sobota, czerwca 17, 2017

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY | MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY | ZAKUPY DROGERIA.PL

Jakiś czas temu trafiłam na drogerię internetową drogeria.pl (drogeria.pl) i przepadłam ♥
Swoje pierwsze kroki skierowałam oczywiście do działu z produktami do włosów. Tym razem postanowiłam postawić na produkty, o których sporo dobrego przeczytałam w internecie, ale jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować, a mianowicie:
- maskę do włosów Ziaja intensywna odbudowa do włosów zniszczonych z ceramidami (klik!)
- Marion Olejki orientalne Nawilżenie włosów migdały i dzika róża (klik!)

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL


ZIAJA MASKA DO WŁOSÓW INTENSYWNA ODBUDOWA DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH Z CERAMIDAMI

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL
Podkładka - feltlabel.pl (klik!)

Co obiecuje nam producent ?
Intensywnie odbudowująca maska do włosów zniszczonych i przesuszonych.
Dzięki zawartości ceramidów, kondycjonerów i prowitaminy B5 wygładza i nawilża przesuszone włosy. Po zastosowaniu stają się śliskie, pełne blasku i wyglądają na zdrowsze. Konsystencja maski dobrze rozprowadza się na włosach i łatwo się spłukuje.

Dzięki masce włosy dają się łatwiej rozczesać i są mniej podatne na uszkodzenia mechaniczne. Nie obciąża włosów, zapobiega ich elektryzowaniu. Stosowana pod czepek na 20-30 minut silnie regeneruje. Posiada słodki owocowy zapach. Umieszczona w wygodnym opakowaniu umożliwiającym wykorzystanie produktu do ostatniej kropli.

Weryfikacja obietnic
MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL
Kocyk - wool_ove (klik!)
Do tej pory jeszcze nigdy nie miałam żadnego produktu z Ziaji do włosów i już teraz wiem, że był to ogromny błąd. Ale od początku ;)
Maska jest zamknięta w standardowym opakowaniu, czyli w słoiczku, z którego z łatwością można wydobyć produkt. Ma ona mleczny kolor i dość rzadką konsystencję, która jednak nie spływa z włosów, co uważam za ogromny plus. Pachnie przepięknie, delikatnie i owocowo, a zapach utrzymuje się na włosach po wyschnięciu.

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL

Maskę stosowałam zarówno jako odżywczą kurację, jak i tradycyjną odżywkę do włosów i w obu rolach sprawdziła się świetnie.
Przy dłuższym trzymaniu jej na włosach sprawia, że wyglądają one jak po wizycie w luksusowym salonie fryzjerskim. Są one wygładzone, pełne blasku i objętości. Absolutnie nie są obciążone, ani co dla mnie najważniejsze nie strączkują się.
Zastosowana jako odżywka ułatwia rozczesywanie włosów, nawilża je i nadaje blask. 
W każdej roli zasługuje na małego, włosowego Oskara. Nie przyśpiesza przetłuszczania włosów, nie obciąża, nawilża i dodaje blasku. Sprawia, że włosy są odżywione i przepięknie wyglądają zarówno rozpuszczone, jak i spięte. 

MARION OLEJKI ORIENTALNE NAWILŻENIE WŁOSÓW MIGDAŁY I DZIKA RÓŻA

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL

Co obiecuje nam producent ?
Nawilżający olejek do suchych i niezdyscyplinowanych włosów. Zawartość w olejku naturalnych składników wzmacnia włosy i je regeneruje.Ekstrakt z dzikiej róży nabłyszcza włosy i poprawia ich elastyczność, ekstrakt z rozmarynu działa nawilżająco i wzmacniająco,  a olej ze słodkich migdałów chroni przed czynnikami zewnętrznymi i intensywnie nawilża suche włosy. Olejek nadaje się świetnie do zabezpieczania włosów na całej długości, a w szczególności na końcówki. Włosy po użyciu olejku lepiej się rozczesują, są gładkie i błyszczące.
Poręczne opakowanie pozwala dozować odpowiednią ilość kosmetyku. Posiada przyjemny zapach. Można stosować na suche, jak i na mokre włosy.

Weryfikacja obietnic

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL

Olejków do włosów nigdy dość! To moja główna maksyma, dlatego w swojej szafce mam ich kilka. Uwielbiam takie produkty w małej pojemności, ponieważ w łatwością mogę je zużyć, i dzięki temu przetestować więcej opcji. Olejek od Marion ma właśnie taką idealną pojemność, czyli 30 ml. Zapakowany jest w przezroczyste opakowanie, dzięki czemu z łatwością możemy kontrolować jego zużycie oraz wygodną pompkę, z którą z łatwością dozujemy odpowiednią ilość serum. 

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL

Olejek ma uroczy, różowy kolor i delikatny, różany zapach. Zazwyczaj aplikuję 2-3 pompki na mokre lub wilgotne włosy. Czasami dokładam jeszcze jedną pompkę na suche włosy, żeby je ujarzmić lub wygładzić. 
Serum w ogóle nie obciąża włosów. Bardzo ładnie je wygładza oraz nawilża. Włosy są pełne blasku i zdecydowanie łatwiej się rozczesują.

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL
Breloczek - Ugryź (klik!)
Olejek świetnie nadaje się zarówno do zabezpieczenia końcówek, jak i włosów na całej długości. Pomimo małej pojemności jest bardzo wydajny. Włosy po jego zastosowaniu są nawilżone i wygładzone i zbierają masę komplementów.

PODSUMOWANIE

MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA INTENSYWNA ODBUDOWA CERAMIDY - MARION OLEJKI ORIENTALNE MIGDAŁY I DZIKA RÓŻY - ZAKUPY DROGERIA.PL

Maska z Ziaji i serum Marion to produkty tanie, ale świetnie działające. Zarówno maska do włosów, jak i olejek sprawdziły się u mnie naprawdę dobrze. Dzięki świetnemu działaniu, łatwej dostępności i niskiej cenie na pewno na długo zagoszczą w mojej łazience. 

Znacie te produkty ? A może możecie mi polecić coś równie dobrego w niskiej cenie ?


12 komentarzy:

  1. bardzo lubie te olejki marion - mam kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek znam, maską po Twojej opinii na pewno się u mnie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyków Ziaja do włosów jeszcze nie używałam..Być może przetestują tą intensywną maskę

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie niestety ta maska nie zrobiła wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą maskę. Nie była najgorsza, jednak też nie robiła nie wiadomo czego na włosach. Myślę, że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejków Marion jeszcze nigdy nie testowałam :)
    O maskach Ziaji cały czas zapominałam aż w końcu kupiłam wygładzającą i...jest beznadziejna :D
    Na te odbudowującą miałam chrapkę, ale obecnie się zraziłam i stawiam na to, co sprawdzone - maski z Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :)
      Oj, szkoda :( Ja jeszcze nigdy nie używałam masek z Organic :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia