wtorek, lipca 04, 2017

PALMERS | KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY | NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

Uwielbiam wszystko to, co jest kokosowe. Sam zapach kokosa wywołuje u mnie ślinotok, a gdy jem coś kokosowego to od razu poprawia mi się humor na resztę dnia. Dlatego co raz częściej kieruję swoje kroki ku marce Palmers, która od jakiegoś czasu ma w swojej ofercie produkty o zapachu kokosa. Z nowej linii zdecydowałam się na pomadkę, ale nie mogłam przejść obojętnie obok nowej wersji żelu do mycia twarzy - byłam ciekawa tego, jak zmienił się w stosunku do pierwotnej wersji, o której pisałam już na moim blogu (klik!)
Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tych dwóch kosmetyków to zapraszam do dalszej części posta :)

PALMERS - KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

PALMERS KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY

PALMERS - KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

Co obiecuje nam producent ?
Niezwykle kremowy żel do mycia twarzy o wyjątkowo bogatym składzie. Unikalna mieszanka masła kakaowego, masła shea, ekstraktu z aloesu, wyciągu z wiesiołka oraz protein mleka dokładnie oczyszcza nie powodując efektu ściągania czy wysuszenia.

Podczas kontaktu z wodą, żel zamienia się w delikatną piankę, która idealnie usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia utrzymując przy tym naturalny poziom nawilżenia skóry.

Przeznaczenie:
Żel oczyszczający skórę twarzy z makijażu, potu, kurzu i innych zanieczyszczeń. Nie powoduje uczucia ściągnięcia, ani wysuszenia skóry. Drugi krok w azjatyckiej pielęgnacji - po zmyciu twarzy olejkiem, który rozpuści makijaż, dogłębnie oczyszczasz twarz z pozostałych zanieczyszczeń kremowym żelem do mycia twarzy. Dzięki takiemu rytuałowi masz pewność, że skóra twarzy jest idealnie oczyszczona z jednoczesnym zachowaniem naturalnego poziomu jej nawilżenia. Przy okazji masaż twarzy poprawi krążenie.

Działanie i cechy produktu:
• delikatnie usuwa make-up, zanieczyszczenia oraz sebum
• masło kakaowe jako naturalny emolient czuwa nad zdrową i naturalnie piękną skórą
• witamina E zapobiega utlenianiu błon komórek, co pozwala im zachować elastyczność
• masło shea i aloes zawarte w żelu łagodzą podrażnienia
• przebadany dermatologicznie
• nie zawiera parabenów, ftalanów ani barwników

Weryfikacja obietnic

PALMERS - KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

Z pierwszej wersji żelu byłam naprawdę bardzo zadowolona i dlatego z pewną dozą niepewności podeszłam do jego nowej wersji wychodząc z założenia, że po co zmieniać coś, co jest naprawdę dobre. Jednak Palmers udowodnił mi to, że żel do mycia twarzy może być jeszcze lepszy ! 
Do tej pory żel do mycia twarzy traktowałam tylko jako produkt, który zmywa z mojej twarzy resztki makijażu i zanieczyszczenia oraz przygotowuje ją na kolejne etapy pielęgnacji. Od kiedy zaczęłam stosować ten żel moje podejście do tego etapu zmieniło się o 180 stopni :)
Żel po kontakcie z wodą zamienia się w delikatną i przyjemną piankę, która bardzo dokładnie oczyszcza skórę. Absolutnie nie podrażnia nawet tak wrażliwej cery jak moja. Świetnie radzi z resztkami makijażu oraz zanieczyszczeniami. Skóra jest ukojona, a podrażnienia zniwelowane. Po umyciu cera jest nawilżona i w ogóle nie ma uczucia ściągnięcia. Tak oczyszczona i uelastyczniona cera gotowa jest na dalsze etapy pielęgnacji.

PALMERS NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

PALMERS - KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

Co obiecuje nam producent ?
Zawiera unikalną formułę na bazie naturalnego olejku kokosowego i olejku monoi z płatków kwiatów Gardenii tahitańskiej oraz olejku ze słodkich migdałów. Pomadka o kremowej konsystencji rozpieszcza usta nawilżając je do 24 godzin, jednocześnie chroniąc przed pierzchnięciem i pękaniem. Balsam z filtrem SPF15 zabezpiecza przed słońcem oraz wiatrem.


Przeznaczenie:
Balsam do ust w sztyfcie przeznaczony jest do ochrony i codziennej pielęgnacji ust.

Działanie i cechy produktu:
• pomadka nawilża usta do 24 godzin
• ma słodki smak i przyjemny kokosowy zapach 
• neutralna w kolorze, pozostawia na ustach delikatny połysk
• Nie zawiera: parabenów, ftalanów, oleju mineralnego, glutenu ani sztucznych barwników

Weryfikacja obietnic

PALMERS - KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

Od dłuższego czasu mam problem z pielęgnacją moich ust. Są przesuszone, mają ogromną ilość suchych skórek, które niestety skubię, co pogarsza ich stan. Sprawiają mi jeszcze jeden, dodatkowy kłopot - strasznie pękają. Ratunku postanowiłam poszukać wśród oferty produktów Palmers. Mój wybór padł na nowość, a mianowicie nawilżający balsam do ust z olejkiem kokosowym. Zapach kokosa unosi się już z samego kartonika, więc musiałam go wybrać - nie było innej opcji ! ♥ 

PALMERS - KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

Balsam zamknięty jest w wygodnym, wykręcanym opakowaniu. Uważam takie rozwiązanie za niezwykle higieniczne - taki balsam możemy używać zarówno w domu, jak i poza nim. Konsystencja jest niezwykle przyjemna - przy kontakcie z ustami staje się niezwykle miękki i z łatwością rozprowadza się go na nawet bardzo podrażnionych i poranionych ustach.
Ulgę czuć już od razu. Usta przestają być spierzchnięte, a pęknięcia przestają piec. Balsam ma przyjemny i słodki smak, a zapach kokosa czuję jeszcze długo po nałożeniu go na usta. 

PALMERS - KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO UST Z OLEJKIEM KOKOSOWYM

W stosowaniu jakichkolwiek balsamów brak mi systematyczności i zazwyczaj kończy się na tym, że używam takiego produktu raz czy dwa i na tym koniec, a problem powraca. Na szczęście ten balsam ma działanie długoterminowe - wystarczy już jedna aplikacja w ciągu dnia, żeby cieszyć się nawilżonymi ustami przez cały dzień.
Jego dodatkowym plusem jest filtr przeciwsłoneczny SPF15. Dzięki temu nie musimy się martwić o dodatkową ochronę ust przed słońcem. Wszystko to sprawia, że balsam ten stał się moim ogromnym ulubieńcem i właśnie wybieram się po drugie opakowanie :)

Znacie markę Palmers ?




12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale żel do mycia twarzy zapowiada się obiecująco. Bałabym się chyba zbyt dużej ilości nawilżaczy, a tym samym dla mojej wrażliwej cery - zapychaczy. Jakkolwiek warto spróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham kokos! Najlepsze co może być :)

    Ta pomadka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz spróbować tą pomadkę - zakochasz się w samym zapachu ♥

      Usuń
  3. marke znam tylko ze slyszenia, ale widzialam ja w Hebe :) nic jeszcze nie testowalam, ale chyba skusze sie na produkt do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel do mycia wydaje się interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Lubię testować nowości. Może kiedyś i te przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę znam ze slyszenia, ale po Twoich recenzjach z chęvcią zapoznam się bliżej z jej produktami (a szczegolnie z żelem) ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia