w takie rozwiązanie. 
Pompka dozuje idealną ilość produktu. Dzięki temu, że szampon jest gęsty potrzebujemy go naprawdę niewielką ilość, żeby umyć nasze włosy. Bardzo dobrze się pieni, a co za tym idzie świetnie oczyszcza. Mimo silnych właściwości oczyszczających, włosy nie są przesuszone ani sztywne. Są za to odbite od nasady i pełne blasku. 
Szampon nie przyśpiesza przetłuszczania włosów, a jeśli zapomnicie o odżywce to nie martwicie się - możecie je bez większych problemów rozczesać.
Zapomniałam wspomnieć o przepięknym, dość intensywnym, ziołowym zapachu. Na początku kojarzył mi się z zielem angielskim, ale po kilku użyciach to wrażenie minęło i teraz jestem zakochana w tym zapachu.
Jest jednak jeden minus - szampon trochę podrażnił mi skórę głowy. Nie wiem, na ile jest to spowodowane tym, że akurat mam dość stresujący okres i moja skóra potrafi się wtedy naprawdę buntować, a na ile jest to faktycznie spowodowane tym właśnie szamponem. Na razie postanowiłam go odstawić i zaczekać na uspokojenie sytuacji (czyli magiczny okres dla każdego studenta: "po sesji"). Sięgnę po niego znowu w lipcu i postaram się dać Wam znać, jak się wtedy sprawdził. 

LOREAL PARIS ELIKSIR WZMACNIAJĄCY DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE - KURACJA WZMACNIAJĄCA - SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

Co obiecuje nam producent?
Kompozycja botanicznych esencji z nasion kolendry, soi i olejku kokosowego, połączona w unikalnej formule chroni włosy przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych oraz wzmacnia włosy o każdej porze dnia. Pełna zmysłowego i orzeźwiającego aromatu.
  • Chroni włosy przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych oraz wzmacnia włosy o każdej porze dnia
  • Bez spłukiwania
  • 3 olejki roślinne: olejek z kolendry, olejek sojowy i olejek kokosowy
  • Produkt bez silikonów, parabenów i barwników
  • Opakowanie wykonane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu
Weryfikacja obietnic

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE - KURACJA WZMACNIAJĄCA - SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

Eliksir zaciekawił mnie niespotykaną dla mnie do tej pory formą aplikacji. Mianowicie jest on wyposażony w pipetę, która do tej pory zazwyczaj kojarzyła mi się z lekami i produktami aptecznymi, a tutaj znalazłam go w drogeryjnym kosmetyku - super :) 
Produkt ma podobny zapach jak szampon, jednak moim zdaniem jest nieco łagodniejszy. Ma mleczny kolor i dość rzadką konsystencję, która bardzo szybko "wchłania" się w mokre włosy. Sprawia, że bez problemów mogę rozczesać mokre włosy, nie szarpiąc ich i nie wyrywając. 

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE - KURACJA WZMACNIAJĄCA - SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

Muszę Wam szczerze powiedzieć, że kilka dni temu byłam u fryzjera i pozbyłam się dość sporo włosów - z długości do pasa, przeszłam na długość do połowy pleców i powiem Wam, że jestem zachwycona. Włosy wymagały już cięcia, a z racji tego, że naprawdę szybko mi rosną zdecydowałam się podciąć ich trochę więcej. Zresztą - będzie mi teraz wygodniej w trakcie upalnego lata ;)

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE - KURACJA WZMACNIAJĄCA - SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

Stosowanie eliksiru jest teraz prawdziwą przyjemnością. Kilka kropelek przepięknie wykańcza fryzurę, wygładza włosy i sprawia, że pachną orzeźwiająco. Dodatkowo nadaje im blasku oraz chroni przed czynnikami zewnętrznymi, a teraz, gdy praktycznie całymi dniami świeci słońce bardzo ważna jest ich ochrona (tak na marginesie - znacie jakieś produkty do włosów z filtrami?). 
Eliksir w ogóle nie obciąża włosów ani nie powoduje ich strączkowania. Bez większych obaw możemy nakładać go również na suche włosy - nie powoduje ich sklejania i bardzo dobrze się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.

PODSUMOWANIE

LOREAL BOTANICAL FRESH CARE - KURACJA WZMACNIAJĄCA - SZAMPON ORAZ ELIKSIR BEZ SPŁUKIWANIA DO OSŁABIONYCH I DELIKATNYCH WŁOSÓW

Linia Botanical Fresh Care naprawdę bardzo mnie zaskoczyła. Do tej pory unikałam produktów tej marki (szczególnie szamponów). Jeśli już decydowałam się na coś od Loreal'a to wybierałam ich linię profesjonalną, ponieważ bardziej spełniała moje oczekiwania. 
Szampon niestety na razie muszę odstawić, ale po eliksir będę sięgać tak często, jak to tylko możliwe :)
Jeśli jesteście ciekawi opinii innych testerek to zajrzyjcie na ofeminin.pl (klik!).

Znacie linię Botanical Fresh Care od Loreal Paris ? 

8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tej linii wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam spróbować :D Są chyba w Rossmanie :D

      Usuń
  2. Tę serię widziałam już podczas pobytu w UK, była jeszcze w innych wariantach kolorystycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, jednakże są one przeznaczone do mojego rodzaju włosów więc może i u mnie sprawdziłyby się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nowość i pewnie dlatego jeszcze mało znana :)

      Usuń
  4. Chętnie zapoznałabym się z tą marką, szczególnie z eliksirem :)
    Ja właśnie rozpoczęłam kurację Dermeną i jak ją skończę to skusiłabym się na coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie miałam nic z Dermeny :O
      Polecasz coś konkretnego ? :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia