sobota, lipca 15, 2017

KOSMETYCZNA REMONTUJE CZ.2 | NOWE ŚCIANY I SUFIT

Od pierwszego posta z tego cyklu trochę się pozmieniało. Minęło raptem kilka dni, a pokój już zyskał namiastkę nowego wystroju - pojawiły się nowe tapety oraz kasetony sufitowe.
Powiem Wam szczerze, że już nie mogłam się doczekać tego etapu, ponieważ jest on najbardziej pracochłonny, a potem to już tylko z górki - meble i urządzanie wnętrza. Zdecydowanie przyjemniejsze rzeczy ♥
Jesteście ciekawi jak teraz wyglądają moje ściany i sufit ? Jeśli tak, to zapraszam do poniższej relacji z placu boju :)

Kocyk - Spiżarnia Pomysłów - love - folkstar

NOWE ŚCIANY

Jakiś czas temu pokazywałam Wam na Instagramie zdjęcia z wizyty w sklepie z tapetami. Ilość wzorów i kolorów sprawiła, że naprawdę trudno było mi się zdecydować, jednak po kilku dniach zastanowienia wybrałam tapetę, którą widzicie poniżej.


Stwierdziłam, że najbardziej będzie pasować do zaplanowanego przeze mnie nowego wystroju. Na rolce nie wyglądała zbyt ładnie, natomiast na ścianie wygląda niezmiernie elegancko i szykownie. Chciałabym pokazać Wam efekt, jaki wyszedł na ścianach, jednak chcę z tym poczekać aż przyjdą nowe meble i chociaż trochę opanuję wszechogarniający chaos ;)
Tapeta jest naprawdę bardzo ładna (mówiąc nieskromnie), ale układanie wzoru to jakaś masakra. Normalne tapetowanie zajmowało mi z reguły niecały dzień, natomiast z tym wzorem męczyłam się aż dwa dni, w tym pierwszy dzień aż do 3 w nocy.

Remont - tak było - tapety - ściany

NOWY SUFIT

Od kiedy pamiętam zawsze na suficie miałam kasetony styropianowe. Jeśli ktoś z Was mieszka w bloku na pewno zna problem z krzywymi ścianami/sufitami. Takie kasetony pozwalają to skutecznie ukryć, a dodatkowo pełnią funkcję dekoracyjną. 

Remont - tak było - sufit - kasetony

Przez te kilkanaście lat miałam na suficie już praktycznie wszystkie dostępne wzory, jednak i tym razem udało mi się zakupić wzór, którego jeszcze nie miałam. Wybrałam wzór Caracas. Myślę, że pasuje do tapety :)
Pisząc tego posta nie mam jeszcze gotowego całego sufitu, dlatego pokazuję Wam tylko kawałek.

Remont - tak jest - sufit - kasetony - tapety - ściany

Myślę, że do dzisiaj (tj. soboty) ściany i sufit powinny być skończone. Marzę już o tym, żeby położyć się w swoim łóżku, bo spanie na podłodze nie należy do najprzyjemniejszych, ale czego się nie robi dla ładniejszego wnętrza. Mam nadzieję, że wszystkie trudy związane z tapetowaniem i klejeniem kasetonów wynagrodzi mi potem nowe i przyjemne wnętrze. 
Pod koniec przyszłego tygodnia, a maksymalnie do końca lipca powinny dotrzeć meble. Są one robione na wymiar, więc musi to zająć trochę czasu zanim producent je dla mnie wykona. 

Remont - tak było - tak jest - sufit - kasetony - tapety - ściany

Jeśli chodzi o urządzanie mam naprawdę masę pomysłów - planuję m.in.: renowację starego krzesła, z której relacja również pojawi się na blogu, ale wszystko w swoim czasie. Remont to naprawdę praco- i czasochłonne zajęcie, więc musicie mi wybaczyć, że nie wszystko wszędzie pojawia się na czas. 
Aktualnie pisząc tego posta siedzę wśród sterty pudeł, w których znajduje się zawartość całego mojego pokoju. Na dodatek mam Wam do pokazania kilka kosmetycznych i niekosmetycznych nowości, które dotarły do mnie w ciągu tych kilku dni, więc bądźcie cierpliwi :) Gdy tylko trochę wyjdę na prostą, na pewno wszystko Wam pokażę :)

Może ktoś z Was też właśnie teraz robi remont ? Jeśli tak, to podzielcie się wrażeniami i doświadczeniami :)


10 komentarzy:

  1. Ja ostatnio miałam przeprowadzkę więc znam życie na kartonach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna zmiana! Strasznie podobają mi się takie wnętrza :) Czekam na więcej postów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tapety są fajne i takie kasetony na suficie ale dla mnie to miejsce idealne na kurz - wolę praktyczne rzeczy czyli gładkie ściany bez zbędnych dodatków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jednak tak jak pisałam mieszkam w bloku, gdzie niestety ściany i sufity nie należą do równych i trzeba sobie jakoś radzić ;)

      Usuń
  4. Jaka świetna zmiana :) ja dawno nie miałam u siebie remontu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie to się prezentuje. Czasami potrzebne są zmiany. Od razu człowiek lepiej się czuje gdy zmieni coś w wnętrzu swojego mieszkania czy pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - na razie mam tylko nowe tapety i kasetony a od razu jaśniej w pokoju :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia