czwartek, sierpnia 03, 2017

NIVEA | JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA | RABARBAR I MALINA

Nie ma nic przyjemniejszego w trakcie panujących upałów, jak chłodny i orzeźwiający prysznic. Wybieram wtedy orzeźwiające i świeże zapachy produktów pod prysznic, które oprócz oczyszczenia ciała ożywiają i pobudzają zmysły. Ulubionym moim produktem do mycia ciała w lecie są musy do ciała. Są niesamowicie wydajne, łatwo się ich używa oraz oprócz właściwości oczyszczających mają właściwości pielęgnacyjne. Ogromnie to doceniam, ponieważ gdy żar leje się z nieba nie mam ochoty smarować się żadnymi balsamami.
Nowością w mojej łazience jest nowa wersja musu do mycia ciała marki Nivea o niezwykle letnim i świeżym zapachu malin i rabarbaru (klik!). O moich wrażeniach na jego temat możecie przeczytać w dalszej części posta :)

NIVEA JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - RABARBAR I MALINA

NIVEA JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA O ZAPACHU RABARBARU I MALINY

NIVEA JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - RABARBAR I MALINA
Koc - Effiki (klik!)

Co obiecuje nam producent ?
Poczuj zapach lata w nowej limitowanej edycji jedwabistych musów do mycia ciała NIVEA Care Shower Silk mousse o zapachu Rabarbaru i Maliny. Pielęgnuje skórę dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu, pozostawiając ją miękką i gładką. Dzięki formule lekkiego piankowego musu pozwala na przyjemną pielęgnację i wystarcza na 2 razy dłużej niż tradycyjne produkty

  • Nowa innowacyjna aplikacja
  • Dwa razy większa wydajność
  • Uczucie jedwabiście miękkiej skóry
  • Niepowtarzalny zapach
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie
Weryfikacja obietnic
NIVEA JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - RABARBAR I MALINA

Zacznę od tego, że mus pachnie obłędnie ! ♥ Aż żałuję, że jest to edycja limitowana i nie będzie dostępna cały czas, bo mogłabym go stosować niezależnie od pory roku. 
Jedwabisty mus po kontakcie ze skórą zamienia się w niezwykle gęstą i delikatną pianę, która myje i pielęgnuje nasze ciało. Nie pozostawia skóry ściągniętej ani podrażnionej. Jest ona bardzo dobrze oczyszczona, odświeżona i przepięknie pachnie. Jeśli nie macie bardzo suchej skóry to po jego użyciu nie będziecie musieli stosować balsamu do ciała, ponieważ nawilżenie, które zapewnia jest wystarczające. 

NIVEA JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - RABARBAR I MALINA

Mus to produkt niezwykle wygodny. Już niewielka ilość wystarcza, żeby umyć całe ciało, dzięki czemu jest niezwykle wydajny. Jest to moje kolejne opakowanie musu od Nivea, ale pierwsze w edycji limitowanej i zdecydowanie coraz bardziej zakochuję się w tego rodzaju produktach. Myślę, że teraz pora na wypróbowanie drugiego, letniego zapachu, czyli cytryny i moringi :)

NIVEA JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - RABARBAR I MALINA

Znacie musy od Nivea ?



16 komentarzy:

  1. Świetny jest ten mus! Też jestem z niego zadowolona, ma obłędny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, dla mnie pachnie Niveą - bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zapach :) ja go po prostu uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale zapach mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za nivea , ale ta seria mnie kusi, szczególnie ze względu na zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Nivea jest od kiedy pamiętam i jakoś tak mam sentyment do tej marki :)

      Usuń
  6. Jeszcze żadnego z tych musów nie miałam, ale mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten mus ;) pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia