czwartek, lipca 06, 2017

LIRENE | ANTYCELLULITOWA MASKA | SKONCENTROWANY REDUKTOR TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Rzadko wierzę w obietnice producentów zapewniające ujędrnienie naszego ciała i pozbycie się cellutitu tylko dzięki temu, że smarujemy się danym balsamem lub masłem. Wychodzę z założenia, że nic nie zastąpi aktywności fizycznej i zdrowej diety. W wiosennej paczce od Lirene znalazłam ich nowość - Antycellulitowy LIPO-MASAŻ. Jest to zestaw do masażu, na który składa się ręczny masażer oraz antycellulitowa maska reduktor tkanki tłuszczowej.
O tym jak sprawdził się u mnie ten duet oraz czy sprawił, że zmieniłam zdanie o tego typu produktach możecie przeczytać już poniżej :)

LIRENE - ANTYCELLULITOWA MASKA - SKONCENTROWANY REDUKTOR TKANKI TŁUSZCZOWEJ

LIRENE ANTYCELLULITOWY LIPO-MASAŻ

LIRENE - ANTYCELLULITOWA MASKA - SKONCENTROWANY REDUKTOR TKANKI TŁUSZCZOWEJ
Cottonballs - cottonballslights (klik!)

Co obiecuje nam producent ?
Specjalistyczny zestaw do domowego LIPO-masażu antycellulitowego, który przyspiesza rozkład tkanki tłuszczowej, zapewniając efekt lipoliozy i zmniejszenia widoczności cellulitu. Prawidłowo wykonany masaż antycellulitowy, przy użyciu Antycellulitowej Maski i masażera ręcznego, działa detoksykująco i ujędrniająco. Masażer wspiera rozbijanie tkanki tłuszczowej oraz sprawia, że składniki aktywne szybciej wnikają w głąb skóry. Regularne stosowanie zestawu do masażu poprawia wygląd skóry oraz skutecznie wspomaga proces odchudzania i walki z cellulitem.

Składniki aktywne:

  • ULTRA-MODELUJĄCY CELLULAR ACTIVATOR

Wykazuje działanie pobudzające spalanie tkanki tłuszczowej, w efekcie modelując, wyszczuplając i zmniejszając widoczność cellulitu.
  • RE-HYDRO PROTECT

Zapewnia intensywne nawilżenie oraz przywraca skórze jędrność i elastyczność.
  • WITAMINA E ORAZ OLEJEK RYŻOWY I BABASSU
Aktywnie wspierają odbudowę skóry, przywracając jej gładkość i miękkość.


Efekty:
  • Redukcja zawartości tkanki tłuszczowej do 5,9%
  • Poprawa jędrności skóry do 49%
  • Poprawa mikrokrążenia w skórze 88%
  • Redukcja cellulitu 73%
  • Wygładzenie skóry 94%

Weryfikacja obietnic

LIRENE - ANTYCELLULITOWA MASKA - SKONCENTROWANY REDUKTOR TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Cały zestaw przychodzi do nas zapakowany w dość spory kartonik, który zawiera w sobie, oprócz produktu, ręczny masażer. Zarówno opakowanie maski, jak i masażer są w bardzo wyrazistym, limonkowym kolorze, który od razu przyciąga nasz wzrok. Po otwarciu tubki z maską otula nas przyjemny i świeży zapach, który idealnie wpisuje się w panującą porę roku. Pomimo tego, że jest to produkt silnie nawilżający i mający za zadanie ujędrnienie naszego ciała oraz spalenie tkanki tłuszczowej naprawdę szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. 

LIRENE - ANTYCELLULITOWA MASKA - SKONCENTROWANY REDUKTOR TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Jak już pisałam wyżej z dużą dozą niepewności podchodzę do takich produktów. Jednak produkt od Lirene bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Połączenie maski oraz ręcznego masażera sprawiło, że pierwsze efekty mogłam obserwować już po dwóch użyciach. Cellulit został zmniejszony i stał się mniej widoczny. Skóra w problematycznych miejscach nabrała większej jędrności i elastyczności. Na dodatek stała się bardziej wygładzona i napięta. 

LIRENE - ANTYCELLULITOWA MASKA - SKONCENTROWANY REDUKTOR TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Po 3 tygodniach stosowania maski mogę zdecydowanie stwierdzić, że maska Lirene sprawdziła się naprawdę dobrze. Ciało jest delikatnie wymodelowane, wyszczuplone a cellulit zredukowany. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, ujędrniona i uelastyczniona. 
Oprócz tego skóra odzyskała gładkość i miękkość. Połączenie maski oraz ręcznego masażu sprawiło, że jest to mój ulubieniec w pielęgnacji ciała w trakcie letnich miesięcy :)

Znacie ten produkt marki Lirene ?


12 komentarzy:

  1. polubiłam się z tą maską, masażer jest ekstra, porządnie masuje i ujędrnia skórę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam akurat tej maski, ale zaciekawiłaś mnie tym produktem! Warto wspomagać walkę z cellulitem nie tylko dietą czy ćwiczeniami, ale i produktami o działaniu napinającym. Masażery do ciała uwielbiam i domyślam się, że w połączeniu z maską, to sama przyjemność! Jestem zakochana w Twoich zdjęciach - pięknie tu u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam ją wypróbować - szczególnie, teraz - latem :)
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  3. Mam balsam z tej serii z kwasem migdałowym, być może lepiej by się spisał z masażerem ale jeszcze się na niego nie natknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie planuję rozejrzeć się za innymi produktami tej marki do walki z cellulitem :)

      Usuń
  4. Nie znam tego zestawu, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mam ochotę sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam przyjemniaczka a chętnie by wypróbowała :) Szczególnie przemawia do mnie ten ręczny masażer :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia