niedziela, czerwca 11, 2017

ZRELAKSUJ SIĘ | NIEDZIELA BEZ STRESU

Jak zdążyliście pewnie zauważyć ostatnio na blogu cisza. Jest to spowodowane niczym innym jak sesją egzaminacyjną na studiach. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na mojego Instagrama (klik!) - tam jestem praktycznie codziennie i staram się donosić Wam aktualne wiadomości z frontu.
Pierwszy egzamin, który mnie czeka mam wrażenie jest najtrudniejszy i dlatego najbardziej się nim stresuję. Czeka mnie on już we wtorek, więc następnego posta spodziewajcie się zapewne dopiero w czwartek. Mam nadzieję, że będę wtedy w dobrym nastroju ;)
Ale przecież nie samą nauką człowiek żyje. Trzeba też się chwilę zrelaksować, żeby wiedza sama wchodziła do głowy. U mnie zazwyczaj takim spokojniejszym dniem jest niedziela.  Dlatego dzisiaj zapraszam Was na moje sposoby na niedzielny relaks.

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE - Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso


Herbata lub kawa w łóżku

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA

To chyba najlepszy moment każdej niedzieli - kawa lub herbata podana do łóżka i wypita we dwoje ♥ Uwielbiam ten moment spokoju, gdy nie trzeba się nigdzie śpieszyć i można delektować się smakiem napoju. Wtedy taka kawa lub herbata zdecydowanie lepiej smakuje, a rozmowy jakoś lepiej się kleją.

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA
Kliknij na mnie! 

Kiedyś piłam tradycyjną kawę - rozpuszczalną. Oczywiście smakowała naprawdę dobrze, ale prawdziwy smak kawy poznałam dopiero wtedy, gdy zaparzyłam kawę w kawiarce ♥ Ten aromat i smak to po prostu niebo na ziemi :)

Otaczanie się ładnymi przedmiotami

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA
Kliknij na mnie! 

W codziennym pędzie nie zwracam uwagi na drobiazgi, ale w niedzielę lubię się poczuć wyjątkowo, dlatego zwracam uwagę na szczegóły. Kawa podana w ładnych filiżankach, na marmurowej tacy w towarzystwie uroczej, malutkiej kawiarki to coś, co sprawia, że od rana mam uśmiech na ustach i od razu czuję, że ten dzień będzie udany.

Dobra książka

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA

Nawet w trakcie sesji staram się poświęcić chociaż 15 minut na czytanie czegoś innego niż notatki. Zdecydowanie poprawia to moją koncentrację, sprawia, że lepiej przyswajam wiedzę i na dłużej zostaje ona w mojej głowie. 

Świeże kwiaty

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA

Uwielbiam świeże kwiaty ♥ Ostatnio moje serce skradły białe róże, ale już dzisiaj planuję wybrać się na działkę po świeży bukiet piwonii, które przepięknie pachną i są wyjątkową ozdobą domu. 

Chwila zapomnienia

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA

W niedzielę rzadko patrzę na zegarek. Staram się, żeby upłynęła ona spokojnie, bez stresujących myśli o zbliżającym się poniedziałku. Z reguły mi się to udaje. Gorąco polecam Wam taką metodę, ponieważ wtedy lepiej rozpoczniecie tydzień :)

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA

Tym razem zrelaksować pomogły mi się produkty ze sklepu Garneczki - sprawdź tutaj! W asortymencie sklepu znajdziecie naprawdę sporą ilość produktów do wyposażenia kuchni. Ja przepadłam w dziale z filiżankami i akcesoriami do kawy i herbaty i na pewno w najbliższym czasie się na coś skuszę :)

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA
Kliknij na mnie!
Mam nadzieję, że moje sposoby na niedzielny relaks sprawdzą się również u Was :)
Tymczasem ja dopijam moją kawę i zaczynam bardziej aktywną część dzisiejszego dnia - trochę ćwiczeń, lekki spacer i oczywiście nauka. Trzymajcie kciuki !

Filiżanki do kawy i herbaty porcelanowe DUO PARADIS BIAŁE- Kawiarka aluminiowa ciśnieniowa VENETTO - kafetiera na 3 filiżanki espresso- Deska do serwowania serów i przekąsek marmurowa JUDGE SZARA

Jakie są Wasze sposoby na relaks ? 




4 komentarze:

  1. Widzę, że mamy podobny sposób na spędzanie leniwych dni :)
    Mi ostatnio tego brakowało i nareszcie w weekend naładowałam akumulatory :)
    Kawę z kawiarki uwielbiam, ale tak samo dobrze "wchodzi mi" moja ulubiona w zaparzaczu tłokowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ! Najważniejsze to dobrze rozpocząć nowy tydzień :)
      Zaparzacza tłokowego nigdy nie miałam. Zawsze piłam taką tradycyjną ;) Ale kawa z kawiarki jest nie do pobicia ♥

      Usuń
  2. Bardzo fajny post oraz piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia