czwartek, lipca 13, 2017

SERIALE, NA KTÓRE CZEKAM | SERIALOWE PLANY WAKACYJNE

Okres wakacyjny to z reguły przerwa we wszystkich krajowych serialach, ale dla prawdziwych koneserów seriali zaczyna się tak naprawdę prawdziwy sezon. Większość zagranicznych produkcji to właśnie na okres letni planuje premiery nowych sezonów. I tak też jest tym razem. Jesteście ciekawi na jakie seriale czekam z niecierpliwością ?

Serialove - suits - love

GRA O TRON

Gra o tron - game of thrones
Kocyk - Spiżarnia Pomysłów (klik!)
To adaptacja sagi Pieśni lodu i ognia G.Martina. Przed obejrzeniem serialu przeczytałam oczywiście całą sagę i do pewnego momentu książka zgadzała się z serialem, potem już niestety (lub stety) przestała. Nie chcę się tutaj wdawać w polemikę, czy to dobrze, czy źle - ocenę tą zostawiam Wam ;) Jest to serial zdecydowanie dla starszych widzów. Trup ściele się tutaj gęsto, a niektórzy, chcąc dogryźć fanom Gry o tron nazywają serial Grą o zgon.  
Już w tą w niedzielę (a raczej w nocy z niedzieli na poniedziałek) o 3 w nocy odbędzie się premiera pierwszego odcinka i oczywiście nie mogę jej przegapić ! ♥ Normalnie poszłabym spać i obejrzała go na drugi dzień, ale z ogromnym prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością od rana zaatakowałyby mnie spoilery, czego nienawidzę. 
Jeśli jeszcze nie znacie Gry o tron (co jest raczej niemożliwe) to gorąco polecam Wam ten serial. Na początku nie za bardzo przypadł mi do gustu, ale z każdym odcinkiem się rozkręcał i teraz nie wyobrażam sobie, że mogłabym nie obejrzeć siódmego sezonu. Praktycznie każdy odcinek można porównać do krótkiego filmu, ponieważ rzadko zdarza się, żeby któryś z nich trwał krócej niż godzinę. 

SUITS

Suits - w garniturach - love

Uwielbiam ten serial. W sumie to powinnam go umieścić przed Grą o tron, bo jest to mój największy ulubieniec. Trafiłam na niego w zeszłe wakacje i w ciągu miesiąca obejrzałam wszystkie sześć sezonów. Wiecie jak to jest - trafiacie na coś i nie możecie się oderwać ;) 
Serial przypadł mi do gustu nie tylko z powodu bliskich mi tematów, które porusza, ale humor i cięte riposty sprawiają, że nie da się nie lubić głównych bohaterów. Dzięki tej lekkości z przyjemnością ogląda się serial, a 45 minut mija w mgnieniu oka. Nie ukrywam również tego, że w oko wpadł mi jeden z głównych bohaterów ;)

Suits - w garniturach - love

Premiera pierwszego odcinka nowego (siódmego już) sezonu ma miejsce dzisiaj. Już nie mogę się doczekać kiedy pojawią się polskie napisy i będę mogła się zagłębić w mój ukochany, prawniczy świat ♥

DOLINA KRZEMOWA

Dolina Krzemowa - Silicon Valley

Czwarty sezon miał swoją premierę na przełomie maja i czerwca, ale z racji tego, że wtedy miałam sesję egzaminacyjną nie miałam czasu go obejrzeć, dlatego postanowiłam umieścić go w tym zestawieniu. 
Akcja serialu dzieje się w tytułowej Dolinie Krzemowej. Całość fabuły kręci się wokół nowych technologii, innowacyjności, aplikacji i tym podobnych rzeczy. Na początku myślałam, że taki serial jest nie dla mnie, ale już po pierwszych odcinkach zmieniłam zdanie. 
Jeśli jesteście fanami nowych technologii to musicie go obejrzeć. Pomimo naszpikowania dialogów specjalistycznym słownictwem wszystko podane jest w przystępnej formie, a żarty sprawiają, że nawet laik będzie wiedział o czym aktualnie rozmawiają bohaterowie. Muszę Was przed jednym uprzedzić - w serialu występują przekleństwa, ale moim zdaniem są one używane w całkowicie uzasadnionych momentach. Na pewno nie wygląda to tak, jak w polskich filmach, że przekleństwo pełni funkcję przecinka w zdaniu.

WAKACYJNE PLANY

Lucyfer - Lucifer

Jeśli chodzi o moje serialowe plany na wakacje to mam ich naprawdę sporo i mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie zrealizować. Aktualnie jestem w trakcie oglądania The Originals, Tabu oraz Lycyfera. Seriale te skończyłam oglądać gdzieś w połowie sezonu, gdy na uczelni zapanował gorący okres i teraz planuję je skończyć.

THE ORIGINALS

The Originals oglądam z czystego sentymentu, ponieważ oglądałam Pamiętniki wampirów a Pierwotnych zawsze uważałam za dojrzalszą wersję "wampirków". Mówiąc jednak szczerze czwarty sezon bardzo mnie rozczarował - przynajmniej do momentu, w którym zakończyłam oglądanie. Jestem ciekawa zakończenia, więc na pewno skończę go oglądać. Aktualnie nie orientuję czy będzie następny sezon, więc jeśli coś wiecie na ten temat to dajcie znać :)

TABU

Jeśli natomiast chodzi o Tabu to uważam, że jest to serial naprawdę słaby i tak naprawdę o niczym. Do gustu przypadły mi zdjęcia oraz przepiękne ujęcia XIX-wiecznego Londynu, natomiast sama fabuła sprawia, że potrafię zasnąć przy jego oglądaniu, a to zdecydowanie nie najlepsza rekomendacja. Pomimo tego chcę go skończyć, bo może a nuż zaskoczy mnie w ostatnim odcinku.

LUCYFER

Lucyfer - Lucifer

Lucyfer to serial nie dla każdego. Jeśli nie urażają Was żarty z Boga, Diabła i Piekła to zwróćcie uwagę na ten serial. Ja skończyłam gdzieś w okolicach czwartego lub piątego odcinka drugiego sezonu i już nie mogę się doczekać, kiedy obejrzę resztę. Oprócz świetnych żartów, przed ekran komputera przyciąga mnie uroda tytułowego Lucyfera ;)

HOUSE OF CARDS

House of Cards

Chciałabym w końcu obejrzeć House of Cards. Jest to bardzo popularny serial, a ja do tej pory nie miałam okazji obejrzeć ani jednego odcinka. Tematyka polityki kompletnie mnie nie interesuje (chociaż w dzisiejszej rzeczywistości trudno się od niej odciąć), ale jednak ten serial ma w sobie to coś, co zachęca mnie do tego, żeby przyjrzeć mu się bliżej.

MASTERS OF SEX

Masters of Sex

Ucząc się do sesji obejrzałam fragment jednego z odcinków na TVN7 i jakoś tak mnie zainteresował, że postanowiłam obejrzeć wszystkie cztery sezony. Serial skupia się wokół doktora Mastersa oraz jego asystentki, którzy prowadzą pionierskie badania na polu seksualnym, co jest początkiem obyczajowej rewolucji. Warto zaznaczyć, że akcja serialu rozgrywa się (z tego co się zorientowałam - jeśli się mylę, to mnie poprawcie) w XX wieku, w czasach powojennych, a główni bohaterowie mieli swoje pierwowzory w historii rozwoju badań nad seksualnością.

Masters of Sex

Jeśli znacie jeszcze jakieś fajne seriale to koniecznie napiszcie mi o nich w komentarzach poniżej :) 

12 komentarzy:

  1. Oglądałam Grę o Tron i przypadł mi średnio do gustu. Bywało, że wkurzał mnie i gasił go. :/
    Lucifera oglądam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zafascynowana Grą o tron :)
      Świetny jest ! ♥

      Usuń
  2. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale sporo dobrego słyszałam o Grze o Tron - jednak nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. The Originals uwielbiam! Ostatni odcinek jest naprawdę piękny - koniecznie dokończ. I tak, będzie kolejny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super :) Na pewno obejrzę tylko skończę remont ♥

      Usuń
  4. Nie oglądałam żadnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych seriali nie oglądałam nigdy. Bardziej wolę np. M jak miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Grę o Tron" oglądam, cała saga Martina też już za mną (oczywiście to, co zostało wydane ;]). Mam ochotę na "Suits". "Hoause of Cards" oglądnęłam chyba 2 sezony i do kolejnych na razie mnie nie ciągnie - uwielbiam Kevina, ale temat polityki po prostu wcześniej czy później mnie...nudzi ;)
    "Lucyfera" oglądnęłam chyba ze 2 odcinki i był totalnie nie w moim guście ;) Żarty wydawały się naciągane a mój J. określił ten serial jako "Przygody Wesołego Diabełka" i tak ja go też widzę ;)
    I to nie był komplement :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś pierwszy odcinek 7 sezonu ? Ja siedziałam do rana, ale jakoś mnie rozczarował ten pierwszy odcinek :/ Trochę zmarnowany czas, a cały dzień chodzę niewyspana haha :D
      Ja też właśnie nie wiem jak mi wejdzie "House of Cards" - jestem po prostu ciekawa tego serialu :D
      Haha :D No ile ludzi tyle opinii :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia