wtorek, czerwca 27, 2017

VICHY AQUALIA THERMAL | NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

O okolicę pod oczami powinnyśmy dbać szczególnie mocno. Skóra w tym obszarze jest bardzo cienka i niezwykle delikatna. Szkodzą jej wysuszające kosmetyki, mocno kryjące korektory i ciężkie podkłady. Dlatego bardzo ważne jest, żeby w pielęgnacji tych okolic nie zapominać o bardzo dobrym nawilżeniu. Zapewniają nam to przeróżne kremy pod oczy czy też sera.
Do tej pory miałam ich już w swojej kosmetyczce naprawdę dużo - jedne trochę lepsze, jedne gorsze, a inne katastrofalne. Tym razem jednak postawiłam na coś z wyższej półki cenowej, a mianowicie Vichy Aqualia Thermal - Nawilżający balsam pod oczy (klik!). Czy warto wydać na krem pod oczy trochę więcej ?

VICHY AQUALIA THERMAL - NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

VICHY AQUALIA THERMAL NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

VICHY AQUALIA THERMAL - NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

Co obiecuje nam producent ?
Długotrwale nawilża, widocznie zmniejsza cienie i opuchnięcia, redukuje oznaki odwodnienia skóry:

- opuchnięcia wokół oczu 21%*
- mniej oznak zmęczenia wg 87% kobiet**
- skóra wokół oczu jest gładsza wg 82% kobiet**

Formuła balsamu oparta na Technologii Dynamicznego Nawilżania [WODA TERMALNA Z VICHY + KWAS HIALURONOWY + AQUABIORYL™ + ʎ-KARAGEN] + KOFEINA o działaniu drenującym, aby przywracać odpowiedni poziom nawilżenia w skórze wokół oczu:
Woda Termalna Vichy zawiera bogactwo cennych składników odżywczych. Działa kojąco i łagodząco.
Kwas hialuronowy odpowiada za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia, dzięki właściwościom wiążącym cząsteczki wody. Sprawia, że skóra nabiera miękkości i większej elastyczności.
•   Aquabioryl TM -  zapobiega odwodnieniu, tworząc na powierzchni skóry barierę ochronną. Zapewnia efekt nawilżenia przez długi czas.
λ-KARAGEN - pochodzący z wyciągu ze ściany komórkowej alg czerwonych wzmacnia barierę ochronną, przeciwdziałając odwodnieniu. Wygładza skórę.
Kofeina - działa energizująco, nadając skórze wokół oczu promienności i blasku. Redukuje oznaki zmęczenia.

Aqualia Thermal pod oczy to dermokosmetyk testowany pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną. Hipoalergiczny. Bez parabenu.

VICHY AQUALIA THERMAL - NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY


Skład
AQUA - GLYCERIN - DIMETHICONE - PROPANEDIOL - DIMETHICONE/PEG-10/15 CROSSPOLYMER - CI 42090 - CAFFEINE - SODIUM CHLORIDE - SODIUM CITRATE - SODIUM HYALURONATE - SODIUM HYDROXIDE - PHENOXYETHANOL - p-ANISIC ACID - CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN) - DISODIUM EDTA - CITRIC ACID - BIOSACCHARIDE GUM-1 - POLYMETHYLSILSESQUIOXANE

Weryfikacja obietnic

VICHY AQUALIA THERMAL - NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

Balsam ma niezwykle lekką formułę.Wyposażony jest w pompkę, która dozuje idealną ilość produktu. Błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Idealnie nadaje się pod makijaż. Stosując go zauważyłam, że makijaż w tej okolicy pozostawał dłużej na miejscu, a skóra po całym dniu noszeniu nawet ciężkiego make-upu nie była przesuszona. 

VICHY AQUALIA THERMAL - NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

Moje oczy są bardzo wrażliwe i naprawdę bardzo dużo potrafi je podrażnić. Dzięki zawartości wody termalnej idealnie sprawdza się w pielęgnacji mojej wrażliwej okolicy oczu. Szczególnie teraz, na przełomie wiosny i lata moje oczy narażone są na działanie alergenów, które podrażniają je i sprawiają, że są bardzo zaczerwienione. Balsam z Vichy delikatnie łagodzi te okolice sprawiając, że mogę zapomnieć o męczących skutkach alergii. 

VICHY AQUALIA THERMAL - NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

Od kiedy pamiętam wokół moich oczu tworzyły się nieestetyczne cienie. Nieważne czy prześpię 8 godzin, czy tylko 4 one zawsze tam są. Z czasem przestałam już na nie zwracać uwagę i przestałam też wierzyć, że jakikolwiek kosmetyk poradzi sobie z tym problemem. 
Aqualia Thermal sprawiło mi ogromną niespodziankę. Już po pierwszym tygodniu stosowania zauważyłam nie tylko zmniejszenie cieni, ale również poprawę napięcia skóry oraz zmniejszenie opuchlizny. Jestem pod ogromnym wrażeniem! 

VICHY AQUALIA THERMAL - NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

Moja skóra pod oczami w końcu wygląda na wypoczętą i pełną energii. Jest nawilżona, ujędrniona i rozjaśniona. Cienie powoli znikają, a opuchlizna jest już tylko wspomnieniem. O ile oczywiście oba te elementy naszej urody nie maja podłoża chorobowego. Więcej na ten temat możecie przeczytać na blogu Vichy: sprawdź tutaj !
Balsam świetnie sprawdza się przy wrażliwej skórze. Nie podrażnia jej, delikatnie łagodzi stany zapalne i zaczerwienienia. Stosuję go zarówno rano, jak i wieczorem i dzięki niemu mogę cieszyć się gładką skórą bez potrzeby używania tłustych, ciężkich kremów. Lekki balsam Vichy to najlepszy krem pod oczy jaki miałam do tej pory i już dzisiaj zasłużył sobie na miano mojego ulubieńca. 

VICHY AQUALIA THERMAL - NAWILŻAJĄCY BALSAM POD OCZY

Cena balsamu waha się okolicach 50-60 zł. Czy to dużo czy mało ? Zależy jak na to spojrzeć. Taka cena dla kremu pod oczy jest ceną średnią. Zazwyczaj cena drogeryjnych kremów sięga około 30 zł i do tej pory na takie kremy się decydowałam. Oczywiście spełniały swoją rolę, jednak to nie było "to coś". Metodą prób i błędów trafiłam na Vichy. Uważam, że wydanie na krem pod oczy kwoty rzędu 50-60 zł nie jest dużym wydatkiem, jeśli w zamian otrzymujemy bardzo dobre nawilżenie, lekką, nietłustą konsystencję i ukojenie wrażliwej skóry. 

Znacie linię Vichy Aqualia Thermal ? 


6 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia. Jeśli chodzi o produkt to nie miałam go nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi kusząco :D Kojarzę, że ostatnio czytałam niemalże identyczną opinię na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam z tej serii krem nawilżający, ale pod oczy bym się bała bo tam skórę mam bardzo wrażliwą i muszę używać czegoś z bardzo prostym składem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wrażliwą, ale na szczęście ten krem nie uczynił mi krzywdy ;)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia