sobota, lipca 01, 2017

MOJE PLANY NA NAJBLIŻSZE MIESIĄCE | REMONT, LIFESTYLE, FOTOGRAFIA

Tak jak wczoraj obiecałam przychodzę do Was dzisiaj z moimi planami na najbliższą przyszłość. Czerwiec był dla mnie naprawdę trudny - sesja egzaminacyjna na studiach sprawiła, że pojawiałam się tutaj bardzo rzadko, co sprawiało, że miałam ogromne wyrzuty sumienia. Dodatkowo ciężko zniosłam ten czas, ponieważ wiedziałam już o planach jakie mam na lipiec i po prostu nie mogłam się już doczekać ich realizacji.
Jeśli jesteście ciekawi co czeka zarówno mnie, jak i Was w najbliższym czasie to zapraszam do dalszej lektury posta :)

Plany wakacyjne - printea - piwonie - design your life

REMONT

To zdecydowanie słowo ostatniego miesiąca. Używałam go tak często, jak to tylko było możliwe planując...całkowicie nowy wystrój mojego pokoju !
Jest to największa zmiana, która dotyczy nie tylko mnie, ale też moi drodzy Was ;) Dzięki nowemu wnętrzu będę mogła wykonywać inne (mam nadzieję, że lepsze niż do tej pory) zdjęcia. Nie będą to tylko zdjęcia typu "flat lay" (chociaż nie mam nic przeciwko nim i naprawdę bardzo mi się podobają - zresztą sama takie robię), ale pojawi się też więcej fotografii wnętrzarskich. Liczę na to, że przypadną Wam do gustu :)

Plany wakacyjne - printea - piwonie - design your life
Planer - Design your life

Nowe będzie wszystko - od sufitów poprzez ściany, dywan, meble, aranżację wnętrza. Przeogromnie cieszę się z tej metamorfozy i już nie mogę się doczekać jej rozpoczęcia (już za kilka dni ♥). 
Jednak z drugiej strony przeraża mnie trochę pakowanie wszystkiego - nawet nie wiecie ile człowiek może uzbierać rzeczy w, bądź co bądź, małym pokoju ;)

Plany wakacyjne - printea - piwonie - design your life

Z całej metamorfozy planuję zarówno relację na bieżąco na Instagramie (tutaj jeszcze zastanawiam się nad konkretnym hasztagiem dla całej akcji, ale myślę że będzie to #kosmetycznaremontuje - jeśli macie lepsze pomysły to zapraszam do podzielenia się nimi w komentarzach ;), gdzie wszystkich Was zapraszam oraz bieżące aktualizacje na blogu. Tutaj pojawi się zarówno przedstawienie całego pokoju przed i po, jak i konkretne posty dotyczące już poszczególnych rozwiązań czy aranżacji. 

NOWY NAGŁÓWEK

W najbliższych dniach planuję również wykonanie nowego nagłówka. Chcę, żeby było to coś prostego, a jednocześnie żeby stało się moim znakiem rozpoznawczym - czymś, co gdy tylko gdzieś natraficie na niego w sieci od razu o mnie pomyślicie :)
W tym celu zaopatrzyłam się już m.in. w różne czcionki, żeby dobrać coś, co będzie pasować zarówno do mnie, jak i szablonu na blogu. 

Plany wakacyjne - printea - pomidorki - love - duka

WIĘCEJ LIFESTYLU

Doszłam już do takiego etapu w blogowaniu, że chcę od blogowania czegoś więcej. I nie, nie mam tutaj na myśli zysków finansowych ;)
Pisanie o kosmetykach jest przyjemne, nawet bardzo przyjemne, ponieważ wiąże się nie tylko z możliwością używania, czasami naprawdę genialnych produktów, ale również możliwością podzielenia się z Wami opinią na ich temat, dzięki czemu Wy również możecie wypróbować taki kosmetyk znając już opinię na jego temat. Jednak moje życie codzienne to nie tylko kosmetyki - co przez pryzmat bloga może się tak wydawać ;) Interesuje mnie wiele rzeczy i w najbliższym czasie właśnie tym też chcę się z Wami dzielić. Będą m.in. posty o moich ulubionych książkach czy serialach, filmy godne polecenia i wiele, wiele innych ciekawych rzeczy. 

Plany wakacyjne - duka - pomidorki - love

FOTOGRAFIA

Fotografią zajmuję się już prawie 12 lat, więc jest to już naprawdę długo. Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy bylibyście zainteresowani tym, żeby na blogu pojawiało się troszkę porad na temat fotografii, może trochę "backstage'u" z blogowych sesji - co Wy na to ? Dajcie znać ;)

DZIAŁKA

Od prawie miesiąca mam działkę, a będąc bardziej precyzyjnym - ogródek działkowy. Wiem, że może dla niektórych to nic wielkiego, ale dla mnie - osoby, która od zawsze mieszkała w bloku - to miejsce, gdzie mogę w pełni odpocząć, oderwać się od codzienności i poświęcić mojej największej pasji, czyli fotografii. Jestem na niej praktycznie codziennie, co zdecydowanie ułatwia mi jej lokalizacja - od domu mam na nią zaledwie kilka kroków. Na bieżąco obserwuję to, jak rosną i kwitną kwiaty, dojrzewają owoce i wykluwają się z nasion warzywa. To coś wspaniałego ♥

Emalco Enamelware - emalia - miseczka - porzeczki - owoce
Miseczka - Emalco Enamelware

Ale dla mnie działka to nie tylko zdjęcia natury - to również nowe możliwości fotografii lifestylowej czy żywieniowej. Po poprzednich właścicielach została m.in. stara ławka (widzicie ją na zdjęciu powyżej, jak tło dla miseczki - jeszcze w starym kolorze - kilka dni temu zamalowałam ją na biało i już dzisiaj planuję na niej wykonać pewną sesję zdjęciową) oraz przepiękny, stary drewniany stół. Gdy go tylko zobaczyłam to od razu zaświeciły mi się oczka ♥ Jest trochę zabrudzony, ale zamierzam doprowadzić go do porządku zachowując jego starą i podniszczoną duszę :)

CZĘSTOTLIWOŚĆ POSTÓW

Z racji tego, że w lipcu będzie się naprawdę sporo działo zastanawiam się nad zwiększeniem częstotliwości postów do 4 lub nawet 5 na tydzień. Nie wiem czy to nie za dużo, więc koniecznie dajcie znać co o tym sądzicie ;)
Mam jeszcze trochę zaległości, które muszę wypełnić, więc to oraz bieżące sprawy, którymi będę chciała się z Wami podzielić skutkować musi moją większą obecnością tutaj - jak wielką to już będzie zależeć od Was :)

Piwonie - bukiet - dom - home - drewno - taca - old vicarage
Taca - Old Vicarage

POMYSŁY NA SESJE FOTOGRAFICZNE

Mam naprawdę sporo pomysłów do zrealizowania, które niestety musiały być zawieszone przez sesję egzaminacyjną na studiach. Ale teraz wracam do Was w pełnym wymiarze, więc szykujcie się na naprawdę sporo zdjęć :)
Wprost nie mogę się doczekać aż złapię aparat i poświęcę się temu, co tak naprawdę gorąco kocham ♥

Emalco Enamelware - emalia - miseczka - porzeczki - owoce

WAKACJE

No i to chyba najważniejsza rzecz, o której zapomniałam Wam powiedzieć - realizacja tych wszystkich planów możliwa jest właśnie dzięki temu, że w końcu mam wakacje ♥ To był trudny rok akademicki i sprawił, że potrzebuję odrobiny czasu na zregenerowanie sił. Liczę na to, że realizacja planów oraz Wasza obecność tutaj mi w tym pomoże :)


A jakie są Wasze plany na najbliższe, letnie miesiące ?

10 komentarzy:

  1. Jak tylko masz chęci i czas to chętnie będę czytać więcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przyjemność czytać Twoje posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że będzie się działo! :)
    Jestem zainteresowana wszystkim - tematem lifestylowym, fotograficznym i w ogóle :)
    P.S. Ja też całe życie mieszkam w bloku, ale od dłuższego czasu zakochałam się w zdrowym odżywianiu, kontakcie z naturą itp. Planujemy z J. właśnie wydzierżawić działeczkę! W tym roku może już nie być ku temu funduszy (wymiana okien to jednak priorytet ;]), ale może w przyszłym roku się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :D
      Super, bardzo się cieszę :*

      P.S. Trzymam kciuki za powodzenie planów ♥ Taka działeczka to super sprawa :)

      Usuń
  4. Remont to jeden z moich planów, ale zabieram się do tego jak pies do jeża :D Mam zbyt dużo pomysłów i za mało przestrzeni, aby to wszystko sensownie zorganizować, więc coś czuję, że wyjdzie z tego mały jarmark :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam właśnie mało przestrzeni i kombinuję i kombinuję i może coś w końcu z tego wyjdzie :D

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia