sobota, lipca 29, 2017

PHARMACERIS | LINIA P - PSORIASIS | LINIA H - HAIR | PRODUKTY DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW I CIAŁA

Już od dłuższego zmagam się z problemami skóry głowy. Skóra jest podrażniona, zaczerwiona i łuszczy się. Problem trwa już dość długo i nie ukrywając trochę mnie już męczy. Nie okłamię Was, jeśli powiem, że testowałam już praktycznie wszystkie drogeryjne i apteczne produkty oraz leki dedykowane do problematycznej skóry głowy. Efekt czasami był (ale krótkotrwały), a czasami było jeszcze gorzej niż przed zastosowaniem danego produktu.
Swoje kroki postanowiłam skierować ku produktom marki Pharmaceris (klik!). Ich produkty są łatwo dostępne, a dodatkowo mają bardzo przystępną cenę. Zdecydowałam się przeprowadzić zmasowany atak, dlatego zaopatrzyłam się w kilka produktów. Jeśli jesteście ciekawi co przetestowałam i jak się u mnie sprawdziło, to zapraszam do dalszej lektury :)

PHARMACERIS - LINIA P - PSORIASIS - LINIA H - HAIR - PRODUKTY DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW I CIAŁA

PHARMACERIS P - PSORIASIS - PROBLEM ŁUSZCZYCY

PHARMACERIS P - PSORIASIS

Linia P (klik!) przeznaczona jest do walki z problemem łuszczycy. Składa się ona z trzech produktów:
- żelu do mycia ciała i skóry głowy
- płynu keratolitycznego do owłosionej skóry głowy i ciała zmniejszającego łuskę łuszczycową
- kojąco-natłuszczającego kremu do ciała.
Łuszczycy nie mam, to fakt, ale postanowiłam wypróbować całą tą serię, żeby ograniczyć łuszczenie skóry głowy. Przy okazji dokupiłam krem do ciała, żeby pomógł mi walczyć z suchą skórą. 

PHARMACERIS P ŻEL DO MYCIA CIAŁA I SKÓRY GŁOWY

PHARMACERIS P ŻEL DO MYCIA CIAŁA I SKÓRY GŁOWY

Co obiecuje nam producent ?
Żel zmniejsza objawy nadmiernej suchości, świądu i widoczności łuski w obrębie zmian łuszczycowych. Doskonale oczyszcza, nawilża i wygładza skórę głowy i ciała oraz wspomaga proces regeneracji skóry.

Formuła wzbogacona o nowatorski składnik Immuno activator wit. D, naśladujący działanie wit. D, przywraca zdolność komórek do tworzenia prawidłowej ochrony barierowej skóry oraz regulacji procesu złuszczania martwych komórek naskórka. W połączeniu z wyciągiem z kory wierzby normalizuje procesy proliferacji naskórka, przywracając skórze komfort i zdrowy wygląd.
Ichtiol, o właściwościach antyseptycznych, wraz z betainą niwelują podrażnienia oraz zmniejszają uczucie świądu i pieczenia skóry głowy i ciała. Piroktonian olaminy ogranicza łuszczenie się skóry zarówno nieowłosionej, jak i owłosionej (łupież), zapobiegając jednocześnie nawrotom dolegliwości.
Żel wpływa na wydłużenie okresu remisji zmian łuszczycowych. Poprawia kondycję włosów, ułatwiając ich rozczesywanie oraz nie powodując przetłuszczania.
Nie zawiera mydła.

PHARMACERIS P ŻEL DO MYCIA CIAŁA I SKÓRY GŁOWY

Weryfikacja obietnic
Żelu używałam tylko w pielęgnacji włosów, ponieważ kupiłam go głównie pod kątem nawilżenia skóry głowy oraz ograniczenia łuszczenia. Z opisu wyłania się jak nic opis mojej skóry, więc szampon powinien sprawdzić się idealnie. 
Żel ma przezroczystą formułę oraz dość gęstą konsystencję. Pachnie delikatnie, praktycznie niewyczuwalnie. Bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę, pomimo delikatnej formuły. Nie przyśpiesza przetłuszczania oraz nie sprawia problemów z rozczesywaniem. 
Po pierwszym użyciu skóra była ukojona, a zaczerwienienia złagodzone. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam znaczącą poprawę stanu skóry głowy (brak zaczerwień i świądu), jednak łupież nadal pozostał, dlatego żel postanowiłam stosować naprzemiennie z innymi szamponami tej marki. 

PHARMACERIS P PŁYN KERATOLITYCZNY DO OWŁOSIONEJ SKÓRY GŁOWY I CIAŁA ZMNIEJSZAJĄCY ŁUSKĘ ŁUSZCZYCOWĄ

PHARMACERIS P PŁYN KERATOLITYCZNY DO OWŁOSIONEJ SKÓRY GŁOWY I CIAŁA ZMNIEJSZAJĄCY ŁUSKĘ ŁUSZCZYCOWĄ

Co obiecuje nam producent ?
Innowacyjny preparat do specjalistycznej kuracji niwelującej uporczywy łupież i zmiany łuszczycowe oraz regulującej proces keratynizacji naskórka.

Skoncentrowana formuła preparatu, wzmocniona kompleksem – Immuno activator wit. D, aktywuje gen receptora witaminy D – VDR i uruchamia zależną od witaminy D kaskadę sygnałową w skórze, pobudzając geny kontrolujące podział komórek i wpływając na prawidłową regulację rogowacenia oraz złuszczania naskórka. Znacząco wygładza strukturę skóry, zmiękczając ją oraz przywracając jej fizjologiczne funkcje barierowe.
Wyciąg z kory z wierzby wraz z kwasem salicylowym delikatnie złuszczają zrogowaciały naskórek, zmniejszając widoczność łupieżu i łuski w obrębie zmian, wydłużają okres remisji i zapobiegają nawrotom dysfunkcji. Kompleks antybakteryjny DDL hamuje namnażanie się bakterii oraz zapobiega ponownemu tworzeniu się łuski i łupieżu.
Wysokie stężenie mocznika zapewnia silny efekt keratolityczny, nawilża i regeneruje skórę, przywracając jej komfort i zdrowy wygląd.
Formuła łagodzi podrażnienia, neutralizuje świąd i pieczenie naskórka. Preparat o wysokim współczynniku tolerancji, posiada pH neutralne dla skóry. Nie przetłuszcza, nie skleja i nie obciąża włosów.

Weryfikacja obietnic

PHARMACERIS P PŁYN KERATOLITYCZNY DO OWŁOSIONEJ SKÓRY GŁOWY I CIAŁA ZMNIEJSZAJĄCY ŁUSKĘ ŁUSZCZYCOWĄ

Płyn zapakowany jest w wygodne opakowanie z aplikatorem, którym z łatwością możemy nałożyć produkt na skórę głowy. Spray nie obciąża włosów, ani ich nie skleja. Jeśli chodzi o zapach to jest praktycznie niewyczuwalny.

PHARMACERIS P PŁYN KERATOLITYCZNY DO OWŁOSIONEJ SKÓRY GŁOWY I CIAŁA ZMNIEJSZAJĄCY ŁUSKĘ ŁUSZCZYCOWĄ ORAZ PHARMACERIS P ŻEL DO MYCIA CIAŁA I SKÓRY GŁOWY

Nie ukrywam, że w tym produkcie pokładałam naprawdę spore nadzieje. Myślałam, że z łatwością poradzi sobie z łupieżem na mojej głowie i w końcu będę mogła cieszyć się zdrową skórą głowy. 
Niestety tak się nie stało :( 
Co udało mi się zaleczyć żelem do mycia ciała i skóry głowy z tej serii, to niestety spray to pogarszał. Sprawiał, że skóra znowu była zaczerwieniona, piekła oraz swędziała. Niestety jest to dla mnie najgorszy produkt tej linii. Użyłam go kilka razy i niestety musiałam odstawić, ponieważ nie widziałam żadnych efektów na plus. 

PHARMACERIS P KOJĄCO-NATŁUSZCZAJĄCY KREM DO CIAŁA

PHARMACERIS P KOJĄCO-NATŁUSZCZAJĄCY KREM DO CIAŁA

Co obiecuje nam producent ?
Natłuszczający krem reguluje i przywraca prawidłowy proces odnowy naskórka.

Receptura o wzmocnionej formule, oparta na innowacyjnym Immuno activator wit. D, aktywującym gen receptora witaminy D – VDR, uruchamia zależną od witaminy D kaskadę sygnałową w skórze, wpływając na prawidłową regulację proliferacji i różnicowania się komórek. Stabilizuje proces keratynizacji skóry, wpływa na nawilżenie, natłuszczenie, zmiękczenie i ścieńczenie nadmiernie zrogowaciałego naskórka, zmniejszając widoczność zmian łuszczycowych oraz odbudowując barierę naskórkową.
Formułę uzupełnia kwas salicylowy złuszczający powierzchniowe warstwy martwego naskórka oraz nagromadzone pokłady łuski. Wygładza i przywraca komfort oraz wygląd zdrowej skóry.
Jasny ichtiol koi i łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza świąd i pieczenie skóry. Krem wydłuża okres remisji i zapobiega nawrotom objawów zmian łuszczycowych.
Witaminy E i F komplementarnie wpływają na odżywienie i przyspieszenie regeneracji skóry, wzmacniając jej strukturę.

Weryfikacja obietnic

PHARMACERIS P KOJĄCO-NATŁUSZCZAJĄCY KREM DO CIAŁA

Krem ma treściwą i gęstą konsystencję. Idealnie nawilża ciało oraz sprawia, że skóra jest gładka i elastyczna. Już po pierwszym użyciu widziałam naprawdę dobre efekty. Skóra po przebudzeniu nadal była nawilżona. 

PHARMACERIS P KOJĄCO-NATŁUSZCZAJĄCY KREM DO CIAŁA ORAZ PHARMACERIS P PŁYN KERATOLITYCZNY DO OWŁOSIONEJ SKÓRY GŁOWY I CIAŁA ZMNIEJSZAJĄCY ŁUSKĘ ŁUSZCZYCOWĄ ORAZ PHARMACERIS P ŻEL DO MYCIA CIAŁA I SKÓRY GŁOWY

Po dłuższym stosowaniu zauważyłam zdecydowaną poprawę stanu mojej skóry. Była pozbawiona zaczerwienień i podrażnień. Suche miejsca zniknęły, a skóra odzyskała dawny blask i jędrność. Obawiałam się, że po odstawieniu produktu (były upały, więc nie chciałam się smarować tak gęstym produktem) problem wróci, jednak nic takiego się stało. Skóra jest nadal zdrowa i maksymalnie nawilżona. 

PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, ŁUPIEŻ TŁUSTY

PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, ŁUPIEŻ TŁUSTY

Co obiecuje nam producent ?
Szampon skutecznie oczyszcza skórę głowy oraz eliminuje łupież tłusty. Receptura oparta na połączeniu oleju tymiankowego i ekstraktu z wierzbiny reguluje proces złuszczania się martwych komórek skóry.
Olej Manuka i wyciąg z drzewa herbacianego o właściwościach przeciwbakteryjnych działa przeciwłupieżowo.
Szampon zmniejsza łojotok skóry głowy, przeciwdziałając przetłuszczaniu się włosów i eliminując swędzenie oraz zaczerwienienie skóry. Skóra głowy odzyskuje równowagę, a włosy pozostają miękkie, lśniące, puszyste i łatwe w rozczesywaniu.

Weryfikacja obietnic

PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, ŁUPIEŻ TŁUSTY

Kiedyś, dawno dawno temu, jakieś 5 lat temu miałam już ten szampon. Nie sprawdził się wtedy u mnie zbyt dobrze, ale znowu postanowiłam dać mu kolejną szansę. 
Szampon ma przezroczystą formułę o lekko niebieskawym zabarwieniu i przepięknie pachnie. Zapach utrzymuje się zarówno na skórze, jak i na włosach, co uważam za duży plus. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy. Odbija je u nasady oraz sprawia, że włosy są dłużej świeże. Pomimo właściwości przeciwłupieżowych włosy nie są przesuszone, a wręcz przeciwnie - przepięknie błyszczą, są nawilżone i nie mam problemów z ich rozczesaniem.
Jednak na tym plusy tego szamponu się kończą. Niestety w ogóle nie poradził sobie z moim łupieżem, a wręcz przeciwnie - zaostrzał problem. Sprawiał (podobnie jak wcześniej wspomniany spray), że skóra była podrażniona, zaczerwieniona oraz swędziała. Niestety ten szampon dostaje u mnie czerwoną kartkę i już na pewno więcej nie będę próbować go stosować. 

PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, SKŁONNEJ DO PODRAŻNIEŃ


PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, SKŁONNEJ DO PODRAŻNIEŃ

Co obiecuje nam producent ?
Bio-łagodna formuła szamponu z kompleksem z ekstraktu z łopianu i biotyny skutecznie oczyszcza i pielęgnuje włosy, utrzymując prawidłową równowagę biologiczną skóry, wyraźnie zmniejszając przetłuszczanie się włosów.
Kompleks wraz z witaminą B3 redukuje nadmierną aktywność gruczołów łojowych i hamuje łojotokowe zapalanie skóry głowy. Piroktonian olaminy działa antybakteryjnie, przywracając równowagę mikroflory naskórka. Sole cynku potęgują kojące działanie szamponu, łagodząc podrażnienia i świąd skóry. Wysokowartościowe proteiny pszeniczne działają ochronnie, znacząco wygładzając strukturę włosów i zwiększając ich elastyczność.
Regularne stosowanie szamponu wydłuża okres świeżości włosów do około 3 dni, minimalizując potrzebę ich częstego mycia. Posiada pH neutralne dla skóry.

Weryfikacja obietnic

PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, SKŁONNEJ DO PODRAŻNIEŃ

Szampon ma przezroczystą formułę o zielonkawym zabarwieniu i przepięknym zapachu. Delikatnie, ale skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Nie podrażnia (!), ogranicza przetłuszczanie i sprawia, że włosy są dłużej świeże. Oprócz działania leczniczego wykazuje działanie pielęgnacyjne. Nawilża włosy, sprawia że ładnie się błyszczą i nie powoduje problemów z rozczesywaniem. 
Ten szampon zdecydowanie mnie zaskoczył. Nie pogorszył stanu mojej głowy, ograniczył przetłuszczanie a tym samym zahamował rozprzestrzenianie się łupieżu. 

PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, ŁUPIEŻ TŁUSTY ORAZ PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, SKŁONNEJ DO PODRAŻNIEŃ

PODSUMOWANIE

PHARMACERIS P ŻEL DO MYCIA CIAŁA I SKÓRY GŁOWY ORAZ PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, ŁUPIEŻ TŁUSTY ORAZ PHARMACERIS H SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, SKŁONNEJ DO PODRAŻNIEŃ

Podsumowując - żaden z szamponów nie rozprawił się ostatecznie z problemem łupieżu. Pewnie możecie pomyśleć, że jest to problem zdrowotny i dlatego żaden z szamponów sobie nie poradził. Niestety nie. Od kilku lat jestem pod stałą kontrolą lekarską, regularnie się badam i każde drobne odchylenie od normy jest od razu dostrzegane, jednak już od prawie dwóch lat wyniki moich badań są w normie a problem nadal powraca. 
Z całej trójki najlepszy był żel do mycia ciała i skóry głowy z linii P. Sprawił, że mogłam zapomnieć o podrażnieniu i zaczerwienieniu. Na drugim miejscu jest szampon przeciwłojotokowy, który ograniczył problem przetłuszczania włosów, chociaż nie miałam z nim większego problemu. Myślę, że będzie to naprawdę dobry szampon do codziennej pielęgnacji, gdy już uporam się z łupieżem. Najgorszy był niestety szampon przeznaczony do zwalczania łupieżu tłustego. Nie poprawił w ogóle stanu mojej skóry, a wręcz przeciwnie - pogorszył, dlatego zdecydowanie go odstawiłam i na pewno do niego nie wrócę. 
Jeśli chodzi o inne produkty to spray (tak samo jak wyżej opisany szampon) pogarszał stan mojej skóry, dlatego również został odstawiony. Natomiast do kremu do ciała powrócę jesienią, gdy temperatury na zewnątrz trochę opadną. 

Jakie znacie skuteczne, ale delikatne produkty przeciwłupieżowe?

6 komentarzy:

  1. Ja niestety nie znam, nie mam problemu na szczęście z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy problemów z łuszczycą. Zainteresował mnie szampon normalizujący do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. A próbowałaś regularnych enzymatycznych peelingów? One podobno świetnie radzą sobie również z problemem łupieżu. W szampony w tym aspekcie nie wierzę, ale słyszałam rewelacyjne opinie na temat...Isany przeciwłupieżowej :) Pomagało ludziom, którzy nie szli na Nizorale, Dioxinmedy i nawet jakieś cuda od dermatologów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ! To koniecznie wypróbuję :) Dzięki za polecenie :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia