wtorek, lipca 25, 2017

NOWOŚCI OD MAKEUP REVOLUTION | PALETKI AMPLIFIED | SILIKONOWE PĘDZLE I WIELE INNYCH

Jakiś czas temu dotarła do mnie ogromna paczka od Makeup Revolution. Chciałam Wam ją od razu pokazać, jednak byłam wtedy w trakcie najgorszej fazy remontu, czyli zmiany tapet i kasetonów na suficie. Gdy tylko trochę uporządkowałam przestrzeń zabrałam się za wykonanie zdjęć i śpieszę pokazać Wam co tym razem znalazłam w paczce :)

NOWOŚCI OD MAKEUP REVOLUTION - PALETKI AMPLIFIED - SILIKONOWE PĘDZLE I WIELE INNYCH

Nowości jest naprawdę sporo m.in.: paletki Amplified, zawierające po 35 cieni oraz totalna nowość (i dla mnie niezwykła ciekawostka), a mianowicie silikonowe pędzle do konturowania twarzy.
Palety Amplified to zdecydowanie to, co zdominowało całą paczkę. Mam wrażenie, że dostałam chyba wszystkie możliwe wersje. Pigmentacja cieni jest bardzo dobra. Zdecydowanie lepsza w przypadku cieni błyszczących, niż matów, ale to raczej standard. Wszystkie palety mają przepiękne zestawy cieni (o czym przekonacie się poniżej), z których możemy wykonać zarówno dzienny, jak i wieczorowy makijaż. 

PALETKI EPIC DAY PALETTE ORAZ EPIC NIGHT PALETTE

MAKEUP REVOLUTION EPIC DAY PALETTE ORAZ EPIC NIGHT PALETTE

Dzienna paletka jest spokojna, neutralna. Składa się z czterech matowych odcieni beżu i czterech błyszczących brązów. Większe cienie, które znajdują się w paletkach mogą pełnić zarówno funkcję cieni, jak i rozświetlaczy, róży lub bronzerów.
Paletka nocna jest bardziej wyrazista, z mocniejszymi, typowo wieczorowymi cieniami. 
Jeśli chodzi o pigmentację obu palet to jest ona naprawdę dobra. Jestem zakochana w granacie z nocnej paletki ♥ Do tej pory jeszcze nigdy nie używałam takiego koloru na swoich powiekach, a tutaj już po pierwszym nałożeniu byłam zachwycona. 

SILIKONOWE PĘDZLE ORAZ STROBE LIGHTING PALETTE 

MAKEUP REVOLUTION EPIC DAY PALETTE ORAZ EPIC NIGHT PALETTE ORAZ STROBE LIGHTING PALETTE

Silikonowe pędzle do konturowania twarzy to coś czego jestem bardzo ciekawa. Przyznam, że nie bardzo wiem jak mam ich używać, ale na pewno je przetestuję i dam Wam znać jak się sprawdziły. 

Strobe Lighting Palette to paleta trzech rozświetlaczy o przepięknej fakturze zamkniętych w błyszczącym, miedzianym opakowaniu z dużym lustrem. Rozświetlacze dają delikatny i nienachalny efekt. "Biały" rozświetlacz opalizuje na zielono, więc czad ! 

PUDER LUXURY POWDER BANANA

MAKEUP REVOLUTION STROBE LIGHTING PALETTE ORAZ SILIKONOWE PĘDZLE DO KONTUROWANIA

Puder bananowy był od dawna na mojej liście kosmetyków do wypróbowania. Byłam niezmiernie zaskoczona i zadowolona, że znalazłam go właśnie w tej paczce, bo na dniach planowałam jego zamówienie, a tutaj taka niespodzianka ;)
Na pierwszy rzut oka mogę stwierdzić, że puder jest dość jasny i ma w sobie żółte odcienie. Wyposażony jest w wygodne sitko, dzięki któremu z łatwością wydobędziemy produkt z opakowania. Puder ma matowić oraz utrwalać makijaż - mam nadzieję, że spełni swoje zadania :)

PALETY INSPIRATION, NEUTRALS COOL ORAZ DIRECTION

MAKEUP REVOLUTION PALETY INSPIRATION, NEUTRALS COOL ORAZ DIRECTION

Inspiration jest to całkowicie matowa paleta wyposażona w ciepłe kolory. Mamy tutaj brązy, beże, naprawdę sporo odcieni pomarańczu, koralu oraz czerwieni, których do tej pory nie miałam jeszcze nigdy okazji mieć na swoich oczach i jestem ciekawa jak będą mi pasować. Jak możecie zobaczyć mamy znowu przejście od jasnych do ciemnych kolorów, jednak wszystkie one są ciepłe, przez co nie każdemu mogą przypaść do gustu. Ja również nie wiem jak sprawdzą się u mnie, ale mam nadzieję, że takie odcienie będą mi pasować, bo paleta naprawdę bardzo mi się podoba. 

Neutrals Cool to paletka, która bardzo przypomina mi paletę...Neutrals Warm, jednak tutaj jest to wersja całkowicie matowa. Znowu jest to paleta w ciepłej tonacji, z neutralnymi cieni o małych akcentach kolorystycznych.

Direction to paleta zawierają same błyszczące cienie. Znowu mamy kolory neutralne - waniliowe, złote, brązowe i miedziane. 

PALETA PRO HD EYES&CONTOUR PALETTE ORAZ NEUTRALS WARM

MAKEUP REVOLUTION PALETA PRO HD EYES&CONTOUR PALETTE ORAZ NEUTRALS WARM

Gdy tylko otwarłam paletę Pro HD Eyes&Contour Palette przepadłam ♥ No same popatrzcie - ile tutaj jest cieni ♥
Cienie są małe, co uważam za ogromny plus, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że je zużyjemy zanim zdążą się zmarnować. Są one głównie w odcieniach beżu i brązów. Mamy tutaj zarówno cienie matowe, jak i błyszczące, więc dla każdego coś dobrego. 
W palecie znajdziemy również kilka intensywniejszych odcieni błękitów i zieleni. Poza cieniami paleta wyposażona jest rozświetlacze, pudry i bronzery, czyli jednym słowem - jest to paleta niezwykle uniwersalna i jedno wiem na pewno - będzie to moja paleta, którą będę zabierać na wyjazdy. 
Cienie mają aksamitną formułę. Są bardzo dobrze napigmentowane i zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu niż wcześniej wspomniane paletki Day i Night. 

Paleta Neutrals Warm złożona jest z neutralnych cieni o ciepłej tonacji. Znajdziemy tutaj beże, brązy, odcienie złota, śliwki oraz moreli. Cienie są zarówno matowe, jak i błyszczące, jednak błyszczących jest trochę więcej. 

PALETY DYNAMIC ORAZ COMMITMENT

MAKEUP REVOLUTION PALETY DYNAMIC ORAZ COMMITMENT

Dynamic to zdecydowanie paleta najciemniejsza, z najbardziej wyrazistymi i odważnymi (jak dla mnie) kolorami. Myślę, że jest to raczej paleta wieczorowa, niż dzienna. Cienie mają chłodną tonację. Większą część palety stanowią fiolety oraz róże. Inne odcienie to raczej neutralne kolory takiej jak brązy oraz beże. Paleta jest matowo-błyszcząca. 

Commitment to kolejna, neutralna paleta składająca się w większości z brązowych cieni o ciepłej tonacji. Szczególnie do gustu przypadły mi odcienie złota, ponieważ choruję ostatnio na złoto w makijażu, więc wszystkie złote cienie od razu przyciągają mój wzrok. Ponownie jest to paleta matowo-błyszcząca.

ZESTAW HD PRO BROWS ORAZ PRO HD PRIME AND CORRECTOR BRUSH

HD Pro Brows to zestaw do stylizacji naszych brwi. Zawiera w sobie paletę cieni (znowu o ciepłej tonacji) i wosków oraz dwa pędzle i stick z korektorem i rozświetlaczem. Z ogromną przyjemnością je przetestuję. 

HD Prime and Corrector Brush składa się z paletki z korektorami w kremie, fixeru w sprayu do utrwalenia makijażu oraz dwóch pędzli. Do tej pory jeszcze nigdy nie używałam fixera i jestem ciekawa tego, jak się u mnie sprawdzi :)

MAKEUP REVOLUTION ZESTAW HD PRO BROWS ORAZ PRO HD PRIME AND CORRECTOR BRUSH

Nowości jest naprawdę sporo. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę je stosować ♥ Szczególnie ciekawa jestem bananowego pudru oraz paletek Amplified. 
Jeśli chodzi o dostępność produktów to niestety nie wiem, gdzie możecie je znaleźć stacjonarnie. Z pewnością będą pojawiać się w drogeriach internetowych, a jeśli chcecie uzyskać dokładne informacje zachęcam Was do zadawania pytań na facebookowym fanpage'u Makeup Revolution (klik!), gdzie MUR na pewno udzieli Wam niezbędnych odpowiedzi :)

NOWOŚCI OD MAKEUP REVOLUTION - PALETKI AMPLIFIED - SILIKONOWE PĘDZLE I WIELE INNYCH

Co sądzicie o nowościach od MUR ?



6 komentarzy:

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia